What’s app ergernissen

Discussie in 'De lounge' gestart door Milkyway7, 10 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milkyway7

    Milkyway7 Fanatiek lid

    28 apr 2020
    1.442
    938
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    Ik ben benieuwd naar andermans ergernissen / frustraties wat betreft het what’s app gebeuren....

    Om zelf te beginnen vind ik het mega irritant als mensen vragen ‘hoe gaat het met je?’ Ik vervolgens een heel lul verhaal heb lopen ophangen, (misschien ligt het daaraan :roflmao:)krijg je gewoon nooit meer iets terug! Dan denk ik vraag het dan ook niet als het je toch niet boeit. Vindt het dan altijd lastig als zo’n mensen wat sturen want heb dan de neiging niks meer terug te sturen, Maja dat is ook zo onaardig. Hoe zouden jullie dat aanpakken?

    Nog eentje, mensen die dagen later aan komen kakken met een app’je. We zitten allemaal volgens mij gemiddeld zo’n 2 u per dag op de telefoon van alles en nog wat te doen maar een app sturen ho maar, is dan blijkbaar teveel moeite.
    Don’t get me wrong, ben niet het type dat meteen iets terug verwacht en soms ook echt niet de volgende dag. We hebben het allemaal druk tegenwoordig dat begrijp ik zelf ook maar al te goed en ben ook niet altijd van het meteen terug reageren maar soms een week later pfff. Dan heb ik zelf ook geen zin meer eigenlijk om daar weer de moeite in te steken om iets terug te sturen.
     
  2. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.495
    24.370
    113
    Ik heb juist een hekel aan hele gesprekken en dat er dan steeds meteen gereageerd wordt. Dan zou ik liever iemand gewoon of telefonisch spreken. Als ik app mag daar best even wat tijd tussen zitten, zonder dat de ander met zijn telefoon vergroeid aan zijn hand onmiddellijk reageert :roflmao:

    En de honderd duizend onzinnige reacties in de groepsapp van de kinderen (klassenapp, sportapp, e.d.)
    100x gefeliciteerd of beterschap hoeft van mij echt niet.
    En als mensen dan ook nog ongerelateerde, persoonlijke appjes of foto's gaan sturen is mijn irritatie compleet.
     
    anica, Gewooniemand, Ysabella en 9 anderen vinden dit leuk.
  3. Milkyway7

    Milkyway7 Fanatiek lid

    28 apr 2020
    1.442
    938
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    Oh Hemel dat staat mij nog te wachten haha. Kan ik helemaal inkomen!
    Zelf houd ik juist niet van bellen. Heb liever dat ze me appen.
     
    Adje vindt dit leuk.
  4. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Mensen
    Die
    Voor
    Ieder
    Zinnetje
    Apart
    Een
    Appje
    Sturen
     
    Domburg, trulyhappy, Ysabella en 35 anderen vinden dit leuk.
  5. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.225
    3.671
    113
    O echt.. dat iemand appt “ jantje is zijn gymshirt kwijt. Zit deze in iemand zijn tas” en dan 28x nee helaas bij ons niet.

    ik vind late reacties ronduit irritant. 1 van mijn vriendinnen en mijn broertje zitten 24/7 met die telefoon in hun handen en horloge om hun pols en reageren standaard pas na een dag of 4
     
    Marsepein, Youtan en Adje vinden dit leuk.
  6. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Ik heb een 'soort' vriendin. Een echte vriendin kun je haar niet noemen. Maar die hoor ik dus alleen als ze haar levensverhaal kwijt moet. Echt eenrichtingsverkeer want als ik dan iets zeg word er gewoon over heen getypt.

    Ik heb nu met mijn man afgesproken haar op negeren te zetten. Heb helemaal geen tijd en of energie hier voor.
     
  7. Philou

    Philou Fanatiek lid

    20 apr 2019
    1.770
    5.474
    113
    Mensen die de hele tijd reageren met spraakberichten.
     
    Ysabella, Mamavandrie34, Mayflower en 14 anderen vinden dit leuk.
  8. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Oooo dit dus. Helemaal hot onder pubers ook. Kijk ik 3 min niet op mn telefoon als ik in de f**ing AH sta en 14 spraakberichten van dochter. Zoooo irritant.
    Ben in staat om mn telefoon weg te flikkeren dan.
     
