Wie bekend met het merk Hotpoint/Ariston?

Discussie in 'De lounge' gestart door Rosa5, 21 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Dames, mijn wasmachine heeft het begeven.
    Nu ben ik dringend op zoek naar een nieuwe. Ik heb nu 1 op het oog maar het merk zegt mij niks. Kent iemand het merk Hotpoint/Ariston?
    En zo ja, wat is je ervaring?
     
  2. perzik

    perzik Fanatiek lid

    25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Ik heb er vorig jaar 1 gekocht. Uitgezocht via de consumentenbond en gekocht op internet. Ik kende het merk ook niet maar ben ook in de winkel geweest en daar waren ze er heel bekend mee.
    Wasmachine bevalt prima!
     
  3. Lilly156

    Lilly156 Fanatiek lid

    9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Wij hebben alle keukenapparatuur hiervan.
    Goede serviceervaring hier. Hebben 5 jaar geleden nieuwe keuken gekocht met o.a. vaatwasser. Deze was na 3 jaar kapot. Viel ruim buiten de garantietermijn maar hebben gewoon een nieuwe gekregen.
    We hebben o.a. de oven+fornuis (in één) en de afzuigkap hiervan.

    Wij zijn tevreden!
     
  4. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Oh super, dat klinkt positief!
     
  5. Hopmarjanneke

    Hopmarjanneke VIP lid

    10 jul 2008
    13.509
    496
    83
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Is onderdeel van Indesit.
    Wij hebben er een warmtepompdroger van, ook via de site van kieskeurig/consumentenbond. En werkt prima-de-luxe!!!!!
     
  6. Angellove90

    Angellove90 Bekend lid

    2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Wij hebben een wasmachine en droger in één van Hotpoint-Ariston. Op zich erg tevreden over het apparaat zelf, maar mijn witte was wordt steeds "grijzer". Ik heb echt al zoveel geprobeerd, maar heb geen flauw idee waar het aan kan liggen. Dus we overwegen toch om binnenkort een Miele te kopen. Maar dat is natuurlijk een hele andere prijsklasse.

    Nog wel een tip, de wasmachine die we nu hebben was destijds €990,= bij de Mediamarkt. Na wat zoeken op internet hebben we hem bij een webshop besteld voor €550, moesten hem alleen in Utrecht ophalen. Maar dat was het ritje wel waard! Succes!
     
  7. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ah nee toch, Idesit wil ik juist vanaf. Ik heb er nu een koelkast en een wasmachine van gehad en beiden hebben niet lang geleefd.:(
     
  8. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Het is een was-droogcombinatie die ik heb gezien. Zit inderdaad onderling veel prijsverschil in. Miele had ik ook liever gehad maar kan ik helaas niet betalen.
     
  9. Lilly156

    Lilly156 Fanatiek lid

    9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Vraag me af of dat aan de wasmachine ligt.
    Wij hebben aeg maar echt wit zijn mijn handdoeken niet meer. Ben altijd heel zorgvuldig met sorteren.
     
  10. Marleen31

    Marleen31 Fanatiek lid

    5 aug 2011
    2.569
    470
    83
    NULL
    Noord Holland
    Heb er ook een was-droogcombinatie van. Geen klachten!
     
  11. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    Hotpoint aristo is van oorsprong een merk dat heel veel gebruikt wordt door wasserettes.

    Volgens de verkoper hier geweldig.... Maar goed, dat zou ik als verkoper ook zeggen.

    Wat ik wel vond is dat hij echt heel stil is.
    Wij moeten ooit (en ik ben bang relatief snel ook) ook een nieuwe en die gaan we dan zeker overwegen.
     
  12. Chantalleke

    Chantalleke Bekend lid

    6 feb 2007
    606
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    Hotpoint wasmachine hier en het bevalt prima. Helemaal ideaal vind ik het 15 minuten wasje.
     
  13. Ellen1989

    Ellen1989 Bekend lid

    21 dec 2009
    635
    264
    63
    Vrouw
    Militair
    Tilburg
    Hier ook een wasmachine, hij doet het prima. We hebben hem nu ongeveer 4 jaar en nog geen problemen mee gehad.
     

Deel Deze Pagina