Werk onder schooltijd

Discussie in 'Weer aan het werk' gestart door Bloem2310, 10 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem2310

    Bloem2310 Fanatiek lid

    6 aug 2016
    2.543
    1.895
    113
    Hoi allemaal,

    Momenteel werk ik met veel plezier in de toeristische sector. Helaas werk ik via een uitzendbureau en ivm de maatregelen krijg ik de laatste tijd minder diensten toegewezen.
    Hierom zou ik graag nog een parttime baan ernaast zoeken. Ivm oppas wil ik het liefste onder schooltijd/vanuit huis aan de slag.

    Nu komt het probleem: wat voor werk zou ik aan kunnen denken? Ik heb een hbo diploma Social Work en daarnaast bakken ervaring in de zorg maar dat is lastig te combineren met school. Ook lijkt administratief werk me erg leuk maar daar heb je vaak weer een passende opleiding voor nodig.
    Wat doen de mama's hier die onder schooltijd werken zoal?
     
  2. riean

    riean VIP lid

    21 apr 2014
    5.537
    7.040
    113
    Ik heb een tijdje als ambulant hulpverlener gewerkt. Die tijden waren helemaal zelf in te delen, tenminste, grotendeels. Als ik bij kinderen kwam zat ik wel vast aan tijden buiten schooltijd.
    Zelf ben ik na 1,5 jaar gestopt daarmee, omdat ik het veel te alleen vond, ik hou meer van echt in een team werken, en met elkaar optrekken.
    Maar wie weet is het wat voor jou?
     
    Bloem2310 vindt dit leuk.
  3. Kleintjuh85

    Kleintjuh85 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    3.985
    2.280
    113
    Noord-Brabant
    Ik werk in de financiële administratie. Werk dan sowieso 2 dagen onder schooltijd. De vrijdag is mijn vriend thuis dus dan werk ik de hele dag. Maar kleine kanttekening, heb echt geluk met mijn werkgever .
     
  4. Zomerrr

    Zomerrr VIP lid

    5 jun 2011
    5.069
    472
    83
    In welke regio ben je opzoek?

    Tegenwoordig is er veel mogelijk m.b.t. het werken onder schooltijden. Zowel vanuit huis als op de werkvloer.
     
  5. Kache

    Kache VIP lid

    11 jan 2012
    6.144
    1.066
    113
    Ik geef les op de universiteit op afdeling met veel parttimers, rooster van studenten wordt als het ware 'aangepast' op de beschikbaarheid van docenten, dus veel flexibiliteit. En veel collega moeders ;).
    Maar goed, dat is ook voor mijn opleiding wel een erg flexibele plek/werkgever, verre van standaard...

    Ik wens je veel succes in je zoektocht! Ik denk dat door corona/thuiswerken er wel wat meer mogelijkheden zijn, maar ik zou geen idee hebben wat je met jouw opleiding/ervaring zou kunnen doen...
     

Deel Deze Pagina