Wie allemaal nog meer terugplaatsing gehad?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Litsa277, 30 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Litsa277

    Litsa277 Lid

    24 okt 2016
    15
    3
    3
    NULL
    NULL
    Misschien wel leuk om elkaar een beetje te volgen?

    Ik heb vorige week zondag (23-10) een tp gehad van een 5 daagse blastocyste AA... Begint nu toch wel spannend te worden maar ik heb het nog vol kunnen houden niet te testen! Bij mijn dochtertje had ik een innestelingsbloeding waardoor ik eigenlijk gewoon zeker wist dat het raak was en dus testte ik toen 7 dagen na tp positief, maar ergens durf ik ook niet te testen omdat ik bang ben dat die negatief zal zijn hoewel ik echt van alles voel... Steekjes hier steekjes daar, misselijk gisteravond en vanavond en zere tepels, maarja... Die stomme utrogestan he....... :confused:
     
    Leen31 vindt dit leuk.
  2. Leen31

    Leen31 Actief lid

    6 jan 2019
    135
    147
    43
    Vrouw
    Hoi! Spannend zeg!! Ik heb 27 oktober terugplaatsing gehad van 5 daagse blastocyste AA :)
    Ja die utogestan kan inderdaad de boosdoener zijn van alle kwaaltjes. Ik heb nu de terugplaatsing gehad in een semi natuurlijke cyclus. Dus ik kan niks de schuld geven. Moet zeggen dat dit ook wel erg spannend blijft. Ik voel nog niet echt iets...Wat krampjes in mijn buik. Maar goed dit kan ook weer van alles zijn.
    Ja testen doe ik echt pas op de testdatum. Je hoort ook regelmatig dat mensen te vroeg testen en dat er toch nog wat resten medicatie in het lichaam zitten en dat het dan een vals positieve test is.
    Duimen voor ons! Waar heb je de terugplaatsing gehad en na hoeveel dagen mag jij testen?
     
  3. Litsa277

    Litsa277 Lid

    24 okt 2016
    15
    3
    3
    NULL
    NULL
    Spannend voor jou ook!! Ergens wel fijn dat je het in een semi natuurlijke cyclus hebt gehad omdat je dan niet kan denken dat het van de hormonen komt die je extra erbij neemt. Ik mag woensdag testen maar kon mezelf vanochtend echt niet meer inhouden... Kan het gewoon niet geloven....
     

    Bijgevoegde bestanden:

  4. Wes88

    Wes88 Bekend lid

    1 nov 2022
    839
    1.228
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd Litsa!

    ik heb 20 oktober een verse terugplaatsing van een 3 daagse gehad, nog niet getest (man wil het echt houden op donderdag, 18 dagen na punctie) en het voelt niet goed om in m’n eentje te testen. Maar ik voel ook van alles!
     
    Leen31 vindt dit leuk.
  5. Leen31

    Leen31 Actief lid

    6 jan 2019
    135
    147
    43
    Vrouw
    Wauw alvast voorzichtig gefeliciteerd!!! Je ziet duidelijk twee streepjes. Ik ga volgende week testen donderdag de officiële testdatum. Ik durf het nog niet aan. Ik heb nu sinds zondag zere borsten en sinds gisteren krampjes een soort trekkend gevoel in mijn buik. Wat soms ook ineens weer weg is. Ik zoek veel afleiding om een beetje met de stress om te kunnen gaan. Hoe gaan jullie met de wachtweken om?
     
