hai dames wil graag weten welke wandelwagen jullie me aanraden. ik wandel graag maar de wandelwagen moet wel makkelijk opklapbaar zijn. kusjes mientje
Als ik jou was zou ik naar een babyzaak gaan en kijken wat je fijn vindt. Er zijn een aantal topics hierover, wellicht dat je daar ook wat tips kunt vinden?
Ik zou eens langs de winkels gaan en aldaar je keuze maken, er zijn tal van soorten te verkrijgen en JIJ/JULLIE moeten zelf de keuze kunnen maken naar aanleiding van smaak/opklabbaarheid/ functionaliteit.
Ik zou de urban jungle nemen. Zeer fijne wagen, makkelijk in te klappen en loopt heel soepel. Ik krijg nu mijn tweede, en heb nu een phil en teds vibe gekocht, zowel als duo als enkel te gebruiken en merk hoeveel zwaarder deze wagen is. Ik was echt verwend met de urban jungle merk ik nu.
Ik heb de Mutsearts Style combi, en die bevalt mij erg goed! is ook qua prijsklasse goed (350,-) te betalen, maar goed, kan natuurlijk in niemands portemonnee kijken
Ik zou gewoon lekker naar een (grote) babyzaak gaan en daar verschillende wagens testen. Dat kan bijv. bij Babypark, daar hebben ze ook een (klein) parcourtje. Kan je kijken wat je wel/niet bevalt. Keuze is, denk ik, zeer persoonlijk. Wij hebben gekozen voor de Maxi Cosi Mura 4. Makkelijk inklapbaar en rijdt heerlijk. Praktijk moet zich nog uitwijzen .
Ik zou ook naar een grotere babyzaak gaan en wat uitproberen en laten informeren. Wij wilden een mooie, hoge en stevige, met grote wielen. Het is de maxi cosi mura 4 geworden!
hoi daar zat ik ook een beetje mee,bij mijn eerste heb ik een niet al te dure gehad,mijn schoonouders betaalde het dus wilde niet zo'n dure gaan kopen,deze keer betalen we het zelf omdat ik wel een goede wilde hebben,en omdat de eerste niet zo beviel. wij zaten te denken aan een quinny,en die vind ik ook heel mooi,maar nu hoor ik om me heen dat het helemaal geen goede wagen bleek te zijn - de bak gaat na een tijdje los zitten - geen boodschappen functie - het handvat raakt los - kan geen meerijd plankje aan bevestig worden - bak te klein gaat maar 3 maand mee - wielen haken (zwenkwiel) dit zijn dus een aantal belangrijke punten waarvan ik denk nee en ik vind ze daar ook nog eens te duur voor en ben bang dat ik hier straks ook mee zit,en dat ze maar 3 maand meegaan en ik heb tot nu toe nog gee leuke kinderwagen gezien behalve de quinny. groetjes
Ben heel blij met de buggaboo cameleon, makkelijk in te klappen, licht, handig met maxicosi adaptors (ook zeker een aanrader), rijd soepel, bekleding blijft mooi, duwstang makkelijk in hoogte te verstellen. Een nadeel, met de bak erop is het soms lastig wat in het mandje onderin te doen. Heb nu ook net de buggy in gebruik genomen en die gaat ook heel fijn, de maclaeren quest sport..
Wij hebben net als Babebabe voor de Mutsaerts Combi Style gekozen. Wilden een wagen met: 1. 4 grote zwenkwielen (ook vast te zetten) 2. Luchtbanden 3. om te bouwen tot wandelwagen/buggy 4. Auto stoeltje moest er op kunnen (adapters bijgeleverd) 5. Man moest er ook goed achter kunnen lopen (1.98, ik 1.66). De wagen bevalt prima, goed en makkelijk in te klappen, loopt heerlijk (zowel in bos als in stad) en is erg wendbaar. Ben er erg tevreden over. Deze hebben wij bij de babydump gekocht en hebben er verschillende uitgeprobeerd (dat is ook aan te raden). Bedenk goed wat je voorwaarden zijn, dat maakt het ook een stuk makkelijker.
Wij hebben de Quinny Buzz4 en zijn er erg tevreden over. Makkelijk wendbaar en in te klappen. Heb totaal geen last van wielen die haken. Misschien omdat wij 4 wielen hebben. Bovendien is het model al weer aangepast. Onderin kan je wel wat boodschappen kwijt. Het enige waar ik het misschien mee eens ben is dat de bak wat aan de kleine kant is. Nu hebben wij ook wel een erg lang zoontje en ik denk dat wij dit probleem bij elke kinderwagen hebben. Ik vind het geen probleem dat wij straks de S-seat moeten gebruiken. Ons zoontje is erg nieuwsgierig en heeft zo wat te zien.