Welke snoerloze Dyson?

Discussie in 'De lounge' gestart door Bootcamp babe, 4 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bootcamp babe

    Bootcamp babe Niet meer actief

    ik wil mijn 10 jaar oude Miele inruilen tegen een snoerloze Dyson. Maar er zijn er zoveel! Is er echt veel verschil tussen de V8 en de V10? Heeft iemand één van beide?
     
  2. HooyoShimbir

    HooyoShimbir Fanatiek lid

    20 aug 2009
    4.390
    1.665
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ik heb de V8 en ben er onwijs blij mee. De v10 schrijnt een 5 min langere zuig duur te hebben en een wat groter gedeelte waar het stof inkomt. Beide voor mij geen reden om een paar 100€ meer te betalen. Ik red met gemak de beneden verdieping en een snelle zuig boven (130m2 woning) ermee. Beneden en boven zeer uitgebreid word erg krap maar meestal ga ik dan boven zuigen en dwijlen en tijdens het dwijlen laad de dyson op en is die weer voldoende vol om beneden mee aan de slag te gaan.
    Ze zijn duur maar enorm de moeite waard.
     
  3. Bootcamp babe

    Bootcamp babe Niet meer actief

    Ja ik hoef er ook alleen de begane grond mee te doen. Boven hebben we de robot stofzuiger.

    Wat voor een type V8 heb je dan en welke vloeren moet je ermee doen?
     
  4. Msee

    Msee Niet meer actief

    Ik heb een Dyson V8 Absolute Pro. Via de Dyson site is hij vaak wat duurder, maar krijg je meer hulpstukken dan via bijvoorbeeld een Mediamarkt. V10 heb ik niet omdat die toen nog niet uit was. Ben erg tevreden over de v8. Hier zuigt hij op een laminaatvloer en een gietvloer. Heb de borstel voor tapijt dus nog nooit gebruikt. De borstel voor stoffen bankstellen en deurmatten werkt perfect, goed krachtig.
    Mocht je spaarpunten via de ING hebben kan je die gebruiken op de Dyson site voor 50 of 100 euro korting.
     
  5. HooyoShimbir

    HooyoShimbir Fanatiek lid

    20 aug 2009
    4.390
    1.665
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ik heb de gewone V8 dus niet de pro. Laminaat vloeren en een groot tapijt in de woonkamer. Ook hebben we 2 katten dus wel meer stof en haren. Maakt goed schoon
     
  6. elsie89

    elsie89 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    3.582
    1.203
    113
    randstad
    Wij hebben de v6 met borstel voor harde vloer want wij hebben pvc liggen. Ideaal. Accu gaat ong 20 min mee en daarin kan ik beneden makkelijk zuigen
     
  7. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.485
    24.350
    113
    Ik heb de V8 Absolute+, als de V10 er toen was geweest, had ik die genomen. Verschil is nog grotere zuigkracht door nieuwe technologie en ook langere accuduur.
    Maar op dit moment ben ik meer dat tevreden met mijn V8.
    Andere verschillen zitten vaak ik de bijgeleverde accessoires.
     
  8. Nic1976

    Nic1976 Fanatiek lid

    27 okt 2009
    4.535
    731
    113
    Hier de v8 absolute pro ... absolute super handig ding. Ik doe er zo veel mee. Ik stofzuig ons appartement met gemak en de auto er bij met het kleine opzet stuk.
     
  9. laurazoey

    laurazoey Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Helemaal blij met onze v10. Wat een tof ding zeg. Nu is stofzuigen niet meer zon rotklus en pakken we veel makkelijker even de dyson erbij
     
  10. liefkleintje

    liefkleintje VIP lid

    16 jun 2011
    5.620
    1.081
    113
    Vrouw
    Wij hebben de v8 absolute pro!
    Heel blij mee! Kan er lang genoeg mee zuigen. Ook de hulpstukken zijn handig.

    Enige nadeel... ik loop de hele dag rond met dat ding (bij wijze van hè!)

    En nog een minpuntje.... ik vind hem best zwaar. Zeker omdat je de knop zelf in moet drukken. (Wat overigens heel makkelijk gaat maar na even stofzuigen ga je dat wel voelen....)
     
  11. Bootcamp babe

    Bootcamp babe Niet meer actief

    Ja dat van die knop heb ik meer gehoord. Maarja. Die Miele uit de trapkast sjouwen, stekker eruit, wat een gedoe ook.
     

Deel Deze Pagina