Wens voor een kindje begin 2020

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Joyce2013, 1 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Hoi,

    Mijn man (39) en ik (33) hebben beide de wens voor nog een kindje, het zal dan onze 3e worden. Omdat ik het nu al niet meer uit me hoofd krijg dacht ik misschien zijn er meer meiden die dan starten en ook niet kunnen wachten :D en er dus lekker over willen kletsen/fantaseren.

    Wij gaan nog wel wat verbouwen, daar beginnen we dit najaar aan. Willen een extra muur zodat we een waskamertje houden en raamkozijn plaatsen zodat de slaapkamer dan alsnog weer een raam heeft. Ook moet er een andere auto komen (3 stoeltjes achterin) maar we weten nog niet welke. Kortom genoeg om ons de komende tijd bezig te houden.

    Ik ga november laatste strip (ben aan de pil dus) afmaken en dan even cyclus afwachten. Hopelijk komt deze dan snel op gang en kunnen we echt starten in januari. Vorige keren was mijn cyclus meteen op gang na het stoppen met de pil, we gaan het zien... Zo spannend weer!

    Wie helpt mij met gezellig kletsen de zomer door :roflmao:!
     
    Salentein vindt dit leuk.
  2. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Niemand? Of echt te ver weg nog haha :roflmao:!
     
  3. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Ja hier!! ;):roflmao::roflmao::roflmao:
    Ik droom alvast met je mee :p
     
    Joyce2013 vindt dit leuk.
  4. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    #4 Joyce2013, 3 jul 2019
    Laatst bewerkt: 3 jul 2019
    Zou toch leuk zijn en gezellig weer samen zwanger en kletsen :p

    Heb 12 juli afspraak bij de huisarts voor een doorverwijzing naar de gynaecoloog, of een 3e keizersnede mag. Zij heeft mijn binnenkantje gezien :roflmao:. Heeft volgens mij toen gezegd dat het netjes was en geen verklevingen maar toch wil graag “toestemming”.
     
    Yesera vindt dit leuk.
  5. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Dat zou ik idd ook wel belangrijk vinden!
    En ja, zou echt leuk zijn om het weer samen te mogen beleven :D
     
    Joyce2013 vindt dit leuk.
  6. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Nou wie weet...
    Ik kan bijna niet wachten tot januari :rolleyes:... Maar het is verstandig ivm voorbereiding op de komst van een 3e, plus dat de jongste dan weer een stukje ouder/zelfstandiger is als de baby komt.
     
  7. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Voordat je het weet is het januari!!
    Hier eerst maar eens een cyclus zien te krijgen o_O:rolleyes:
     
    Joyce2013 vindt dit leuk.
  8. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Hopelijk heb je snel ook weer een cyclus meis!

    Morgen naar de huisarts hier vind het toch wel spannend, ben benieuwd of ik word doorverwezen oid. Houd je op de hoogte :)
     
  9. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    @Joyce2013: spannend! Hopelijk krijg je gewoon een verwijzing zodat je een officieel groen licht kunt krijgen. Is natuurlijk bevallen trouwens helemaal geen optie? Ben het even kwijt :oops:

    Hier nog steeds geen cyclus in zicht. Heb nu een ochtendvoeding afgebouwd. Hij drinkt bij mijn man neocate en bij mij havermelk in plaats van moedermelk. M'nover een week of 2 kijken welke voeding ik hierna ga afbouwen.
     
  10. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Natuurlijk bevallen mag niet meer na 2 keer een ks. Daarnaast zou het voor mij ook niet mogelijk zijn, mijn gyn kwam er achter dat mijn kindjes niet ver genoeg indalen (geen ruimte?). Dus mijn enige optie een een ks, dus ik hoop dat dat mag.

    Wel goed het afbouwen dan nu toch langzaam lukt, hoeveel voedingen geef je nu nog? Hopelijk komt je cyclus toch weer op gang nu je aan het afbouwen bent, ben je bereid helemaal te stoppen met borstvoeding geven (als de kleine het accepteerd natuurlijk haha).
     
