welke zorgverzekeraar

Discussie in 'De lounge' gestart door tweety, 8 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ben een beetje aan het kijken naar een zorgverzekeraar. maar welke is er goed en betaalbaar. zonder al te veel poes pas om lid te kunnen worden zoals verklaringen van tandarts enz.

2. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Wij zitten bij Unive, en dat bevalt prima!

3. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    wij zitten bij de CZ bevalt hier ook prima..

4. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Nou tweety, je mag uitzoeken :D. Wij zitten nu bij Agis, ben ik heel tevreden over, via het werk van mijn man.
    We zaten vorig jaar bij Menzis was ook goed vond ik zelf (had een heel leuk kraampakket :p).

5. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ow Cz dan neit doen ;)
    daar moet je een appart tandarts verzekering voor afsluiten erbij..
    wij betalen dacht ik rond de 100 a 120 per maand pp weet niet precies aangezien het via mijn vriend zijn werk gaat. We moeten wel sommige dingen voorschieten dacht ik maar krijgen het wle terug gewoon.. althans een grooot gedeelte ;)

succes en hopelijk vind je een goede zorgverzekeraar

6. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik ben sinds 1 januari bij VGZ verzekerd, met het Gezin en Zeker pakket. Dat bestaat uit een basisverzekering en een hele uitgebreide aanvullende verzekering. Daar worden dingen uit vergoed waar je als gezin met kinderen mee te maken krijgt. Ik ben naar VGZ overgestapt omdat ik zwanger wilde worden, en bij deze verzekering wordt bijna alles rondom de zwangerschap en bevalling vergoed. Er zit ook een luierservice bij enzo...heb wel gehoord dat die luiers niet zo fantastisch zijn, maar goed.. Wij betalen 234 per maand, voor twee personen.

7. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    ik heb bij menzis gezeten en zit nu bij cz... en volgend jaar ga ik weer naar menzis toe... via werk van me vriend...

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ligt er vooral aan of je een natura of een restitutie-polis wil. Wil je zelf je zorgverleners kunnen kiezen of wil je dat de zorgverzekeraar dat voor jouw bepaald.

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.043
    7.982
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik heb Agis, kleremaatschappij.

Ik betaal 148 euro in de maand, comfortpluspolis(duurste) en ze vergoeding geen drol.

Ze hebben me alle onderzoeken plus bloedonderzoeken bij de verloskundige tot 21 weken laten betalen. Als ik in me polis kijk staat dat alles volledig vergoedt wordt, en in de brief staat:

Omdat ik toen al boven de 21 was moest ik het zelf betalen (onder de 22 hoef je geen eigen risico te betalen bij verloskundigezorg etc).

Ik werd 16 april pas 22 en in de periode die daarvoor vooraf ging (jan-apr) hebben ze me alles laten betalen en dan pas na 16 april de rekening gestuurd zodat ik al 22 was en dus alles moest betalen a 176 euro.

Ben nu nog steeds bezig dat terug te krijgen, mn onderzoeken waren op mn 21e dus ik hoef dat gewoon niet te betalen.

Naaiers, echt waar. Duur, en totaal geen service. Ze hebben aan de kraamzorg zelfs doorgegeven dat ik niet aanvullend verzekerd was en hun de kraamzorg dus niet betalen, terwijl in mn polis staat:

Kraamzorg

Volledig, kraampakket en vergoeding wettelijke eigen bijdrage bij kraamzorg thuis

Ze zouden dus gewoon mn hele kraamzorg moeten betalen. Alsof ik alleen een basispakket heb voor bijna 150 euro per maand.

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @tweety : ik zit bij het IZZ ......dat kan ook via jou werk ....

11. Niet meer actief

Menzis! Bevalt prima (tot nu toe..)

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

FBTO, prima verzekering. Ik betaal €115 per maand en ben uitgebreid verzekerd. Ik heb alle pakketen en ik hoef amper wat zelf te betalen!

13. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @sybje dank je maar ik ben per 1 jan niet meer werkzaam daar heb een andere baan. maar toch bedankt. hoe is het met je nog ff en dan verlof zie ik. lekker hoor.

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @tweety : oke nee dan valt het niet mee ;)
    hier gaat alles goed hoor , heb alleen een beetje last van BI ...maar idd volgende week met verlof ! heerlijk !
    succes met de zorgverzekering ...

15. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik zit bij menzis en dat bevalt goed

16. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.669
    3.974
    113
    Ik heb al heel mijn leven VGZ en dat bevalt erg goed.
    Mn mannetje had eerst zorg en zekerheid, maar dat beviel helemaal niet. Zij vergoeden weinig en er zijn constant problemen in de administratie etc.

17. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Ik zit bij vgz en ben uitgebreid aanvullend verzekerd .
    en het bevalt me prima ze vergoeden heel veel

18. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.010
    1.837
    113
    Provincie Groningen
    Ik zit bij Lancyr (onderdeel van Delta Loyd) en ik betaal 107 euro per maand. Hiervoor ben ik aanvullend verzekerd voor, brillen, fysio (18x), tandarts, en heel erg uitgebreid voor de zwangerschap. Lancyr kwam vorige week als goedkoopste en beste uit de test bij Kassa.

Ik ben erg tevreden en heb helemaal geen klachten

19. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Menzis, alles netjes geregeld! Binnen notime je declaraties teruggestort!

Deel Deze Pagina