Wereld prematuren dag

Discussie in 'Prematuur' gestart door Faithful, 17 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Faithful

    Faithful Niet meer actief

    #1 Faithful, 17 nov 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2017
    Lieve papa's en mama's van te vroeg geboren kinderen vergeet de volgende dingen niet!

    Het mag dan zwaar zijn (zelf 2 preemies gehad , waarvan 1 uiteindelijk overleden) en de hele mallemolen aan gevoelens en emoties komen langs.

    Voor jou kind(eren) ben je de beste!
    Jij bent geweldig precies zoals je bent en met alles wat je doet!
    Jou kind zou zich geen betere ouder kunnen wensen.

    Je mag soms er doorgeen zitten, je mag soms niet meer weten wat je doet of voelt.
    Je mag even tijd voor jezelf nemen om 'bij te tanken'.
    Je mag "..." het is goed.

    Niet iedereen zal het begrijpen, maar ik snap je, ik voel je en begrijp het helemaal. Het is niet makkelijk, maar ik geloof in jou je kan dit!

    Ik wens je alle kracht, moed, liefde en wijsheid om door deze periode te komen. Het wordt niet makkelijker, maar je wordt sterkter.

    Dikke knuff voor wie het kan gebruiken! <3
     
    Jeda80 vindt dit leuk.
  2. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    ♡♡♡
     
  3. Boommm

    Boommm Niet meer actief

    Drie randprematuurtjes, dus gelukkig niet extreem prematuur. Maar vooral de oudste was doodziek, toevallig vandaag haar geboorte album doorgebladerd. Straks als ze thuiskomt krijgt ze een extra dikke knuffel, klein vechtertje was het.
     
  4. Iris86

    Iris86 Fanatiek lid

    21 apr 2014
    2.075
    283
    83
    Emmeloord
    Drie jaar later.... en nog steeds krijg ik een steen op Mn hart, brok in Mn keel en vochtige ogen als ik terug denk aan toen. En zeker nu we deze weken weer in het ziekenhuis zijn met een van onze dochters. In het ziekenhuis waar ze geboren is en op de nicu bleef. Daar zat ik dan weer kolvend. Had wel een flashback. Alleen kolfde ik niet voor de tweeling, maar voor onze derde spruit thuis.
    Met de ‘oudste’ voor onderzoek... onder narcose... alles gaat goed. En dan kom ik thuis en dan komt de klap. Denk je alles een plekje te hebben gegeven. Weer het verdriet en toch het grote gevoel van geluk. Het zal altijd verbonden blijven.
    Ik ben trots op ons, onze kids, en aan iedereen die elke dag zijn best doet en heeft gedaan voor alle kleine kindjes die veel te vroeg geboren zijn.

    Dit wilde ik even delen. Want ook al is het drie jaar geleden, en leek alles goed te gaan, het blijft altijd deel van ons leven, en van vele anderen
     
  5. Faithful

    Faithful Niet meer actief

    #5 Faithful, 18 nov 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 nov 2017
    Vechtertjes zijn het zeker, een kracht die ze hebben en zeker ook profijt van zullen hebben als ze ouder worden. Hopelijk gaat het met alle 3 goed momenteel en denk dat de oudste die knuffel vast heeft kunnen waarderen! Sterke kinderen met een net zo sterkte topper van een moeder!

    Dank je voor het delen van je verhaal!
    Mijn oudste is de pubertijd haast voorbij en ook ik heb die momenten nog wel eens.
    Ze blijven bij je, je wordt sterker al denk ik soms nog wel eens 'hoe ben ik ooit die periodes door gekomen' n dan zie ik mijn zoon en denk ik wat ben ik trots op waar hij nu is in zijn leven na de moeilijke start die hij heeft gehad.
    Hoop dat het niet al te ernstig is met je dochter in het ziekenhuis en ze snel weer mee naar huis mag! Sterkte in ieder geval de komende periode! Ook jij bent een topper van een mama.
     
  6. Jeda80

    Jeda80 Bekend lid

    25 sep 2014
    798
    24
    18
    Wat een mooi en onwijs lief berichtje faithful❤️

    Wat de andere zeggen zeker op dit soort dagen komt alles weer naar boven.
    Zal denk ik bij de meeste ook een pijnpunt blijven.
    Hier ook twee prematuurkindjes waarvan een rand prematuur maar ook ondanks hij het veel beter deed dat zijn broertje heeft het impact gehad.
    En sterkte Iris met je dochter!
     
    Faithful vindt dit leuk.
  7. Iris86

    Iris86 Fanatiek lid

    21 apr 2014
    2.075
    283
    83
    Emmeloord
    Bedankt dames :)
    Ze blijkt een midderifbreuk te hebben, dat verklaard de jaren met vage klachten. Binnenkort zal er wel bericht komen van de chirurg.... zi dubbel gevoel. Eindelijk is er een oorzaak en kunnen ze waarschijnlijk wat aan doen. Maar toch ons meisje onder narcose en een operatie, zucht :(
    Nou ja, als het goed is word alles dan beter voor haar:D
     
  8. Faithful

    Faithful Niet meer actief

    Wat fijn eindelijk duidelijkheid en iets wat ze kunnen doen! Maar het is nooit fijn als je kind naar de ok moet, weet er helaas alles van. Heel veel sterkte gewenst voor allebei en hopelijk een spoedig herstel nadien! <3
     

Deel Deze Pagina