  6. Litsa277

    Litsa277 Lid

    24 okt 2016
    15
    3
    3
    NULL
    NULL
    En heb je al getest gisteren..? :)
     
  7. Litsa277

    Litsa277 Lid

    24 okt 2016
    15
    3
    3
    NULL
    NULL
    Ik heb een dochtertje van bijna 5 met een zelfde traject, maar wist gelijk weer hoe erg die wachtweken waren zeg... Elke dag lijkt het spannender te worden en weet ook als geen ander dat je lichaam je ontzettend voor de gek kan houden.. Gebruikte ook utrogestan en dacht dat ik daardoor misschien ook van alles kon voelen... Bleef toch echt de zwangerschap te zijn... Test loopt gelukkig mooi op en dit was hem gisteren op de dag dat ik echt mocht testen!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Leen31 vindt dit leuk.
  8. Wes88

    Wes88 Bekend lid

    1 nov 2022
    839
    1.228
    93
    Vrouw
    jazeker, woensdag zelfs al :D
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Litsa277 vindt dit leuk.
  9. Wes88

    Wes88 Bekend lid

    1 nov 2022
    839
    1.228
    93
    Vrouw
    ik heb ook een dochter van (bijna) 5 via ivf. Ik voel me nu zoooo anders dan bij haar zwangerschap. Elke dag enorm bang dat het mis gaat.. (heb ook 2 vroege miskramen gehad met cryo’s) dit was een verse terugplaatsing..
     
  10. Litsa277

    Litsa277 Lid

    24 okt 2016
    15
    3
    3
    NULL
    NULL
    Snap ik echt heel goed hoor die angst... Voordat ik zwanger was van mijn dochtertje had ik ook een miskraam gehad en ik ben echt 9 maanden alleen maar bang geweest... Ik ervaar nu vooral nog onwijs veel spanning of alles wel echt goed zal zijn en er een hartje zal kloppen straks, maar ik voel mezelf wel echt veel rustiger al gelukkig...
     
  11. Doortje25

    Doortje25 Fanatiek lid

    25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Wat een spannende tijd hebben jullie al achter de rug en zitten jullie nu in, maar toch wel al enorm gefeliciteerd!

    Ik heb dinsdag een terugplaatsing.
    11 jaar geleden heb ik een ICSI-behandeling gedaan waaruit mijn dochters geboren zijn. 1 van een verse tp, de ander drie jaar later na een cryo-tp. Afgelopen zomer ben ik onverwachts spontaan zwanger geraakt, maar helaas kreeg ik met 8 weken een miskraam. Door die spontane zwangerschap vlamde er iets op wat we nooit meer hadden verwacht; de wens voor nog een kindje. Ik ben twee weken geleden begonnen met de hormonen en heb gisteren de punctie van 2 eicellen gehad. Deze zijn beiden goed bevrucht en dinsdag heb ik dus een terugplaatsing. Heel spannend weer!
     
    Litsa277 vindt dit leuk.
  12. Litsa277

    Litsa277 Lid

    24 okt 2016
    15
    3
    3
    NULL
    NULL
    Hoe voel je je en hoe gaat het met het wachten?
     
  13. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.380
    6.921
    113
    Vrouw
    Ik heb afgelopen woensdag een terugplaatsing gehad. Zo spannend... Ik kan bijna al niet meer wachten haha, maar mn officiële testdag duurt nog een week
     
  14. MarionVerSch88

    MarionVerSch88 Nieuw lid

    7 nov 2022
    2
    6
    3
    Vrouw
    Wauw zo spannend voor iedereen! Ik heb 6 november een verse TP gehad. Vanaf donderdag mag ik bloed laten prikken en van mijn man mag ik nog niet eerder een test doen.
     
  15. Doortje25

    Doortje25 Fanatiek lid

    25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Ik heb vandaag, 10 dagen na de tp, een negatieve test. Best vroeg nog, maar bij mijn dochters was er echt wel al wat te zien. Ik ga er dus vanuit dat deze 1e poging helaas mislukt is. Succes iedereen nog met wachten, vreselijk deze laaaaange dagen
     
  16. Lisa1024

    Lisa1024 Lid

    24 nov 2022
    14
    1
    3
    Vrouw
    ahh wat balen!!! Ik heb 29/11 een terugplaatsing gehad van een vers embryo. Super spannend ik mag zaterdag testen… begin wel echt ongeduldig te worden en van alles te voelen. Maar ja gebruik ook Utrogestan dus dat kan ook de boosdoener zijn van diverse klachten..
     

Deel Deze Pagina