hoi meiden.. allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! zou graag willen weten in welke ronde julli zwanger zijn geraakt.. xxx d
hey wat leuk dat jullie zo snel reageren...en wat snel zwanger allemaal... op t forum van zwangwer worden werd ik een beetje ontmoedigd door de vele verhalen van meidern bij wie het allemaal erg lang duurt.. gelukkig kan het dus ook anders. xxx
Ja je moet er ook rekening mee houden dat het langer kan duren.. ik geloof dat 80% van de stellen binnen 1 jaar zwanger is. Veel succes!
ik ben gestopt met de pil.. toen een maand met condoom gedaan en daarna zonder, toen was het in ronde 2 raak! succes
bij allebei niet ermee bezig om zwanger te worden maar wel gelukt dus heb geen rondes het gebeurde spontaan.. (allebei door de pil heen) x
In februari gestopt met pil, maart voor mijn gevoel "ontpillen", april zwanger. Eigenlijk dus ronde 1
bij zoonlief in de ronde 1, bij mijn mk in ronde 1 en meteen na mijn miskraam dus weer ronde 1 ik behoor volgens mij tot de zeer vruchtbare