Welke tattoo’s heb jij? Show!

Discussie in 'De lounge' gestart door Bubblez, 10 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Al jaren wil ik meer tattoos en ondertussen breid ik het steeds meer uit. Drie weken geleden twee nieuwe geplaatst en over een klein halfjaar weer een grote.

    ik ben benieuwd wat jullie allemaal hebben! Graag met foto’s, leuk voor de ideeën en eventueel met waarom je ze hebt?

    show!
     
    Maslov vindt dit leuk.
  2. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    De bovenste is voor mn papa, die man is mn rots. Mn grote liefde. Naast mn man en kindjes, maar toen had ik m al ;)

    de hondenpootjes voor alle honden in ons mooie leven.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    dreumesje, LMSB en Olympia vinden dit leuk.
  3. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Relieken van de dood teken van Harry Potter. Echt zoooo onwijs blij mee!

    en een boek, met Harry Potter dingen die eruit springen. Gewoon, voor de leuk om te laten zien hoeveel ik van die boeken hou.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Tootsie, Zuul, EvaD en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. LMSB

    LMSB Fanatiek lid

    24 feb 2017
    3.989
    3.319
    113
    Schattige tattoos!

    Hier even 2 van de mijne. Rechts is mijn bovenbeen. De sugarskull is nog redelijk vers, de tattoo die eronder zit word gecovered begin juli. Dan laat ik een onderarm sleeve zetten. Verder heb ik nog een mandala op mijn bovenarm, namen van dochters en een hartje onder mijn sleutelbotje.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    dreumesje en Bubblez vinden dit leuk.
  5. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.343
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    3 poezepootjes, Deze staan voor onze 3 miskramen, onze 3 eenheid (man kind en ik) en onze poezen (ook 3stuks) En ben gewoon een poezenvrouwtje, dus meerdere betekenissen
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Bubblez en einad vinden dit leuk.
  6. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.287
    7.846
    113
    Gelderland
    Die van mij heb ik op een hele jonge leeftijd gezet. Paar jaar geleden wilde ik hem nog laten coveren voor iets groters maar heb besloten om hem een keer weg te laten halen.

    Whahah, maak net een foto maar hij is echt te lelijk en ga hem niet delen :p
    Niet dat het iets geks is ofzo maar het is gewoon niks.. geen betekenis, helemaal niks.

    Gaat meteen kijken wat het kost en hoe lang het duurt om hem weg te laten halen :|
     
    Bailey07 en Bubblez vinden dit leuk.
  7. RE080219

    RE080219 Fanatiek lid

    10 dec 2018
    2.450
    4.626
    113
    Een paar dan ;) kan niet van allemaal foto’s vinden zo gauw.

    Afgelopen maart heb ik met m’n oudste een moederdochtertattoo laten zetten. :) Zo cool. Al m’n dochters krijgen ‘m aangeboden als ze zestien worden. Wie ‘m niet wil is niet verplicht natuurlijk maar het idee dat we over tien jaar met z’n zessen hetzelfde plaatje hebben staan vind ik heel mooi.

    Op m’n linkersleutelbeen staan drie vogeltjes. Goed gejat uit Divergent. ;) Maar ondanks dat voor mij wel degelijk met een hele diepe betekenis.

    Zo ook de triquetra met bliksemschichten op m’n pols. Die is ooit heel lelijk gezet geweest en heb ik onlangs laten corrigeren. Nu echt enorm blij mee. :)

    Foto van m’n kuit is vager dan hoe ‘ie echt is, dit is wel een pronkstuk. Deze heb ik laten zetten toen ik er echt heilig van overtuigd was dat ik geen kinderen meer zou krijgen. Oeps. :D Er ontbreken er dus vier. Maar soit daar verzin ik nog wel wat op.

    En dan heb ik nog twee oudjes op m’n rug maar daar heb ik geen foto’s van. :)

    Toekomstplannen...?? Ooooohh echt wel. :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Bubblez vindt dit leuk.
  8. Maslov

    Maslov Fanatiek lid

    11 apr 2019
    1.200
    3.395
    113
    Fijn weer een tattoo-topic :)
    Ben er gek op, maar heb zelf maar 1 ieniemini tatoeage, net achter mijn oor (omdat dat oor doof is).

    ccebc335-9cb9-45c2-a740-c414113f91dc.jpg

    Wil al heel lang een mooie grote tatoeage op mijn onderbeen, maar stel het steeds uit. Ik heb een artiest in Duitsland op het oog en daar kan ik nu toch niet terecht.
     
    Mop81, ButterflyPassion, Tootsie en 13 anderen vinden dit leuk.
  9. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.570
    9.025
    113
    Vrouw
    Heb er ook een paar maar geen foto's van dan moet ik mij uitkleden hahaaha.

    Ik heb geen plannen meer, zeg ik nu. Misschien als het zoooo gewenste kindje komt wel.

