Welke woonstyle vind jij mooi?

Discussie in 'De lounge' gestart door Eenkadootje, 12 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ienemine

    Ienemine Fanatiek lid

    20 feb 2018
    1.359
    775
    113
    Vrouw
    Zo leuk om te lezen en ideeën op te doen! Wij krijgen volgende week de sleutel van ons nieuwe huis. We kunnen helemaal los gaan op alles want we pakken alles aan.
    Nu is het huis beneden nog 2 huizen de muur gaan we doorbreken zodat de huiskamer dubbel zo groot wordt. We gaan alles strak laten stucen maar veel natuurlijke materialen gebruiken bij het afwerken... pvc vloer hebben we al gekozen maar weten nog niet goed of we recht toe recht aan of vissengraad willen. De hal keuken en bijkeuken wil ik tegels en dan liefst met een printje (Portugese tegeltjes) keuken willen we straks (tegen zwart aan) maar geen hoogglans. Mijn zwager is interieur bouwer die gaat hem weer helemaal maken. En zo borrelen er steeds meer ideeën boven.
     
  2. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Geen bepaalde stijl, maar ik houd van licht, wit en rustig. Weinig prulletjes.
     
    Paardenbloem en Vitamientjuh vinden dit leuk.
  3. MrsBucket

    MrsBucket Fanatiek lid

    27 mei 2014
    1.163
    590
    113
    Mijn stijl noem ik maar eclectisch...
    De eettafel en wat kasten zijn massief grenen (Nornas collectie van Ikea), de bank is grijs, we hebben een gele muur (RAL1018), we hebben bamboe op de vloer... De keuken is een Sahara-gele Piet Zwart uit 1965, met een vloer die we binnenkort gaan betegelen met iets leuks.

    Dat soort dingen. En als ik het zat ben, pak ik een verfroller en bedenk ik weer wat nieuws.
     
    A je to vindt dit leuk.
  4. Yvuna

    Yvuna Actief lid

    12 jul 2019
    265
    300
    63
    Vrouw
    Mooi!!
     
  5. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.535
    2.340
    113
    Oh dat heb ik de komende 2 dagen, extreem minimalistisch. Haha.
    Helemaal leeg. Alleen dat duurt nooit zo lang.
     
    hummeltje5 en DreamsandHopes vinden dit leuk.
  6. catlady

    catlady Bekend lid

    26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    De woonkamer is redelijk industriëel. De keuken meer landelijk/ romantisch. De hal is groot daar ben ik druk mee aan het schilderen. Deze wordt ook meer landelijk.de vloersoort van de keuken en hal zijn hetzelfde. Daar wil ik geen industriële meubels hebben staan. Zijn dichte deuren. Iedere ruimte heeft een ander soort stijl
     
  7. Roodborstj

    Roodborstj Actief lid

    17 mei 2020
    271
    262
    63
    Vrouw
    Ik ga nu over van sober landelijk naar hotel chique :).
     
    Zuul vindt dit leuk.
  8. June12

    June12 Lid

    14 sep 2020
    48
    24
    8
    Vrouw
    Dit
     
  9. ikke84

    ikke84 Fanatiek lid

    28 feb 2010
    3.057
    505
    113
    Ik hou van grijs/antraciet kleuren als bassis. Industrieel, staal en hout, veel planten gecombineerd met met veel roze accoisares

    Een show je woonkamer topic is misschien ook leuk om aan te maken?
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.
  10. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    Rust, landelijk. Wil alleen niet zo lukken. Alle planten gaan dood bij mijn dus dat landelijk maar aanvullen eerdaags met nep.
    Veel hout, natuur tinten , groen, bruin, grijs,
    Hebben houten/wit meubels gecombineerd met groene bank, komen grijze eetkamer stoelen ( ook stof) . Zwarte paneel gordijnen .
    Hebben nu wit laminaat maar dat gaat zodra het vervangen wordt naar grijs/bruin of grijs/wit laminaat.
    En vooral weinig prullaria en tierelantijnen
     
  11. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.621
    11.169
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik hou wel van Scandinavische invloeden maar niet te licht. We krijgen wel binnenkort een nieuw wandmeubel en een nieuwe tafel met stoelen. Ik probeer wel iets meer naar tijdloos te gaan. Botanisch super gaaf, maar ben ik denk ik binnen een korte tijd weer beu.

    Maar ik vind ook wel dat het heel erg per huis scheelt wat goed werkt.
     
  12. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.535
    2.340
    113
    Deze keer hou ik aan me moodboard op Pinterest qua inrichting. Soms wel makkelijk, nee niet kopen. Dat hoort er niet bij.
    Maar nu denk ik soms. Oh nee. Het wordt toch niet zo mislukte Pinterest/instagram geval. Je kent vast wel de foto’s.

    De bank staat inmiddels, iets andere kleur dan ik had gedacht. (Tja online gekocht) Mijn ontwerp qua indeling al 10x omgegooid. En de zin Less is more gaat wel 100x af in mijn hoofd.
     
  13. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.967
    7.895
    113
    Vrouw
    Ik hou ervan om alle meubels in zwart, wit en grijstinten te hebben. Daarbij heeft elke ruimte zijn eigen kleur. Daarnaast hebben we dan nog wat hout, maar daar ben ik niet zo dol op. Frutsels heb ik niet. Leuke lijsten om op te hangen moet ik nog vinden. Ik wil vooral dat het huis een rustige georganiseerde uitstraling heeft. Niet te licht maar ook weer niet te donker.
     
  14. EdN

    EdN VIP lid

    27 mei 2011
    8.691
    3.472
    113
    Wij wonen hier net en zijn nog volop bezig. We hebben op de muren een combinatie van grijsblauw (denim drift) en wit (morning snow), zwartbruine jaloezieën, een PVC-vloer met een heel licht eiken motief en verder veel zwart, grijs, wit, donkerblauw en bamboe. Ik wil nog wat roze accentjes toevoegen en wat kamerplanten.
     
  15. 1981Mama

    1981Mama VIP lid

    8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    #55 1981Mama, 17 sep 2020
    Laatst bewerkt: 17 sep 2020
    Strak(ish) zonder tierelantijntjes. Dus geen kaarsjes, plantjes, schilderijen etc.

    Hoe leeg-er hoe beter


    Oh en ik kan niet tegen gebroken wit. Gewoon echt wit graag. Of een knalkleurtje. Maar gebroken wit en pastel ik kan er niets mee
     
  16. flowertje36

    flowertje36 Fanatiek lid

    21 sep 2014
    4.074
    1.314
    113
    Vrouw
    Het beeld wat ik hier bij krijg is echt wow! Dit is zo mijn stijl !
     
    Koekie1 vindt dit leuk.
  17. flowertje36

    flowertje36 Fanatiek lid

    21 sep 2014
    4.074
    1.314
    113
    Vrouw
    Heel mooi!
     

Deel Deze Pagina