Welke zwangerschapstest gebruiken jullie? Ik wil er een paar hier bestellen maar zag dat er 3 verschillende zijn. Welke vinden jullie het best of het makkelijkst?
Ik heb de Matcare cassette en deze bevalt goed. Ook heb ik in de kast clear blue digital liggen, maar deze vind ik nogal prijzig,dus deze gebruik ik alleen als ik echt denk dat er een streepje staat en ik het toch nog zekerder wil weten. De tests van matcare zijn vriendelijker qua prijs. en omdat je toch, in ieder geval ik wel, regelmatig test. Zeker nu ik mijn cyclus nog niet helemaal weet en waneer ik overtijd ben enzo. succes. Liefs
Maar van de kruitvat testen heb ik ook wel gehoord dat die wel eens vals positief willen geven . Dat heb ik tenminste hier op de site gelezen Groetjes Joyce
heey, ik heb ook eenvraagje , kan je zwangerschapstesten verkrijgen in een gewonen delaize en zijn deze dan betrouwbaar?
@lobj: Bij delhaize zijn ook testen te verkrijgen, maar ik vind deze niet betrouwbaar. Had eens een 2de lichtroze streepje en ik dacht dat ik toen zwanger was. Heb toen een andere gedaan enkele dagen later en die was negatief. Wat was ik toen teleurgesteld. Ik gebruik nu de testen van mat care. Deze zijn betrouwbaar en veel goedkoper. Groetjes van een wachtend zuurtje