welke symptomen had je VOOR NOD?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door zwingertje, 4 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwingertje

    20 mrt 2009
    56
    0
    0
    ha meiden, volgens mij zoeken er hier vooral veel meiden naar symptomen die anderen al hadden toen zij zwanger waren, maar nog voor de test. dus om een beetje hoop/zekerheid te krijgen dat het raak is, maar als je nog niet kunt testen.

    zullen we die hier plaatsen? dus alleen de symptomen voor je NOD?

    bedankt!:)
     
  2. Loesje 29

    Loesje 29 Bekend lid

    28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Hoi!

    Ik was ook altijd op zoek naar zo'n onderwerp inderdaad :) En gisteren positief getest dus kan nu mijn ervaringen vertellen...

    5 dagen voor NOD voelde ik me helemaal niet lekker, niet fit, beetje misselijk...maar dacht gewoon een baaldag, was dus niet echt heel heftig. Toen 3 dagen voor NOD kreeg ik alleen zere tepels, zoals rond mijn eisprong altijd. 2 dagen voor NOD beetje spierpijn in borsten en 2 grote adres op borsten. En ietsiepietsie misselijk, maar niet overgeven ofzo en kwam zomaar af en toe voorbij.... 1 dag voor NOD lag ik na het werk al moe op de bank en wist ik het eigenlijk al...test gedaan en er verscheen meteen een streepje.

    Maar nooit echt hele duidelijke aanwijzingen hoor! Maar wel dus steeds meer kleine dat je denkt...'zou wel eens heel goed kunnen nu'.

    Succes!!
     
  3. xxisoldexx

    xxisoldexx Fanatiek lid

    1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    4 dagen voor mijn NOD voelde ik me moe hoofdpijn en niet fit. 2 dagen daarna kwam menstruatie en heel emotioneel erbij.
    Succes!
     
  4. Buddha30

    Buddha30 Actief lid

    14 okt 2010
    170
    0
    0
    leerkracht
    Almere
    Bij mij was dat de week van Kerst en Oud en Nieuw...Het enige wat erg opviel was dat ik sneller moe was. (terwijl ik een echte nachtbraker ben) In zo'n feestweek brak dat me echt op.
    Ook stopte ik mn mond vol met alles wat ik kon vinden!!!! De gourmetschotel met Kerst en de oliebollen op Oudjaarsavond waren al bijna op toen het nog geen 9 uur was...normaal eet ik weinig.
    Gelukkig viel het alleen mezelf op haha! (maar dat kon ook zijn omdat ik de enige was die niet dronk natuurlijk ;))
    Gespannen en pijnlijke borsten had ik ook, maar dat was ook een symptoom van menstruatie bij mij.

    Btw, ik testte 2 dgn voor mn NOD al dik positief.

    liefs
     
  5. sprits

    sprits Fanatiek lid

    21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Hoi Hoi,

    Na mijn ontrekkingsbloeding van de pil voede ik me fit. Na een week of 2 kreeg ik bruin bloedverlies, niet veel. Op mijn nod wat helderroodbloedverlies dus dacht, ongesteld, mooi op tijd voor 1e ronde zonder pil....(ging uit van 28 dagen)
    Dacht dat ik aan het ontpillen was want had berehonger de hele dag, pijnlijke borsten en tepels, moe moe en nog eens moe, echt futloos. Mijn bloedverlies op nod zette niet verder door en ik dacht "leuk hoor dat ontpillen!" Mijn borsten bleven pijn doen en ik werd humeurig. Heb toen 5 dagen na nod een test gedaan om een zwangerschap uit te sluiten en warempel, direct een streep, al voor de controlestreep.....was er echt niet vanuit gegaan dat het zo snel zou gaan, maar zie mijn banner....
     
  6. Mamasmeisje

    Mamasmeisje Fanatiek lid

    29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Ik heb ook diverse klachten in de dagen voor mn NOD.
    Sinds 3 dagen pijnlijke borsten, erg moe, soms beetje misselijk, soms beetje buikpijn/krampen en rommelde darmen. Mijn NOD is komende zaterdag dus probeer te wachten met testen tot die dag maar het zooo sterk de neiging nu al te testen...vind het zo spannend.
     
  7. nie82

    nie82 Niet meer actief

    hoi,hoi

    ik had enorme haaruitval, al een week voor NOD ( op dit moment ook nog). Op mijn NOD heel erg hoofdpijn en bij vlagen misselijk.
    die hoofdpijn was echt 1 dag, de dag erna nog een heel weeig "leeg"gevoel. Test gedaan en die was dus positief!
     
  8. Hellen1971

    Hellen1971 VIP lid

    16 dec 2008
    6.069
    1
    36
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik had het echt héééél koud, zere borsten en een "raar"gevoel in mijn buik, wat ik nog steeds niet kan omschrijven. O ja..en last van mijn darmen.
     
