Welke was machine mag ook 2 in 1 met droger zijn.

Discussie in 'De lounge' gestart door twee, 8 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twee

    twee Fanatiek lid

    7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Hallo ik wil graag een grote wasmachine van minimaal 7 kg.
    En soms is het handig als ik de handdoeken bijv. Snel kan laten drogen. Dus was droog combi mag ook aangeraden worden.
     
  2. Jolicoeur

    Jolicoeur Fanatiek lid

    5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Ik heb zelf die van samsung was-droogcombinatie met addwash type WD70K5400OW/EN. Ik zou iig nooit meer voor een addwash variant gaan bij een droger. Daar blijft veel stof achter dus veel schoonmaken.
    Voor de rest wel tevreden, maar heb jaren hiervoor 1 van indisit gehad was-droog en die vond ik persoonlijk fijner dan de samsung.
     
  3. Grietjenb

    Grietjenb Niet meer actief

    Ik wil NOOIT meer een samsung!
    Ik heb 2 kapotte Samsungs staan. Allebei nog maar een paar jaar oud. Toen ik ging kijken op internet met de problemen die ik net de machines had kreeg ik de ene na de andere opmerking te zien dat die machines na een aantal jaren zoveel dure problemen hebben. Dus ik heb mijn buik vol van Samsung.
    Ik heb eerst een asko gehad. Heeft jaren gedraaid. Ongeveer 13 jaar geloof ik.
    Toen dus de Samsungs gehad. Nu weer opnieuw een asko gekocht. Ze zijn best prijzig, maar echt heel degelijk.
     
  4. Marleen31

    Marleen31 Fanatiek lid

    5 aug 2011
    2.569
    470
    83
    NULL
    Noord Holland
    Ik heb een Whirlpool was/droogcombinatie staan. Hij kan 10 kilo wassen en 7 kilo drogen. Ik ben tevreden!
     
  5. rebekka84

    rebekka84 Fanatiek lid

    27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    Ik heb de Samsung eco bubble met addwash functie. Ik vind het een fijne wasmachine, maar als ik de verhalen moet geloven staan me nog heel wat problemen te wachten.
     
  6. Prj

    Prj Niet meer actief

    Ik zweer ook bij asko!
     
  7. wishfulthinking

    wishfulthinking Fanatiek lid

    7 aug 2012
    4.798
    2.481
    113
    Vrouw
    Ik had hiervoor een zanussi
    bijna 15 jaar oud en vanwege een gele deur weg gedaan(leek niet zo mooi in een nieuwe badkamer)
    De machine was nog steeds goed

    Nu weer een zanussi 7 kilo
    Ik ben benieuwd of deze het ook zo lang gaat houden
     
  8. Louloute

    Louloute Niet meer actief

    Hier een Samsung addwash QuickDrive. Ben erg tevreden tot nu toe :thumup: maar heb hem nog niet zo lang.
    addwash is heel handig.
     
  9. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Hier een samsung eco bubble.
    Die het al ruim 6 jaar als een zonnetje doet. Ondanks de vele hondenharen in huis. ;)
     

Deel Deze Pagina