    Ik heb mijn naam in het Japans achter op mijn nek, tribal (was 18) boven mijn borst, een draak (17 was de eerste) op mijn rechter heup. Een zon met daarin het oog van mijn overleden beste vriend binnenkant linker enkel. En heb een trampstamp ;) niet op mijn rug maar op de voorkant, jawel op mijn venusheuvel. Het is een tribal (V vorm) met 2 hartjes ter hoogte van mijn eierstokken. Best symbolisch met betrekking tot onze moeizame kinderwens, terwijl ik dat toen nog lang niet wist.
     
    Bubblez vindt dit leuk.
  10. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Even een zijstraatje.

    Maar wist je dat in Japan de tattoo nog altijd een soort taboe is.

    Mensen met een tattoo worden zelfs regelmatig toegang tot zwembaden en sportscholen geweigerd.
     
  11. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.570
    9.025
    113
    Vrouw
    Werk bij een Japans bedrijf. Zij vonden het handig in het begin als ik een staart in had, konden zich niet in mijn naam vergissen :roflmao::roflmao:
     
    hummeltje5, Bubblez en Maslov vinden dit leuk.
  12. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    De tatoeage met vlinder gaat worden aangepast.
    Ik wil de tekst weg hebben dus er komt een cover.
    De salamander is zoals je kan zien een beetje uitgerekt :roflmao: die moet ik laten aanpassen na deze zwangerschap maar daar zie ik enorm tegen op.
    Die heeft dezelfde betekenis als mijn naam ;)

    En de namen van mijn kinderen
    Maantje van L moet nog worden bijgewerkt.

    haal straks wel weer een paar foto’s weg.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    hummeltje5, dreumesje en Bubblez vinden dit leuk.
  13. Ligero

    Ligero VIP lid

    1 aug 2011
    6.805
    1.516
    113
    Ik heb een grote op mijn rug.
    En over 2 weken komt er eentje bij op mn heup. En nee ik heb niet dat figuur, sterker nog ik heb maat 48 dus ik kom er niet eens in de buurt haha maar toch ga ik zo'n tattoo?
    De betekenis is van beiden hetzelfde: ik vind het mooi! IMG_20200614_152949_816.jpg Screenshot_20210511-132649_Pinterest.jpg
     
    hummeltje5, Bubblez, Maslov en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Elena22

    Elena22 VIP lid

    10 feb 2010
    8.037
    1.729
    113
    Kraamverzorgende
    Op mijn linkeronderarm heb ik een Stitch met een hartje. Ik hou heel erg van de film en vindt de boodschap van de film ook heel mooi. Op mijn rechteronderarm heb ik de tattoo van Ellie van Last of Us 2. Deze tattoo heb ik gewonnen. Groot fan van de games en toevallig vindt ik dit ook de mooiste tattoo. Ik denk dat ik om de Stitch tattoo met de tijd nog "Ohana" wil laten plaatsen en in zwart/grijs Hawaiaanse bloemen.

    https://ladybossink.com/wp-content/uploads/2020/12/Amanda-van-Houten-2.jpg

    https://ladybossink.com/wp-content/uploads/2021/01/Amanda-van-Houten.jpg
     
    hummeltje5 en Bubblez vinden dit leuk.
  15. Zomerbloem

    Zomerbloem Fanatiek lid

    19 mrt 2018
    2.121
    2.572
    113
    Vrouw
    Ik heb een op m'n rug, op m'n arm(sleeve)
    Op m'n voet, kuit en bovenbeen.

    Ivm herkenbaarheid geen foto's.
     
  16. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Staat er nu 12 jaar denk ik...was toen in de mode :D Als ik de volgende laat zetten, moet deze bijgewerkt worden.

    Ik zou graag de coördinaten van mijn werk hebben, is de geboorteplaats van al mijn kids. Ik weet alleen nog niet waar? Waar staat dat nu mooi?
     

    Bijgevoegde bestanden:

    hummeltje5 en Bubblez vinden dit leuk.
  17. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief

    Heb alleen van deze een foto maar heb er 9 in totaal IMG_20210326_202224_271.jpg
     
    Bailey07, hummeltje5, Bubblez en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. TempusFugit

    TempusFugit Actief lid

    16 sep 2017
    138
    298
    63
    Vrouw
    Ik heb er echt heel veel, maar mijn meest typerende tattoos zijn mijn chestpiece en een halve mandala voor mijn oor. Oude foto's hoor, deze.
    Heb verder een backpiece, paar op mijn ribben, armen, handen, polsen, benen.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Bailey07, Meral, LMSB en 11 anderen vinden dit leuk.
  19. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.113
    15.623
    113
    Vrouw
    Mooi. Elegant en fijn.
     
  20. Maslov

    Maslov Fanatiek lid

    11 apr 2019
    1.200
    3.395
    113
    Wauw, wat ben je mooi!!
     

Deel Deze Pagina