  9. ik heb meer afscheiding dan normaal, misselijk over de hele dag een beetje door, maar vooral snachts diarree, niet echt zere borsten maar jeuken wel,
    maagzuur
    en heb 4 mei licht posi getest 5 mei iets donkerder en vandaag redelijk knal:D
     
  10. raspberry

    raspberry Niet meer actief

    Bij Thirza 2 dagen voor NOD (anderhalf week na eisprong) menstruatiekrampen die niet over gingen, (normaal de dag voordat ik ongesteld moest worden krampen, dag erop dan altijd ongesteld).
    Verder meer afscheiding en mijn temp bleef hoog. Intens dromen en steeds wakker 's nachts, veel moeten plassen en een libido van nul.
    Uiteindelijk 19 dagen overtijd positief getest, achteraf zijn die krampen begonnen bij de innesteling, want die klopte precies met de echodatum.

    Vorige zwangerschap enkel intens dromen, veel moeten plassen en steeds wakker 's nachts.

    Nu sinds een week ook weer krampen, (sinds 3dpo), gevoelige borsten, weer een laag libido, beetje misselijk en intens dromen. Benieuwd of het weer raak is, (morgen eerste testje wagen, omdat moederdag zo'n mooie dag voor een positieve test is ;)).
     
  11. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.509
    5.609
    113
    Vrouw
    En SIZ al getest?:D
     
  12. moi78

    moi78 Fanatiek lid

    19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Ik had op dag14 mijn ei gehad, en 4 dgn later heel er eipijn gevoel, dat had ik ook bij mijn mk, en ik dacht oww jee, wat is er loos... dat duurde een dag, en daarna niks meer.. Vanaf die tijd kotsmisselijk, maagzuur en hele pijnlijke borsten... Nu af en aan misselijk, maagzuur hele dagen door, en verder zijn mijn borsten heeeeeel pijnlijk!
     
  13. merah

    merah VIP lid

    8 jun 2009
    13.191
    4.337
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Bij mijn eerste zwangerschap: moe en grotere borsten (dit was zo erg dat testen bijna overbodig was).
    Bij deze zwangerschap: geen
    Het zegt dus allemaal niet zo veel...
     
  14. Chary

    Chary Lid

    8 mei 2011
    18
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Hallo allemaal,

    ook ik ben hier flink aan het lezen. Ik heb namelijk ook wat symptomen die ik herken van mijn vorige zwangerschap.

    @Rozemarijke is het raak? Ik ben wel benieuwd. Ik heb vandaag ook een test gedaan(leek me ook zo leuk, hihihihi), maar was nog negatief. Mijn NOD is eigenlijk 11 mei ongeveer, dus misschien ben ik toch nog iets te vroeg. Spannend he!
     
  15. spannend chary en rozemarijn.

    ik voel niet heel veel nu beetje zere borsten, beetje ongi kramp en beetje misselijk, dat dromen herken ik ook alleen afgelopen twee dagen niet, is ook wel ff lekker, maar goed denk hoe minder verschijnselen hoe banger je word dat het misgaat
     
  16. Jessy82

    Jessy82 Actief lid

    7 mrt 2011
    215
    1
    0
    applicatieheerder/medewerker leerlingeadminstratie
    Winschoten
    Hey meiden, ik zocht hier dus ook naar
    Van onze dochter kan ik me niet meer herinneren of ik klachten had voor NOD maar ik "wist gewoon"dat ik zwanger was en dat klopte.

    Sinds afgeopen vrijdag voel ik me anders. Gisteren had ik de hele dag buikpijn en steken in mijn buik en een zeurende onderrug.
    Verder kan ik dus de afgelopen twee dagen NIET SLAPEN! grrrrrrrrr... helemaal gek wordt ik ervan.
    Zo af en toe ben ik duizelig.

    Ik weet niet wat het is of ik wordt eerder dan gedacht ongesteld of ik ben zwanger.
     
    Rosan1997 vindt dit leuk.
  17. Elys

    Elys Nieuw lid

    9 mei 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi
    Ik had bij de eerste last van me handen aders een Bertje opgezwollen en beetje stijve vingers. Ook moe en krampjes in me buik nu zelfde symptomen spannend nog paar dagen wachten
     
  18. dat duizelige heb ik ook , maar niet slapen niet slaap juist als een roosje! terwijl ik anders gewoon slecht slaap, of in slaap kan komen iig wanneer ga je testen jessy?
     
  19. Mickys

    Mickys Actief lid

    30 okt 2005
    339
    0
    0
    Ben nu zwanger van de 2e.

    - 's nachts wakker liggen en niet meer in slaap kunnen vallen.
    - duizelig.
    - enorm emotioneel en echt huilen om vanalles op tv.
    - lage rugpijn.
    - steken in onderbuik.

    Vooral bij de 2e zwangerschap was dat emotionele echt iets waarvan ik dacht: Ik moet wel zwanger zijn. Ik kan best geraakt worden door iets op tv, maar er echt om huilen. Nu brulde ik werkelijk om alles. Ben nu 12 weken zwanger en heb daar nog steeds "last" van.

    En bij 1e zwangerschap was dat 's nachts wakker liggen heel opvallend. Duurde enkele weken, maar begon al voor NOD. Boeken lezen, films kijken, ik deed 't allemaal, maar lag vanaf een uur of 2 wakker. Wist toen nog niet dat ik zwanger was.
     
  20. gekko

    gekko VIP lid

    11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoesnel na je ei had je dit... Ik kan namelijk zaterdag pas testen en ik kan alles in jou lijst afvinken...
     

Deel Deze Pagina