Welke platte zomerschoenen voor dikke voeten met veel vocht

Discussie in 'De lounge' gestart door Baileyy, 4 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.380
    113
    Ik hou door mijn zwangerschap zoveel vocht vast. Mijn mooie leren schoenen knellen.
    Naar mijn werk kan ik echt geen slippers aan en ook geen Allstars of sneakers.

    Wie heeft er tips voor schoenen die toch onder een rokje ofzo kunnen en netjes en vlot zijn?

    Ik had al gekeken, maar kom er niet uit. Van die Toms dacht ik nog aan, maar die zijn weer online dus dan kan ik nog niet passen..
     
  2. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    Vooral bij de eerste zwangerwchap hield ik heel veel vocht vast, ook in de voeten. Ik zwoor bij mijn ballerina's toen. Die heb je in meerdere soorten en kleuren.
     
  3. Dens

    Dens Actief lid

    21 sep 2011
    413
    1
    18
    Zuid Holland
    Ik heb Toms, maar vind ze toch niet echt lekker zitten met opgezwollen vocht voeten. Ik probeer ze nu af en toe in sleehak sandalen te wurmen, dat gaat nog net.
     
  4. Truusdemier

    Truusdemier Niet meer actief

  5. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.749
    113
    Een vriendin van mij had het heel erg..voeten werden 2x zo dik
    Eigenlijk waren slippers ook niet de juist dresscode op haar werk maar ze kon gewoonweg niks anders meer aan...het was of op slippers of niet meer werken.

    verder zou ik alleen ballerina's kunnen bedenken..maar geen idee of je daar nog inkomt??
     
  6. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.380
    113
    Bij ballerina's krijg ik altijd van die blaren. Welke heb jij dan die wel goed zitten?

    Die van truusdemier is misschien wel wat. Nog nergens in de winkel gezien. Ik zal eens kijken dat ik kan passen ergens.. Weet ook mijn maat even niet meer zo ;)
     
  7. Truusdemier

    Truusdemier Niet meer actief

    En anders even op breedtemaat zoeken bij online schoenenwinkels; een schoen met een extra brede leest zal helpen.
    Ik had zelf echter pech; paste alleen nog slippers. Het scheelt dat ik niet meer mocht werken toen het zover was, maar anders hadden ze op het werk toch echt pech. Als het niet past dan past het niet
     
  8. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    Ik heb meerere gehad en weet je welke het beste zitten voor mij? Die van de Action. Had ik zelf niet verwacht, maar toch echt zo.
     
  9. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.380
    113
    Ik wil ze daarom wel heel graag passen eerst omdat ik het zonde vind iets te kopen wat niet past..

    Ik heb nu mijn instappers aan, maar pff voel mijn voeten alweer opzetten. Slippers, heb ik ook bij voor straks naar de auto lopen. Maar dan kan ik beter nettere slippers kopen.
     
  10. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.222
    3.670
    113
    Idem hier. Mijn olifantenpoten paste nergens anders in dan slippers dus toch echt op mijn birckenstocks naar kantoor hoor. Nood breekt wetten ;)
     
  11. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.749
    113

    Uhh ik heb er veel haha. De fijnste die ik heb zijn van s oliver...maar ook fijne van een onbekend merk van schoenenwinkel bovendeert.

    Je zou eens moeten zoeken naar ballerina's die aan de achterkant zo'n stiek hebben. Goh hoe leg ik dit nu duidelijk uit....als ze in het rek staan lijken ze wat krom maar als je ze aantrekt rekt het stiek uit en passen ze precies om je voet. Die hebben nl een zacht randje.
     
  12. Knuffelmonster

    Knuffelmonster Bekend lid

    15 nov 2014
    755
    254
    63
    Skechers? Heb je ook als een soort ballerina. Zelfs ik, met hele moeilijke voeten liep er zo op weg. Zelfs mijn hak deed geen pijn (en dat zegt wat bij mij). En ze lopen heeerlijk
     
  13. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.380
    113
    Oke dan ga ik dat soort ook eens passen. leek mij altijd juist te knellen met dat elastiek. Maar ik weet wel het model dat je bedoelt ja!
     
  14. penseel

    penseel Niet meer actief

    Ben wel niet zwanger maar ik heb ook zeker met dit weer snel dikke enkels en kan dan ook geen schoenen of slippers aan die crocks zijn misschien niet mooi maar zitten als gegoten en met je benen omhoog als het even kan.

    Thuis op de bank en je benen hoger leggen dan stroomt wat vocht weer terug.

    Ik krijg soms zelfs plastabletten dan na een paar uur zie je mijn benen slinken.

    Maar dat is niet (mogelijk denk ik in de zwangerschap)
     
  15. Nikki88

    Nikki88 VIP lid

    29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Deze Sketchers zitten zooooo lekker!!! Je hebt ze in alle kleuren en soorten trouwens en de stof rekt een beetje mee. Niet super elegant maar nood breekt wet. 😊
     
  16. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.380
    113
    Benen omhoog en goed op drinken letten doe ik. Plastabletten mogen niet nee.

    @Nikki, die sketchers zijn die ook in de winkel te koop? dan ga ik die ook passen ;)
     
  17. Knuffelmonster

    Knuffelmonster Bekend lid

    15 nov 2014
    755
    254
    63
    Skechers zijn te koop bij aktiesport, schuurman schoenen, volgens mij ook dolcis
     
  18. zara1983

    zara1983 Fanatiek lid

    1 nov 2013
    1.161
    477
    83
    NULL
    Deze inderdaad. Echte een verademing voor mijn voeten!
     
  19. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.333
    250
    83
    Noord-Brabant
    Deze zijn idd geweldig!! Zelfs op vakantie, met flink gezwollen voeten, pasten ze nog.
     
  20. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.380
    113
    Ik ben net in mijn pauze even de stad ingelopen.
    Sketchers gezien en gepast. Inderdaad wat zitten ze lekker. Maar wel wat lomp. Die kan ik helaas niet aan naar mijn werk :(

    Ik heb ook ballerina's gepast met elastiek aan de achterkant (bij Ziengs hadden ze meerdere modellen), maar die knelden weer aan de voorkant.

    Pff wat een gedoe haha.
     

Deel Deze Pagina