Welke ziekenhuis plaatst maandelijks terug?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Franca00, 15 sep 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Franca00

    Franca00 Lid

    10 feb 2022
    21
    3
    3
    Vrouw
    Hai!
    Helaas is onze zoon na zwangerschap van 17 weken te vroeg geboren. Zwangerschap is ontstaan uit ivf. We hadden goede ervaringen met UMC Utrecht, behalve dat de afdeling overvol is en er daarom niet maandelijks teruggeplaatst kan worden. We hebben nu groen licht om weer te starten. We zijn nu op zoek naar een ziekenhuis dat maandelijks terugplaatst. Wie weet er een ziekenhuis een beetje rondom het midden van het land dat maandelijks cryo’s terugplaatst? Ik ben op zoek naar recente ervaringen (na-corona). Alvast bedankt!
     
  2. jantje30

    jantje30 Lid

    5 sep 2020
    13
    3
    3
    Vrouw
    Hoi Franca,

    Wat verdrietig van jouw zoontje! Ik loop ook in Utrecht, maar kan wel maandelijks terugplaatsen? Natuurlijke cyclus..
     
  3. Steenbok1991

    1 jul 2022
    18
    7
    3
    Vrouw
    Hi Franca,

    ik loop in het Meander Medisch Centrum. Hele goede ervaringen mee, hele fijne artsen. Ik heb één vaste fertiliteitsarts (vrouw). Dat verloopt erg prettig, inmiddels helaas alwel 2 jaar. De terugplaatsing moet overigens in Zwolle, want dat doet Amersfoort niet. Mocht je meer informatie of ervaringen willen; laat het gerust weten.

    Liefs,
     
  4. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.570
    9.025
    113
    Vrouw
    Als eerst gecondoleerd met het verlies. Nog veel sterkte en kracht gewenst.

    Wij SFG (Rotterdam) icm EMC (Rotterdam) altijd TP ook weekend en feestdagen.
    Succes.
     
  5. Franca00

    Franca00 Lid

    10 feb 2022
    21
    3
    3
    Vrouw
    Wat vreemd! Ook cryo’s die maandelijks teruggeplaatst worden? Ik zit nu in kunstmatig cyclus omdat ze me verzekerden dat ik anders een cancel kon hebben in natuurlijk cyclus. Omdat het lab dan te vol is kan je dan als je pech hebt, een cancel krijgen zeiden ze. Maar jij hebt dus in umc utrecht elke maand een terugplaatsing van een cryo?
     
  6. Franca00

    Franca00 Lid

    10 feb 2022
    21
    3
    3
    Vrouw
    Dank voor je condeleances trouwens. Naar omstandigheden zijn we oke ❤️
     
  7. jantje30

    jantje30 Lid

    5 sep 2020
    13
    3
    3
    Vrouw
    Ja, maandelijkse cryos. Wel in natuurlijke cyclus, maar tot nu toe 2x achter elkaar gewoon doorgegaan.
     
  8. Kers123

    Kers123 Nieuw lid

    17 nov 2022
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hoi Franca
    Ik heb net ergens je uitgebreide tips/advies post gelezen over gang van zaken in umc. Heel verhelderend. Wij denderen helaas dezelfde malle molen in en krijgen inderdaad de onaangename verrassing niet elke maand terug te kunnen plaatsen.
    Kan de post nu heel vaag even niet meer vinden ofzo? Pagina dat raar.
    Maar vroeg mij af hoe jullie nu verdergaan...?
    Is transport van de embryo's helemaal geen optie meer? Ikzelf zit er namelijk ook aan te denken dat te doen en radboud of bij geertgen lijken mij fijne plek hiervoor...
     

Deel Deze Pagina