Welke Nuna Leaf?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Flamingooo, 22 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Ik overweeg een Nuna Leaf aan te schaffen. Maar welke? Ik zie de “gewone”, de curv en de grow. Wat is het verschil en waarom juist de een of de ander?

    Hoor graag jullie ervaringen!
     
  2. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.042
    113
    Vrouw
    Grow kun je de rugleuning van verstellen :)
     
  3. kaaskroketje

    kaaskroketje Fanatiek lid

    20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Wij hebben de grow n'a lang zoeken en bekijken omdat de wind niet vereist was. De rugleuning wel te verstellen moest zijn en omdat het kussentje erin mooier is dan bij de gewone. Maar dat is onze mening natuurlijk.
    De gewone is met 3 poten niet verstelbaar wel compatibel met de wind

    De curv is niet verstelbaar wel compatibel met de wind en heeft een ronde voet

    De grow is niet compatibel met de wind maar wel verstelbaar en met een ronde voet
     
  4. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    @kaaskroketje dank voor deze heldere uiteenzetting! Met mn post-zwangerschapsbrein zag ik het zelf echt niet als ik alle omschrijvingen las :rolleyes:.

    Ik denk dat ik ze dan ook gewoon even moet gaan bekijken in real life en wat het me waard is in de portemonnee.

    Nog een vraagje: moet je ze echt zelf in beweging brengen of lukt het de baby op een gegeven moment ook wel door een beetje te trappelen? De wind vind ik vooralsnog te veel geld :o:.
     
  5. kaaskroketje

    kaaskroketje Fanatiek lid

    20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Eens ze wat zwaarder zijn trappelen ze ze zelf ook wat in gang. De wind vonden we ook zonde van het geld. Ze zijn best prijzig maar mooi en ruim en heel stevig!
     
  6. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Wij hadden de gewone. De wind was er toen nog niet en had er ook nog niet van gehoord.

    Die met dat motertje vond ik gewoon te duur. Dus zal ik die wind ook wel te duur vinden.

    Beide kinderen hebben dr maanden lang in legen. Heerlijk ontspannen. En mn zoon zat er ook nog wel vaak in om tv te kijken nu die 2.5 is.

    Ik zou zelf de gewone doen. Je geeft m een duwtje en dan bouncht hij zelf even rond. Wat ons betreft lang genoeg.
     
  7. kaaskroketje

    kaaskroketje Fanatiek lid

    20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    De wind is dat motortje. Weet niet hoelang dat al bestaat maar vinden het ook te duur. Houden het ook gewoon bij de standaard zelf te duwen :)
     
  8. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Oh ik had het idee dat je er 3 benoemde.

    En dat zelf duwen hoeft ook echt niet elke keer hoor. Beide kinderen vielen hier regelmatig na 1 of 2 keer duwen in slaap
     
    kaaskroketje vindt dit leuk.
  9. kaaskroketje

    kaaskroketje Fanatiek lid

    20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Ja de gewone, de curv, en de grow. De wind is dat motortje.
    Ben benieuwd hoe leuk ons mannetje hem gaat vinden
     
  10. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Ik heb de curv besteld en al weer terug gestuurd... :o:

    Heb het vier dagen geprobeerd maar hij vond er werkelijk waar helemaal niets aan. En daar is ie toch iets te duur voor :roflmao:.
     
  11. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hier heeft de jongste er vaak heerlijk in gelegen, nooit een motortje gemist - vond het juist fijn dat het geen motortje had. Lekker schommelen of gewoon fijn zitten.
     
  12. Katelynn

    Katelynn Bekend lid

    11 apr 2019
    575
    376
    63
    Vrouw
    Achterhoek
    N.A.V dit topic ook de Nuna Leaf aangeschaft , voor ons echt de beste koop qua ‘wip’ stoel!!

    Wij hadden de twijfel tussen de 4MOMS mamaroo (elektrisch) en de Nuna Leaf (zonder wind, die kunnen we altijd nog aanschaffen indien nodig).

    Inmiddels een week verder en onze meid vind hem heeeeerlijk (de wind hebben we dus helemaal niet nodig)! Wij hebben er in iedergeval geen spijt van!
     
  13. kaaskroketje

    kaaskroketje Fanatiek lid

    20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Wij twijfelde ook tussen die 2. Maar ook voor de nuna gegaan
     

Deel Deze Pagina