Whauw! Idee om man de zwangerschap te vertellen?

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Feline31, 9 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feline31

    Feline31 Bekend lid

    11 feb 2017
    927
    588
    93
    Onze dochter is vorig jaar juli na 2 miskramen en 2 buitenbaarmoederlijke zwangerschap geboren.

    14 augustus gestopt met de pil en tadaaaa. Hopelijk op de goede plek!

    Iemand een idee hoe ik het mijn man, vanavond al, origineel kan vertellen? Rompers met ik word grote zus zijn alleen online te koop of niet ?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. 1Hanneke

    1Hanneke Fanatiek lid

    4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Gefeliciteerd!!
    Je zou ook met een dikke stift zelf op een romper kunnen schrijven dat ze grote zus wordt?
    Of een fles kinderchampagne op tafel
    Of je dochter met de zwangerschapstest laten spelen, evt in een plastic zakje of folie en vragen aan je man wat of hij kijkt wat ze nu toch weer vast heeft... :rolleyes::D
     
    Feline31 vindt dit leuk.
  3. Els25

    Els25 Niet meer actief

    Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Weet je man het al? En hoe was zijn reactie?
     
  4. Feline31

    Feline31 Bekend lid

    11 feb 2017
    927
    588
    93
    Haha.. dankje! Het ging niet zoals gepland.. ik had boven de test gedaan de volgende ochtend nogmaals. Hij was beneden. Ik kwam beneden.. hij was de vaatwasser aan het uitpakken.. ik trok de theedoek uit zijn handen.. trok hem bij het raam vandaan en liet hem de test zien
     
    prulletje2, Els25 en Louise11110 vinden dit leuk.
  5. Els25

    Els25 Niet meer actief

    En wat zei hij? Die had 'ie waarschijnlijk niet aan zien komen! :D Tenminste, ik neem aan dat hij niet regelmatig een positieve zwangerschapstest krijgt als hij de vaatwasser uitruimt.
     
  6. Feline31

    Feline31 Bekend lid

    11 feb 2017
    927
    588
    93
    @Els25 haha. Nee. Maar hij zei het al een paar keer omdat de laatste dagen mijn eten soms omhoog kwam. Maar ik wimpelde dat af: ronde 1; net een maand gestopt met de pil en maar 1 eileider.. dus hij zei: ik zei het toch. Verder is hij heel nuchter en ging weer door met de vaatwasser uitpakken !! Haha
     
    USAbaby en prulletje2 vinden dit leuk.
  7. Els25

    Els25 Niet meer actief

    Whahaha!! Mannen...!
    Nu nog een mooie banner.
     
  8. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Haha maar goed dat je er geen hele happening van gemaakt hebt dan. Ik heb vanmorgen ook positief getest. Wist ook echt niet hoe ik het moest zeggen. Hij lag nog in bed. Ik heb hem maar gewoon de test gegeven. Hij was wel blij. Maar inderdaad, daarna zijn we weer gewoon verder gegaan met het normale leven.
     
  9. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.895
    2.397
    113
    Vrouw
    Echt he! Hoe kunnen mannen dat he hihi.... de mijne ook met vorige zwangerschap. “Ah echt wat leuk lieverd *kus*”. En toen stonden we in de keuken, man weer aan het vertellen over dagelijkse dingen. En ik dacht echt: “Halllooooo! Ik heb je net verteld dat ik zwanger ben, baby over 9 maanden, raak geschoten, papa!!!” :roflmao:
     
    Pioenroos92 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina