Weten jullie wat het kan zijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nancy25, 24 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nancy25

    nancy25 Lid

    29 apr 2014
    89
    5
    8
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal
    Ik heb wat advies nodig.
    Ik ben ovulatie testen bezig. Nu heb ik op dinsdag 13juli een positieve test gehad. Nu heb ik sinds gisteren in eens gekleurde afscheiding bij het afvegen verder nergens last. Ik schrok en had de hoop gisteren al op geven en dacht dan zal morgen(vandaag) mijn menstruatie wel beginnen. Maar ook vandaag nog niks aan de hand net weer 1keer gekleurde afscheiding/slijm heel ligt roze. Ben sinds vandaag ook heel moe en hoofdpijn en in de ochtend een beetje weeïg gevoel.

    Zou het mijn innesteling kunnen zijn? Zijn jullie hiermee bekend? Ik heb afgelopen woensdag een testje gedaan die was omo wit waarschijnlijk was die ook veel ste vroeg. Maar ben toch een beetje bang om we nog 1 te doen.
     
  2. Kaktus

    Kaktus Actief lid

    4 jul 2021
    384
    261
    63
    Vrouw
    Als je 13 positieve ovutest had was eisprong op 14e of 15e. Dan ben je nu 10/9 dagen dpo. Rond die tijd kan innesteling volgens mij nog wel.

    Volgens mij is de hoop er zolang je geen rood bloedverlies hebt. Gewoon over dag of 4 nog een keer testen dan zit je wat zekerder.

    De test van woensdag was 7/6 dpo dus dat is wel heel erg vroeg voor een test. Dat die wit was zegt volgens mij echt niks.
     
  3. AnnaSophie1993

    25 jul 2021
    27
    12
    3
    Vrouw
    Onze verhalen lijken onwijs op elkaar!! Ook 13 juli positieve ovulatie test en sinds vrijdag bruin verlies bij afvegen. Heeft tot gister geduurd. Nu niks meer... en ook een omo witte test... herken dit niet van mijn normale cyclussen. Wanneer moet jij weer ongesteld worden?! Spannend!!
     

Deel Deze Pagina