werk vinden als vergorgende IG

Discussie in 'De lounge' gestart door Loes1980, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Ik wil even iedereen heel erg bedanken voor deze geweldige reacties :D
    Het geeft zulke goede moed en een geruststellend gevoel
    (vond het toch moeilijk om mijn beeidigingsovereenkomst te tekenen en dus die zekerheid van vast werk kwijt te zijn)
    Maar daartegenover heb ik echt wel heel veel zin om weer de zorg teurg in te kunnen.
    12 jaar geleden toen ik afgestudeert was, was ik nog te jong en vrij en wou mijn horizon verbreden (aldus de horeca:p) maar nu ben ik ouder, rustiger, volwassener en klaar om weer bezig te zijn.
    Omscholing lijkt me ook erg fijn, dan pik je alles weer net wat sneller op. En als het idd via een werkgever kan....... Geweldig.

Ik heb er zin in.
    Maar ik wacht nog tot april voordat ik ga solliciteren. Moet eerst nog zien te bevallen en even van onze kinderen genieten.
    Ik ben toch tot 1 aug a.s. in dienst bij mijn oude werkgever en zou dan zo nodig nog 5 mnd ww kunnen aanvragen (maar liever niet natuurlijk) maar hoe dan ook, ik heb nog 1 jaar de tijd om wat te vinden.
    Moet vast wel lukken zo te lezen;)

2. lea

lea Fanatiek lid

Als oproepkracht kan het zeker. Ik ben er net een jaar tussenuit geweest en ben nu weer als oproeper aan het werk. Ik ga er van uit dat als ik hier wat langer werk ik uiteindelijk vaste uren ga krijgen. Ik kan nu als ik wil wel 40 uur werken:D

3. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik werk in 2 verschillende ziekenhuizen met mijn diploma ziekenverzorging.
    Was er bijna 20 jaar uit geweest maar je pakt het toch snel weer op.

4. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Zeker proberen hoor! Er is veel vraag naar.
    Je zult wel meteen een BIG scholing moeten volgen (is verplicht 1x in de 3 jaar), dan zit je er ook weer goed in. Kijk, dat wassen ed verleer je toch niet, dus daar zou ik me niet zo druk om maken.
    Leuk om te lezen dat er mensen nog zo entousiast zijn over dit vak! Dat is ook wel eens anders. ;)
    Succes!

Deel Deze Pagina