whow! Met vruchtzakje en al..

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Bjanc, 21 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bjanc

    Bjanc Fanatiek lid

    8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Meiden
    Ik zat vandaag in de auto, en ik wilde een windje laten ;):) ineens, voelde ik wat uit me ploppen gevolgd door heel veel bloed. WE hebben een denken onder mijn billen gelegd, en zijn naar huis gereden..

    Daar was ons wormpje dan.. 1 week en 1 dag geleden hoorde we dat het niet meer leefde en daar was het...
    Wat een schok..

    Het was echt een balletje zo groot als een pingpong bal, met vruchtwater (ofzo) en daarin een minimensje.. met beginnende armen en benen en een zwart puntje op de plek van het oog...

    Ik was en ben nog steeds helemaal onder de indruk..

    Iemand ervaring?
     
  2. SanneS1987

    SanneS1987 Niet meer actief

    Ja ik helaas. Alleen heb ik cytotec gehad dus was voorbereid dat het af ging komen zeg maar. Met 8 weken missed abortion vastgesteld. Bij mij gebeurde het op de wc na hevige kramp. Echt een bal idd als een sinaasappel met een mini baby... Heftig. Is nu bijna 4 maanden geleden.
     
  3. San1984

    San1984 Fanatiek lid

    26 apr 2012
    1.066
    0
    0
    Heb hetzelfde meegemaakt afgelopen februari. 11 uur 's ochtends kregen we te horen dat het kindje was overleden en 's avonds rond kwart voor 8 ben ik het complete vruchtzakje verloren op het toilet.
     
  4. Amy82

    Amy82 Fanatiek lid

    22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Sterkte... Lijkt mij wel heel bijzonder om het vruchtje gezien te hebben..

    knuffel!
     
  5. corina83

    corina83 VIP lid

    10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Hier helaas ook, met 16 weken..
    Compleet mini mensje ook in de placenta..
    Zo raar om te zien dan he..

    Dikke knuffel!
     
  6. chibiRoron

    chibiRoron Niet meer actief

    ik mag hopen dat dat wel in de ziekenhuis was?:)

    Hier niet gekeken. Ik had teveel pijn. Nu veel spijt van.
     
  7. Vlinder1987

    Vlinder1987 Fanatiek lid

    14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Ik ook ervaring, al wist ik dat het er aan zat te komen.
    Cytotec gehad en begon binnen een uur al wat te vloeien, hele avond en nacht wat krampen gehad. Volgende ochtend dacht ik dat klein hummeltje in toilet lag, dus ik wilde even douchen. Toen kreeg ik een druk van onder en toen viel alles zo uit me...
    Heel heftig. Ik heb klein hummeltje nog gezien, aangeraakt en zelfs foto's van gemaakt. Was al helemaal compleet alleen véél te klein :(
     
  8. kleinesam

    kleinesam Fanatiek lid

    15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Ja hier ook de grote van n Ping Pong bal rond 8 weken. Ik had n goede echo gehad na bloedverlies, maar wist dat t niet goed ging. Na hele erge krampen (man wat was ik ziek!) verloor ik het vruchtje,nog compleet in de vrachtzak.
     

Deel Deze Pagina