Onze dochter is nu het bijna lente is toe aan nieuwe schoenen. Ze heeft nu nog laarsjes, maar straks natuurlijk leuke nieuwe schoentjes kopen voor de lente. Maar heb eigenlijk geen idee wat. Ik vind die open schoentjes/ballerina's zo leuk. Maar dat is nog wat te fris, is wel een dichte neus, maar dan nog. Wat zijn nu leuke schoenen voor in de tussentijd, totdat ze dus wel deze schoentjes aan kan? Ze heeft maat 26 en is bijna 3 jaar.
Hier toevallig net de Koosjes aangeschaft van KOEL4KIDS | KOEL4WOMEN Niet te open, kunnen sokken in en toch wel echt lente-achtige schoentjes. Daarnaast heeft ze ook nog All Stars.
Ligt aan het weer. Vorig jaar april heeft mijn dochter zowel haar ballerina's als haar laarzen nog aangehad
Hi, Mijn dochter is ook (net) 3 en heeft maat 26. Heb voor haar nog laarsjes voor voorjaar (Koel4kids Keesje) en heb een paar beige laarsjes van Shoesme. Daarnaast heeft ze witte classic All Starrs. De ballerina's vond ik niks vorig jaar... heeft ze maar heel weinig aangehad. Meestal toch of dr gympen, of slippers als het warm was en voor minder warme dagen laarsjes.
Ik heb voor m'n dochter nog een paar nieuwe lichtbruine laarzen gekocht! Harstikke leuk straks ook in de lente met een spijkerrok en een 3kwart legging