Ik heb alles op mijn werk lekker af en ga heerlijk vakantie vieren. Ga zo nog even de stad in om een cadeautje voor manlief te kopen... heeft het sinds we zwanger proberen te worden zwaar te verduren met mij- en dan lekker naar huis. Ik houd het forum ook in mijn vakantie in de gaten hoor! Pim
Lang leven het onderwijs!!! 9 januari ben ik weer van de partij! Geniet van de vrije dagen Groetjes van Kiki
Mijn man moet morgen nog werken en dyantha moet vrijdag nog naar de peuterspeelzaal en dan hebben wij kerstvakantie Groetjes roelien
OK....ben ik dan de enige die gewoon doorwerkt tussen kerst en oud en nieuw Ja, je hebt werkpaarden en luxe paarden he....Nou ik wacht nog ff tot jullie allemaal zijn geweest en dan ga ik lekker skieen van 14-21 januari, lekker puh
Idd ElviraR.....wij zijn dan maar de werkpaarden! Maar ook ik heb een leuke wintersportvakantie in het zicht, eind januari/ begin februari. Dus onze tijd komt nog wel.
eh........ ik ben nu vrij tot volgende week vrijdag want ik heb nachtdienst met oud en nieuw en heb daarna geen vakantie in vooruitzicht maar voor degene die wel gaan fijne vakantie hoor
JOEHOE heb lekker ook vakantie!!! Zaterdag vertrekken we lekker voor een weekje skien naar Oostenrijk. VANAVOND KLUSAVOND, helpen jullie mee duimen dat het deze keer raak is. Voor iedereen een fijne kerst!!
Lekker genieten vd komende vakantie meiden en wie nog even mt werken nog een beetje doorbijten !! Ik start pas weer opnieuw op 8 januari . En gelukkig is me mannetje ook 2 weken thuis
haha ik hoef nog even niet te werk maar anders had ik ook een werkpaardje geweest zit nl ook in de verpleging dus een van de feestdagen had ik zeker moeten werken iedereen die werken moet werk ze en die op vakantie gaan een hele fijne vakantie gewenst en niet te snel naar huis toe komen he (gips vlucht) hahahahaha fijne dagen gr debbie