Welke ovulatie testen gebruiken jullie

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door River87, 23 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. River87

    River87 Fanatiek lid

    28 nov 2016
    1.315
    1.063
    113
    Hallootjes 1ste ronde zonder gedaan 2de ronde wil ik ovulatietesten gaan gebruiken.
    Welke kunnen jullie aanraden en waar te koop en natuurlijk voor een leuk prijsje
    Alvast bedankt :)
     
  2. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    2besure is volgens mij wel één van de allergoedkoopsten. En fijn in gebruik. Ikzelf gebruik ze ook, en als controle de clearblue met smiley. (Die is dan weer duurder, maar wel erg fijn) beide testen lopen altijd gelijk met de echo's in het ziekenhuis die mijn eisprong laten zien. :)
     
    River87 en JosjeM vinden dit leuk.
  3. Raaf92

    Raaf92 Niet meer actief

    Ik heb die van de sensitest gebruikt, ik vond ze erg fijn en duidelijk!
     
    River87 vindt dit leuk.
  4. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Inderdaad 2besure of sensitest. Ze bestaan in normale dipsticks of extra gevoelig, moet je zelf een beetje ervaren wat je fijn vindt. Met de extra gevoelige heb je standaard wat donkerdere streepjes, maar die moeten dus echt wel knallen (teststreep donkerder dan controlestreep) om positief te zijn. Met de gewone is t vaak wat minder verwarrend wanneer ze positief zijn.
    Eerste ronde misschien ter bevestiging de clearblue digitaal (de roze) erbij gebruiken als je testjes wat donkerder beginnen te worden.
    En je testjes mooi onder elkaar plakken met de cyclusdag/datum en tijdstip erbij, dan kan je ze t beste vergelijken.
    En het is ook nuttig om in de gaten te gaan houden wanneer je vruchtbaar slijm hebt, zo leer je de goede dagen herkennen ;)
    Succes!
     
    River87 vindt dit leuk.
  5. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.710
    9.359
    113
    Vrouw
    @Chocoladetaart Ik doe precies hetzelfde als jij. Erg te tevreden hierover.
     
  6. River87

    River87 Fanatiek lid

    28 nov 2016
    1.315
    1.063
    113
    Bedankt voor de reacties en tips
    Binnenkort maar eens bestellen en kijken hoe of wat :)
     
  7. SMJD

    SMJD Fanatiek lid

    17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Beide keren zwanger en kids dipsticks gebruikt, vond ik hier erg fijn
     
    River87 vindt dit leuk.
  8. mxm

    mxm Niet meer actief

    Ik heb om er zeker van te zijn ook nog Clearblue digitale ovulatietesten gekocht. (Dit alleen als de andere testen bijna op de piek zaten) En had meteen gister een smiley! Het is zeker even een dure aankoop, maar ik vind het hartstikke fijn. Ernaast gebruikte ik vorige ronde de sensitest testen, deze ronde de ovulatietesten van de Etos.
     
    River87 vindt dit leuk.
  9. summer22

    summer22 Fanatiek lid

    24 mei 2014
    1.007
    130
    63
    De dipsticks van zwanger en kids.
     
    River87 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina