Welke taart?

Discussie in 'De lounge' gestart door jessy77, 19 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Roze is wel erg leuk!

2. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    de 2e en dan idd roze

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
  4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    de tweede in lichtroze

5. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    ja dat denk ik ook als het helemaal roze zou zijn..dus ik denk dat ik voor de 2e ga maar dan vraag of ze de onderste strik (of hoe heet dat) met de roosjes wat helemaal zo om de jurk heen loopt dan bv wit willen maken en de rest van de jurk idd lichtroze!

6. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ik vind de 2e taart het mooist...

is het een idee om het onderste gedeelte van de jurk roze te maken... de gedrapeerde banden in het wit..

en het topje van de jurk in het wit (is een apart gedeelte dus dat kan).. en dan de band om haar schouders in het roze..

7. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Tweede, maar dan inderdaad niet TOTAAL roze. Mag ik vragen wat deze taart gaat kosten ongeveer? Heb even op de site gekeken maar dan moet je een offerte aanvragen en het zou voor ons pas weer in september zijn ;)

8. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    De tweede!

9. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

bij de meeste baksters gaan de taarten vanaf €25.. maar je hebt er ook die er 45 voor vragen.... (zijn meestal allemaal even lekker, dus ik zou niet meteen bij de eerste beste bestellen.. maar echt even zoeken op inet welke het goedkoopst is)

10. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Je zou ook op het forum van 'de leukste taarten.nl' een oproepje kunnen plaatsen of iemand zo'n taart kan maken en dan wat je ongeveer wilt uitgeven. Dan reageren er meestal ook alleen dames (of heren) bij jou uit de buurt.

Enne ik vind de tweede veel mooier, en dan natuurlijk in het roze. Donker en lichtroze, lijkt me erg mooi meisjesachtig. Gaat ze vast geweldig vinden!

11. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    De kosten voor de taart inclusief bezorgkosten zijn € 70,00. Ben nu alleen aan het twijfelen of ik het wel moet doen. Heb haar net gesproken en de onderkant van de jurk kan helaas niet zo gemaakt worden want haar mal(?) is stuk. En de onderkant is juist nou net wat ik zo mooi vind aan de jurk:( Ik bedoel, ik geef er wel 70 euro aan uit, vind ik aardig prijzig maar heb het er wel voor over zolang het wel helemaal naar mijn zin is natuurlijk..dus misschien toch maar op zoek naar wat anders? ik weet het ff niet:(

12. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Nou, als het niet helemaal naar je zin wordt, zou ik het voor 70 euro niet doen!
    Misschien eens op het forum kijken dat Bubbel zegt?

13. Only me

Only me Niet meer actief

#33 Only me, 21 mrt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 mrt 2011

Deel Deze Pagina