Gewoon nieuwsgierig.. heb vanmorgen getest met kv+ de goedkope waren op.. nu ben ik nieuwsgierig welke in de praktijk gevoeliger blijkt.. misschien dat ik anders nog ff op de fiets spring naar t naastgelegen dorp.... gekheid natuurlijk.. zie t maandag dan wel, maar goed.. waar kan ik die vraag nou beter neerleggen dan hier... ben benieuwd..
Ik heb alleen die van 2 voor 5 euro gebruikt.. dus kan mijn mening over die andere niet geven! Ik hoor veel positieve verhalen over de 2 voor 5 euro testen van KV maar zelf vind ik ze niet zo heel erg fijn.. ik heb al 2 keer gehad dat die testen het gewoon helemaal niet goed deden.. ook al deed ik het precies zoals er op het doosje stond
ik heb ze allebei gehad en die van 2 voor 5 waren bij mij gevoeliger (4 dagen voor mijn NOD een goede positieve test) toen deed trouwens CB digitaal het ook al.. das lekker duidelijk!
DAMES IK OOK!!! Hahaha eindelijk iemand die hetzlefde heeft of had. Zaterdag getest met kv+ en lichte streep. Na een uur een duidelijke streep!! kv2 voor 5 blijft nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht.
ik heb met kv 2v5 3 dagen voor nod licht positief getest en 2 dagen voor nod nog een keer en wat duidelijker en ook met kv+ en cb met indicator en die gaven allebei een duidelijk antwoord Bekijk bijlage 69349 kijk maar