ja dat denk ik ook als het helemaal roze zou zijn..dus ik denk dat ik voor de 2e ga maar dan vraag of ze de onderste strik (of hoe heet dat) met de roosjes wat helemaal zo om de jurk heen loopt dan bv wit willen maken en de rest van de jurk idd lichtroze!
ik vind de 2e taart het mooist... is het een idee om het onderste gedeelte van de jurk roze te maken... de gedrapeerde banden in het wit.. en het topje van de jurk in het wit (is een apart gedeelte dus dat kan).. en dan de band om haar schouders in het roze..
Tweede, maar dan inderdaad niet TOTAAL roze. Mag ik vragen wat deze taart gaat kosten ongeveer? Heb even op de site gekeken maar dan moet je een offerte aanvragen en het zou voor ons pas weer in september zijn
bij de meeste baksters gaan de taarten vanaf 25.. maar je hebt er ook die er 45 voor vragen.... (zijn meestal allemaal even lekker, dus ik zou niet meteen bij de eerste beste bestellen.. maar echt even zoeken op inet welke het goedkoopst is)
Je zou ook op het forum van 'de leukste taarten.nl' een oproepje kunnen plaatsen of iemand zo'n taart kan maken en dan wat je ongeveer wilt uitgeven. Dan reageren er meestal ook alleen dames (of heren) bij jou uit de buurt. Enne ik vind de tweede veel mooier, en dan natuurlijk in het roze. Donker en lichtroze, lijkt me erg mooi meisjesachtig. Gaat ze vast geweldig vinden!
De kosten voor de taart inclusief bezorgkosten zijn 70,00. Ben nu alleen aan het twijfelen of ik het wel moet doen. Heb haar net gesproken en de onderkant van de jurk kan helaas niet zo gemaakt worden want haar mal(?) is stuk. En de onderkant is juist nou net wat ik zo mooi vind aan de jurk Ik bedoel, ik geef er wel 70 euro aan uit, vind ik aardig prijzig maar heb het er wel voor over zolang het wel helemaal naar mijn zin is natuurlijk..dus misschien toch maar op zoek naar wat anders? ik weet het ff niet
Nou, als het niet helemaal naar je zin wordt, zou ik het voor 70 euro niet doen! Misschien eens op het forum kijken dat Bubbel zegt?
Pfff, voor 70 euro. Ik had dan even op internet verder gezocht. Er zijn veel meer mensen die taarten maken met barbies erin!! De Leukste Taarten Maak Je Zelf! baby/babyshower taart | punt.nl: Je eigen gratis weblog, gratis fotoalbum, webmail, startpagina enz