  11. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    #11 Yesera, 11 jul 2019
    Laatst bewerkt: 11 jul 2019
    Ja als ze niet genoeg indelen dan zal er wellicht idd niet genoeg ruimte zijn. Vriendin van me had eerste in stuit. Gun zei komt meestal geen 2e keer voor. Maar je raadt het al, 2e ook in stuit. Toen zei die ook dat haar bekken dan waarschijnlijk te smal was voor een natuurlijke bevalling en dat de natuur dat zelf dus zo regelde.

    Ik geef nog zo'n 6 voedingen op een dag. Ik vind sowieso 1,5 jaar voor nu wel mooi, dus mijn idee is wel richting begin oktober helemaal afgebouwd te hebben. Met de avond en nachtvoeding weet ik alleen niet hoe makkelijk dat zal gaan. Maar als het lukt een cyclus te krijgen met nog 1 of 2 voedingen op een dag, dan ga ik misschien wel voor de 2 jaar :). We zullen zien!
     
  12. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Nee dat is inderdaad ook een beetje wat de gyn zei zal een rede zijn dat ze niet genoeg indalen, natuur heeft het mooi gemaak allemaal.

    Nou inderdaad 1,5 jaar is en behoorlijke tijd inderdaad, kan me ook voorstellen dat je het wel mooi vind geweest begin oktober. Maar inderdaad mocht je met 2 voedingen toch een cyclus krijgen kun je nog wel even doorgaan haha, je bent nu al zo ver. Avond en nacht zullen de moeilijkste zijn inderdaad hopelijk lukt het je ook om die te vervangen. Ben benieuwd!

    Ik ga na onze vakantie stoppen met de pil kijken of mijn cyclus dan weer op gang wil komen, en dan beetje kijken wat het doet ook. :)
     
  13. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Inderdaad een doorverwijzing gehad. Ze gaf aan inderdaad wel risico’s aan zitten. placenta zou op verkeerde plek ivm wond kunnen gaan zitten wat zorg voor bloedingen en vroeggeboorte (dat ze moet halen eerder dus). Ze had het ook over dat de placenta vergroeid met de wond van de baarmoeder en dan moet de baarmoeder er uit.
    Geen probleem verder voor mij, na 3 kids zitten alle kamers vol haha.

    Binnen 3 werkdagen nemen ze contact met me op en als het goed is, is de wachttijd voor een afspraak 8 werkdagen. Ben benieuwd!
     
  14. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Fijn dat je de verwijzing hebt! Er zullen idd wel risico's aan zitten, maar daarvoor zal je onder controle van het ziekenhuis moeten. Volgens mij zijn al heel veel vrouwen je voorgegaan met meerdere keizersnedes. Korte wachttijden. Fijn dan weet je snel of je idd verder kunt met voorbereiden en dromen :D
     
    Joyce2013 vindt dit leuk.
  15. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Je hebt gelijk, dankjewel! Er zijn vast en zeker meerdere dames mijn voorgegaan.
    En inderdaad goed onder controle moet het vast en zeker kunnen, was best een beetje van slag. Bedankt voor je positiviteit, had ik even nodig.
     
  16. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Zou zojuist belde het ziekenhuis en heb een afsrpaak staat 26 augustus. Baal wel duurt me eigenlijk te lang :$. Maar wilde gewoon graag bij de gyn die mijn 2e keizersnede heeft gedaan, denk dat zij dat het beste kan beoordelen. Maar wij gaan 29 augustus op vakantie dus opzich als het kan, kan de pil daarna gelijk de deur uit :roflmao:!
     
  17. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Oh dat duurt idd lang! Maar wel fijn dat je bij dezelfde gyn terecht kunt dan. Ik wacht vaak ook liever wat langer als het dan bij mijn favoriete arts kan. Je gaat in ieder geval op vakantie met een antwoord! En hopelijk zonder pil ;)
     
  18. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Ja daarom dan maar wat langer wachten anders zegt een ander misschien ja dat weet ik niet en moet ik alsnog bij haar. En inderdaad hopelijk met mooi nieuws de vakantie beginnen.
     

Deel Deze Pagina