welke voedingsapp?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Marinke84, 20 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marinke84

    Marinke84 Actief lid

    10 dec 2013
    152
    0
    16
    NULL
    NULL
    Op dit moment gebruik ik de samenvoeden app, een heel eenvoudige app die ik in principe gebruik om bij te houden wanneer de laatste voeding was en aan welke kant ik gevoed heb.
    Ik voed wel op verzoek maar ik vind het gewoon prettig om te weten wanneer ze voor het laatst heeft gedronken en aan welke kant. Ik vergeet het anders gewoon.

    Echter...de app stopt ermee per 1 december. Ik heb geen zin om te klungelen met rare armbandjes.
    Wie weet een alternatief voor deze app?
     
  2. Catnip

    Catnip Actief lid

    28 nov 2013
    399
    0
    0
  3. Marinke84

    Marinke84 Actief lid

    10 dec 2013
    152
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je wel!
     
  4. Beatissimam

    Beatissimam Fanatiek lid

    23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
  5. chantal84

    chantal84 Fanatiek lid

    17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Ik kreeg gisteren een mailtje dat de app toch wel blijft bestaan
     
  6. dirksmama

    dirksmama VIP lid

    29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Gewoon geen app. Moeders voeden al millennia zonder, dat soort dingen geven je alleen maar meer kans op onzekerheid. Wat meer op jezelf en je kind vertrouwen...
     
  7. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    :) dit dus kraamweek had ik wel een elastiekje om mn bh bandje dat ik wisselende van kant zodat ik wist aan welke kant ik weer moest beginnen de volgende voeding.
     
  8. Thauma

    Thauma Fanatiek lid

    14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik voel altijd aan mn borst welke aan de beurt is. Die is dan duidelijk zwaarder. Het schema van de hele dag onthield ik niet, maar de laatste voedingstijd doorgaans wel.
     
  9. Catnip

    Catnip Actief lid

    28 nov 2013
    399
    0
    0
    Heeft niets met onzekerheid te maken.. persoonlijk vind het leuk om bij te houden en langzaam maar zeker een patroon te gaan zien.. ondanks dat je voed op verzoek (in dit geval pappa die thuis is) is het handig om te weten wat je kan verwachten qua tijden.

    Daarnaast kolf ik vijf dagen per week meerdere malen per dag en als je dan niet bij je kleintje bent die om eten vraagt vergeet ik het nog wel eens door de drukte, dan is een herinnering van de app echt wel handig.

    Ieder zijn voorkeur natuurlijk :)
     
  10. Beatissimam

    Beatissimam Fanatiek lid

    23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is het ook! Ook voor later.;)
     

Deel Deze Pagina