welke test gevoeliger: KV+ of kv 2 voor 5 euro??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ichtus, 1 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Gewoon nieuwsgierig.. heb vanmorgen getest met kv+
    de goedkope waren op.. nu ben ik nieuwsgierig welke in de praktijk gevoeliger blijkt.. misschien dat ik anders nog ff op de fiets spring naar t naastgelegen dorp..;).. gekheid natuurlijk.. zie t maandag dan wel, maar goed.. waar kan ik die vraag nou beter neerleggen dan hier...

ben benieuwd..

2. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Ik heb alleen die van 2 voor 5 euro gebruikt.. dus kan mijn mening over die andere niet geven!

Ik hoor veel positieve verhalen over de 2 voor 5 euro testen van KV maar zelf vind ik ze niet zo heel erg fijn.. ik heb al 2 keer gehad dat die testen het gewoon helemaal niet goed deden.. ook al deed ik het precies zoals er op het doosje stond :(

3. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ik had bij ons meisje met kv + eerder positief (geen idroog) dan kv2v5 ;)

4. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Ik heb met de kv 2 voor 5 getest 3 dagen voor nod positief getest, die andere heb ik nooit gebruikt.

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik heb ze allebei gehad en die van 2 voor 5 waren bij mij gevoeliger (4 dagen voor mijn NOD een goede positieve test) toen deed trouwens CB digitaal het ook al.. das lekker duidelijk!

6. Marokkaanse

1 apr 2010
    97
    0
    0
    NULL
    NULL

DAMES IK OOK!!!

Hahaha eindelijk iemand die hetzlefde heeft of had. Zaterdag getest met kv+ en lichte streep. Na een uur een duidelijke streep!!

kv2 voor 5 blijft nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht.

7. sabsje

sabsje Actief lid

19 jan 2010
    120
    1
    0
    ik heb met kv 2v5 3 dagen voor nod licht positief getest en 2 dagen voor nod nog een keer en wat duidelijker en ook met kv+ en cb met indicator en die gaven allebei een duidelijk antwoord Bekijk bijlage 69349 kijk maar

Deel Deze Pagina