Welke nintendo ds?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Knuffelmonster, 1 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffelmonster

    Knuffelmonster Bekend lid

    15 nov 2014
    753
    252
    63
    Hoihoi

    Mijn dochter lijkt een nintendo ds wel wat. Dus ik zat alvast te kijken voor sinterklaas (ja ik ben op tijd hihi) of haar verjaardag in januari. Maar toen zag ik dat er allemaal soorten zijn. Welke is nu goed? Ik zag een 2ds, 3ds, 3ds xl, iets met lite en iets met ds i ofzo?

    Ze wordt trouwens in januari 7, daar past een ds wel bij toch? Of is ze nog te jong?
     
  2. Knuffelmonster

    Knuffelmonster Bekend lid

    15 nov 2014
    753
    252
    63
    Helemaal niemand die zon ding heeft?
     
  3. TopperD

    TopperD Bekend lid

    9 jun 2015
    777
    156
    43
    Mijn zoontje heeft een 3ds. 2dehandsje. Daarbij kun je het 3d gebeuren ook uitzetten. Een 2ds heeft ook twee schermen,maar kun je niet dichtklappen. Vond ik wel een nadeel, zeker omdat het ding ook vaak mee gaat in de tas. Een xl had gekund, maar was ook 2 de hands was een stuk duurder en wat het verschil is tussen de 3ds en new 3ds, geen idee.
    Mijn zoontje ging het vooral om mario kart 7 (had ie zich helemaal op vastgepind) en daar hebben wij MP dus op afgespeurd, een 3ds met MK7.
    Ik vind het best een grappig ding.
     
  4. Knuffelmonster

    Knuffelmonster Bekend lid

    15 nov 2014
    753
    252
    63
    Dankjewel voor je reactie.
    Ja tweedehands vind ik ook niet erg, maar daar stonden zoveel soorten op hihi

    Wel mooi dat je dat 3d uit kan zetten, lijkt me niet zo goed voor de ogen.

    En die 2ds, ja opzich jammer dat je die niet dicht kan doen, maar aan de andere kant, kun je de schanier ook niet stuk maken toch, of valt dat mee?
     
  5. rae

    rae Bekend lid

    17 mrt 2015
    576
    0
    16
    Medemblik
    Mijn dochter heeft dus wel een 2ds. Omdat ze het anders steeds dicht en open klapt voor de lol.
    Gaat prima mee in de tas. Ze kan foto's en filmpjes maken. Geen super kwaliteit hoor. En er zit wifi op.
    Verder doet ze alle spelletjes. Andere Dochter hier heeft een 3ds. Iets beter foto kwaliteit maar verder hetzelfde.
     
  6. Knuffelmonster

    Knuffelmonster Bekend lid

    15 nov 2014
    753
    252
    63
    Oehh lastig hoor. Ik zag een 2ds voor 129 met super Mario dus dat trekt mij wel. Als de 3ds echt heel veel beter is, zou ik wel meer willen uitgeven, maar is dat echt zo?

    Welke zou je adviseren? Jullie hebben allebei hihi
     
  7. rae

    rae Bekend lid

    17 mrt 2015
    576
    0
    16
    Medemblik
    Ik zou meer op je eigen persoonlijke keuze afgaan. Ik vind ze beide prettig!
     
  8. Rosao

    Rosao VIP lid

    3 nov 2007
    12.815
    1.271
    113
    Zoonlief heeft de 3ds xl, hebben deze met een behoorlijke aanbieding gekocht bij saturn. Vind het vooral handig dat ie een groter scherm heeft. De gewone 3ds is wel erg klein. 2ds leek me onhandig omdat je die niet dicht kan klappen.

    Op kieskeurig.nl kun je alle specs zien van de nintendo's. De nieuwe 3ds heeft een betere batterij dan de oude 3ds bijvoorbeeld.
     
  9. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.556
    3.456
    113
    Mijn kinderen hebben een DSi, werkt prima. Via MP gekocht met een hele rits spellen erbij. Lekker goedkoop. Deze kun je ook dichtklappen. Veel verstand heb ik er niet van, maar ik was er blij ermee op vakantie in de auto (4 dagen in de auto gezeten).
     

Deel Deze Pagina