  9. YaelStone

    YaelStone Fanatiek lid

    5 aug 2019
    2.286
    4.154
    113
    Mensen die massaal reageren met "betaald" na het sturen van een tikkie.
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  10. YaelStone

    YaelStone Fanatiek lid

    5 aug 2019
    2.286
    4.154
    113
    Dit heb ik oprecht heel vaak, meestal lees ik dan een appje en denk ik ik reageer straks even om het vervolgens gewoon compleet te vergeten.
     
    Koekie1, LSL, Inge1984 en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.495
    24.370
    113
    Ik hou ook niet van bellen. Maar ik hou ook niet van 'live' appen. Want dan kan ik nog mijn eigen tijd niet indelen.
    Dus gewoon een beetje tijd tussen de appjes is prima. Ik reageer overigens wel altijd binnen een normale tijd, afhankelijk van wat ik aan het doen ben.
    Kan een kwartier duren of een paar uurtjes. Een paar dagen later zou ik ook irritant vinden. Maar heen en weer appen hou ik dus ook niet van.

    Ben verder helemaal niet veeleisend :roflmao:
     
    Domburg en hummeltje5 vinden dit leuk.
  12. Milkyway7

    Milkyway7 Fanatiek lid

    28 apr 2020
    1.442
    938
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    Heb ik soms ook ook hoor maar bij mij zijn het altijd dezelfde mensen die standaard dit pas na dagen doen. Begin dan bijna te denken dat ze er speciaal een herinneringen voor in de agenda zetten.
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.
  13. Zomerbloem

    Zomerbloem Fanatiek lid

    19 mrt 2018
    2.121
    2.572
    113
    Vrouw


    Dit is de reden dat ik mijn 'beste' vriendin van jaren kwijt ben. Ik had die energie ook niet meer
     
  14. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.495
    24.370
    113
    Ken jij ook volwassenen die dat doen?
     
    Philou vindt dit leuk.
  15. Zomerbloem

    Zomerbloem Fanatiek lid

    19 mrt 2018
    2.121
    2.572
    113
    Vrouw
    Mensen die dingen vragen en vervolgens het negeren.
    1. Vraag niets als je het blijkbaar niet wilt weten..
    2. Praat niet als je het blijkbaar niet boeiend genoeg vindt.

    Is helemaal prima hoor. Maar waarom dan vragen? Bespaar me de moeite aub:rolleyes:
     
  16. Anne2019

    Anne2019 Fanatiek lid

    14 apr 2019
    1.893
    2.682
    113
    Haha, ja ik wel! Echt genant gewoon
     
    Adje vindt dit leuk.
  17. mamavanmimi

    mamavanmimi Fanatiek lid

    13 mei 2010
    2.790
    772
    113
    Tussen de fruitbomen
    Al die flauwe plaatjes en filmpjes doorgestuurd krijgen , ik heb daar zo'n hekel aan! Ze worden bij mij meteen verwijderd en ik kijk ze niet eens meer.... mijn schoonmoeder heeft er een handje van, continu en de hele dag door....

    En die smileys die mensen van hun eigen gezicht maken? Die worden bij mij ook meteen verwijderd
     
  18. Zomerbloem

    Zomerbloem Fanatiek lid

    19 mrt 2018
    2.121
    2.572
    113
    Vrouw

    Mijn moeder als ze haast heeft maar wel iets belangrijks moet melden.
    Of voor mijn zoontje. :roflmao:
     
    Adje vindt dit leuk.
  19. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.674
    33.044
    113
    Ik heb altijd het idee dat alleen ouders begrijpen waarom je niet meteen reageert op een app’je, maar het wel gelezen hebt.
    Hoe vaak ik wel niet heb gehoord: ‘maar hij/zij had het gelezen hoor want ik zag blauwe vinkjes.’
    Ja vriendin. Sommige mensen hebben kinderen en kunnen iets wel snel even lezen maar dan heeft er weer eentje gekakt of een keel opgezet of moest opeens drinken in een groene ipv een blauwe beker. En dat gaat dan net even voor zodat je uren later pas een berichtje terug kan sturen :thumup:
     
    marais, Gewooniemand, Whiteflower en 22 anderen vinden dit leuk.
  20. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.674
    33.044
    113
    O ja :roflmao::roflmao::roflmao:
    Of als er staat: aan het typen...
    36 minuten lang.
    En dan komt er alleen maar een: oké :thumup:

    M’n moeder dus
     
    marais, marloes80, Typicalme en 32 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina