Zo, mijn collega is ook weg dus ik kan hier weer een beetje typen. Ik zou het ook eng vinden als ik zwanger zou zijn om bruiningsspul te gebruiken, jammer dan maar; dan kijken ze tijdens de bevalling maar tegen een paar melkflessen aan, hahahaha! Ik werk als accountmanager in de detachering, ook leuk trouwens (doe het ca. 6,5 jaar ongeveer). Spannend een nieuwe baan!
Ah dat is wel leuk. voor welke detacheerder dan? (als je het wil zeggen dan..) afgelopen maand heb ik er echt veel aan de lijn gehad omdat mn cv op monsterboard stond
Nee, mij niet denk ik, ik werk bij een technisch bureau (ik in de elektrotechniek) en heb bijna alleen maar met mannen te maken. Om 16.00 uur weer een afspraak.... . En jaaaaaa, als je je cv op MB zet wordt je helemaal PLAT gebeld, ik hoor het heel vaak ja! Ik werk zelf bij Forexx, ik denk niet dat je ons kent, wij zitten in het Rivium!
lkker dicht bij huis voor jou maar ik ben meer richting IT ja op het moment en electrotechniek doet het wat beter bij de gemiddelde man dan bij mij vrees ik *grin*
Wat grappig al die "technische" meiden hier! Trouwens, ik had bij mijn pendel van caruli: Maart 2007 een meisje. Zou het zeg? Dan ben ik me toch blij..... Maargoed, nog een half uurtje dan is de dag weer voorbij. Joepie. Werk je in de stad Saskia?
Nou maart moet ook wel weer een maand zijn dat er veel meiden zwanger worden, ik heb ook al maart en zag bij een aantal meer maart staan! Ben benieuwd! Maart is nog te overbruggen qua wachten niet waar? Maar goed, je moet je er natuurlijk niet teveel aan vastklammen! Weinig technisch aan mij trouwens hoor haha, werk als secretaresse op een ICT-kantoor Ben trouwens slecht bezig met mn lijnen meiden... Allemaal veel te lekkere dingen hier op mn werk...
@ Sas! hey meid... hier ben ik dan ook weer ff....ipv via msn hahahah maarre... meiden.. ook ik werk bij een technisch bedrijf.. (metal en metalektrobranch... wij promoten techniek op basisschool en vmbo scholen... hahaha best grappig!
Goh zeg, toch nog veel meiden die in de techniek werken (of tenminste, een techniek gerelateerd bedrijf)! Leuk hoor...... Nee, ik hou niet teveel vast aan de pendel, het zou leuk zijn als het uit zou komen, en als het niet zo is gaan we door naar de volgende ronde. Ik heb ZOveel bewondering voor meiden die het al anderhalf jaar of langer proberen en nog positief zijn. Petje af hoor..... Ik heb vandaag ook alweer teveel op (ik heb netjes mijn calorieën ingevuld op valtaf.nl, ik ben mas1978) en nu ga ik nog pasta maken ook. Extra sporten vanavond! P.s. op valtaf.nl stond dat je met "zitten" gedurende 3 uur ook al 300 calorieën verbrand!
@fem: tja.. ook die willen op gegeven moment kinderen he daarbij.. ik ben bijna techniek-af natuurlijk *plaag* maar ik werk eh.. tja rotterdam zuid-west en straks midden in het centrum @xenas: gezellig hoor *show lego-shirtje nog ffies*
Oh en btw.. dat lijnen vanavond is heto o kniet geloof ik net bij de shoarmaboer een broodje pili pili gehaald (kip.. (so far so good) met champignons (ook nog goed) met ananas en te veel knoflooksaus) maar tis wel HEEL erg lekker
Oh, lekker zeg een broodje pili pili *fem smekt* Ik heb heel netjes 1 bordje pasta op, ik wilde wel meer maar daar ga ik spijt van krijgen. En dan vanavnd een uurtje met de WII aan de slag. Ik hoop maar dat ik daar ook calorieën mee verbrand.... We zullen het merken op de weegschaal morgen, helaas heb ik nog een "ouderwetse" die geen grammen aangeeft, misschien ook maar eens aanschaffen....
Oh gezellig Lucia! Ik ga vanavond het "fitness" programma doen op de WII, misschien doe ik het wel twee keer, ben ik toch een uurtje bezig.... ik hoop maar dat de weegschaal het ook vind morgen... :S