Welke van deze commodes? (Online "blind" kopen)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door PieterKonijn, 23 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PieterKonijn

    PieterKonijn Fanatiek lid

    24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Wie o wie kan mij van advies voorzien?

    Wij willen binnenkort een commode kopen. Online, vanwege het coronagedoe, oftewel: we kunnen hem niet eerst zien. Dat maakt het kiezen wel lastiger. Veel langer wachten tot de coronasituatie misschien voorbij is heeft niet zoveel zin: ik heb bekkenpijn sinds week 9 (I know... o_O) dus als we nog weken wachten ben ik mogelijk niet mobiel genoeg meer om te kijken en te klussen.

    Het liefste zou ik net zoals zoveel mensen een Ikea kast nemen, maar die zijn vrij hoog en ik ben 1.55 meter. Die vallen helaas dus af.


    Dan nu de opties:
    1. Bopita Indy: https://www.vanastenbabysuperstore.nl/commode-bopita-indy
    2. Babypark Sterre: https://www.babypark.nl/europe-baby-sterre-babykamer-wit.html?soort_artikel_babykamer=6087
    3. Petit Amelie Bocca: https://www.petiteamelie.nl/commode-baby-wit-bocca.html#

    Ik neig naar de Bopita, vooral omdat me dat een goed merk lijkt en ik die het mooiste vind. Helaas is die wel pas leverbaar "vanaf april" en ik weet natuurlijk niet of dat dan misschien later wordt door de coronasituatie...

    Welke zouden jullie kiezen? Heeft iemand ervaring met deze commodes/merken?
     
  2. MVD84

    MVD84 Lid

    2 jun 2018
    11
    3
    3
    Vrouw
    Alle drie leuk, de Bopita is wel het minst breed... Daarom zou ik voor één van de twee andere gaan.
     
    PieterKonijn vindt dit leuk.
  3. Dompiewompie

    Dompiewompie Fanatiek lid

    2 jul 2018
    1.168
    1.488
    113
    Vrouw
    Kan je op die van babypark niet zelf lederen handvatjes zetten? Dan krijg je volgens mij een beetje hetzelfde als de bopita...
     
    PieterKonijn vindt dit leuk.
  4. PieterKonijn

    PieterKonijn Fanatiek lid

    24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Thanks voor jullie reacties!

    Dit wordt ons eerste kindje, ik weet er nog niet zoveel vanaf. :oops: Breed is dus handiger? En waarom is dat?

    Goed idee! Hoewel ik het dan misschien ook gewoon zo laat. Vroeg me vooral af of de kwaliteit goed zou zijn. Weet je misschien of dat merk goed is?
     
  5. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.048
    4.241
    113
    Hou je wel in de gaten dat bij nr 1 en nr 3 dat opzetstuk , waar je baby op ligt, er niet bij zit en je deze er los bij moet bestellen.

    Ik zou zelf voor de breedste gaan, wanneer je de kleine verschoont is het toch wel handig dat je doekjes/sudo/poeder etc etc naast/bij kunt zetten. Vooral als de kleine bewegelijk wordt is het niet handig wanneer je steeds een la open moet doen om iets te pakken .
     
    PieterKonijn vindt dit leuk.
  6. MolliMuis

    MolliMuis Niet meer actief

    Dit inderdaad!
    Wij zijn uiteindelijk (mede daarom) voor een Ikea kast gegaan (MALM 4 lades), scheelde ook in de prijs.
    Je hebt de malm kast ook met 3 lades, die is dan wat lager, kun je ook pootjes onder zetten om um iets hoger te maken en dan lijkt die erg op die je nu leuk vind. Moet je wel beetje handig zijn natuurlijk! Op pinterest staan genoeg voorbeelden.
     
  7. Loesje1988

    Loesje1988 Fanatiek lid

    24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Ik zou voor de Sterre gaan
     
  8. Fristi2012

    Fristi2012 VIP lid

    23 jun 2014
    5.910
    3.328
    113
    Heel leuk als je allemaal spulletjes naast je kind kunt leggen, ongeveer 3 maand lang is dat best handig. Daarna pakt je kind alles of schuift met waskussen en al over de commode en ligt alles op de grond.
    Wij hebben bij beide de malm op onze slaapkamer lang gebruikt. Ze sliepen namelijk bij ons op de kamer.
    Op eigen kamer hadden ze wel een commode.
    Er is ook een malm kast van 3 lades, misschien is die qua hoogte wel goed voor je.
     
  9. Louise11110

    Louise11110 Niet meer actief

    Ik zou niet voor die van babypark gaan. Ik heb echt enorme moeite gehad met hun. Mijn bestelling werd elke x opgeschoven en uiteindelijk heb ik de bestelling geannuleerd omdat het al zo lang duurde. Geld terug gevraagd en dat zou ik binnen 2 weken terug krijgen. Nou mooi niet dus, na 2 maanden wachten en nadat ik er een incassobureau op had gezegd kreeg ik het pas terug. Ze reageerden niet op mailtjes en namen de telefoon niet op... Het ging om ruim 500 euro dus vond het de moeite ook wel waard;)
    Bij bol heb ik hetzelfde toen besteld en binnen een week had ik mijn commode en bedje.

    Daarom zou ik voor de petit Amelie gaan of de eerder genoemde ikea kast! Die van bopita is heel mooi maar wel wat klein, is wel heel degelijk spul wat zij leveren!
     

Deel Deze Pagina