Welke winkels kun je gratis baby kado doos krijgen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Angel24, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel24

    Angel24 Actief lid

    1 feb 2009
    253
    0
    0
    Hoi,

    Ik ben erachter gekomen dat je niet alleen bij etos en prenatal een mooi kadodoos kan ontvangen.

    Er zijn meerdere winkels zoals C1000 je laat de geboortekaartje zien en krijg er een mooi kadodoos voor terug.

    In Hema kun je ook kadodoos krijgen alleen moet je weer een geboortekaartje laten zien en krijg je er gratis mooi kadodoos voor zijn er meerdere vrouwen die weten welke winkels gratis kado's geven.

    Waar je geboortekaartje moet laten zien en gratis kadodoos kan ontvangen wat ik allemaal heb meegekregen zijn : plus, C1000, DA, Hema, enz.

    Wanneer je het kan halen weet ik het ook niet voor de geboorte of na de geboorte, ik denk toch na de geboorte...

    Groetjes,

    ANGEL24
     
  2. Linda86

    Linda86 VIP lid

  3. loodje

    loodje Actief lid

    1 feb 2007
    241
    0
    0
    Ook bij het kruidvat kan je een babydoos aanvragen

    Op deze site staan volgens mij alle gratis zwangerschapsdozen die je aan kan vragen. https://www.zwangerschapskadoos.nl
     
  4. Libra

    Libra Fanatiek lid

    2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    ... kan maar die zou ik mooi laten liggen, tenzij je echt graag maanden lang wordt platgebeld door allerlei callcenters. :x

    Bij de Tuinen hebben ze trouwens ook een babydoos.
     
  5. Noolaa

    Noolaa Actief lid

    6 mrt 2009
    186
    0
    0
    Den Haag
    Joh..wist niet dat je bij de Hema ook een doos kon halen. Waar heb je dat gezien dan want kan er zelf niks over vinden. De Tuinen wist ik ook niet. Weten jullie of die dozen dan ook een beetje de moeite waard zijn, zoals die van de plus of c1000, of zitten ze vol reclame?
     
  6. Emmeken36

    Emmeken36 Bekend lid

    gewoon een fictief telefoonnummer invullen, oh en liefst ook ff een hotmailadresje oid aanmaken wat je verder niet meer gebruikt want je krijgt ook mails, waren wij ff vergeten ;)

    Etos doos hebben wij niet gedaan omdat je de eerste doos wel zelf kunt halen maar de 2e wordt thuis gebracht door een doos van felicitas die je dan weer vanalles probeert aan te smeren, geeeeen zin in :p

    Babydump heeft ook een gratis doos btw.
     
  7. Annemarie76

    Annemarie76 Fanatiek lid

    25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf

    Vanaf wanneer begint dat gebel?? Na de geboorte van de baby?
     
  8. Panda81

    Panda81 Fanatiek lid

    13 nov 2008
    3.379
    415
    83
    Limburg
    Als ik me niet vergis kun je er bij de Plus ook een krijgen en zo ook bij Jan Linders
     
  9. Angel24

    Angel24 Actief lid

    1 feb 2009
    253
    0
    0
    Hoi,

    Ik heb vandaag bij etos de doos opgehaald, en na de geboorte brengen ze de doos en proberen ze spullen te verkopen maar je bent niet verplicht.

    Wanneer ik telefoon krijg hou ik het kort en geef aan dat ik niet intereseert bent.

    Groetjes,

    ANGEL24
     

Deel Deze Pagina