Ik dacht eerst dat er een hoektand doorgekomen was. Nu komt er 1 grote tand door, of 2 tandjes naast elkaar. Ik weet het niet meer. Vind het leuk om bij te houden wanneer ze welke tand kreeg. Wie weet wel welke tanden het zijn ? Is die voortand zo groot ? Alvast bedankt !
Zoals ik op de foto zag, lijk het me dat het 2 voorste snijtanden zijn. Hier een link naar een site, waar ook een plaatje bij staat. Kan je goed zien, dat het 2 snijtanden zijn. http://www.tandinfo.be/ontwikkeling/opb ... -gebit.php
volgens mij is de rechtse een voortand en de andere de snijtand ernaast. dus geen hoektand want die zit daar weer naast.
yep de sijntand en de voortand en ze lijken inderdaad gigantisch groot,haha Zoë kreeg de voortanden en de snijtanden tegelijkertijd en achteraf bleek ook nog 4 kiesjes! Ze is in 2 mnd tijd van een dreumes met 2 voortandjes beneden naar een dreumes met 10 tanden gegaan! twinny
He vanwege mijn werk als mondhygieniste weet ik dat het de 2 voortanden van 1 kant zijn, dus geen hoektand. Die komt daar weer naast! En die komen vaak ook later door. Gr. Aros
2 voortanden en links snijtand das duidelijk te zien als je foto vergroot hoektand is het zeker niet want die is puntig
snijtand en voortand. het zijn wel flinke vergeleken met mijn dochter, die heeft van die inieminie tandjes. ze heeft nu der voortanden beneden en de 2 hoektanden boven (nou ja die langs de voortanden) net dracula en de voortanden boven zie je ook al zitten dus zullen zo erdoorheen zijn. ik denk dus dat het een voortand is en de tand die erlangs zit