Laten slapen

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door erannick, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Eva is nu bijna 4,5 maand en ik denk bijna 6 kilo.
    Als ik haar om 10. uur in de avond een fles geef dan komt ze de volgende ochtend denk ik pas om 9 uur, ik heb haar tot nu toe iedere keer om 8 uur wakkergemaakt.

Als ik nu de avond fles van 10 uur laat vervallen en ze wordt dan om 06.00 de andere ochtend wakker (wat ik hoop)

Nu is mijn vraag zou ik er goed aan doen om ze op 4 flessen van 180 +6 te zetten, ik mag ook al beginnen met bjvoeden, dus als ik dat zou doen en dan 4 flessen, zou dat kunnen?

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Op zich bij deze leeftijd is 5 flessen niet verkeerd. Eva doet het er goed op dus waarom zou je dat veranderen. Meestal geven ze zelf wel aan als de laatste fles eraf kan. Niet meer willen drinken zie je dan vaak.
    Bijvoeden vanaf 4 maanden wordt door velen gedaan. Mijn persoonlijk advies daarin blijft bijvoeden vanaf de 6 maanden. Als je toch gaat beginnen met bijvoeden moet je niet een fles om die reden gaan vervangen. Van de melk groeien ze.

Ilja

Deel Deze Pagina