wie kan mij het 1e weekmenu toe sturen van het sonja bakker boek deel 2.....? wie o wie o wie En dan gaat het ook om het mannengedeelte
wie ow ie wo wie kan mij daar mee helpen. Of is er misschien iemand die het tweede boek heeft maar hem niet meer gebruikt en weg doet voor een leuk prijsje..... wie o wie o wie
Hier weer een nieuwe start met Sonja. Vandaag gewogen: 75,6 kg En nu hopen dat ik ook echt de 70 ga halen. @Channie: goed bezig! stukje bij beetje kom je weer op je oude gewicht, hou vol je kan het! Groetjes van Kiki
Krijg net een berichtje dat het SB boek is opgestuurd, dus ik denk dat ik het dan morgen in huis heb en dan wordt het dus vanaf vrijdag Sonja Bakkeren! Ik ben erg benieuwd!
ik ga maandag beginnen want in het boek staan de menu's enz ook vanaf maandag vind ik ook wel makkelijk. sterkte he!
Oh das een goeie... Denk dat ik dan ook maar maandag ga beginnen Moet toch ook nog alles in huis halen... En zondag gaan we nog bbq-en haha, dan kan ik vanaf maandag goed van start gaan!
Deze week niks eraf, maar ook niet erbij! Veel gesport en dan heb ik toch echt heel veel moeite om Sonja te volgen, veel SAS dagjes gehad, maar goed morgen weer verder met goede moed, op naar de 7vooraan! Heb een supermooie spijkerbroek gekocht, een maatje te klein als stimulans, hopelijk kan ik er over een maandje in rondshowen! Succes allemaal
hier ook even het spoor kwijt bah het ging zo goed.. vorige maand net voor ongi ook zon week gehad dus eigenlijk moet ik het gewoon accepteren en weten dat het volgende week weer goed komt maar toch baal ik er van
mandy succes! sonja bakker werkt echt, ik stond vanmorgen op de weegschaal en heb mijn 1e steven bereikt! ik wilde graag voor eind april onder de honderd kilo wegen en wat denken jullie 99,9kilo!!!!! ben zo blij mijn dag kan niet meer stuk en het feit dat ik van de week ongi geworden was en er ff helemaal doorheen zat is helemaal weg. nu moet ik alleen vandaag echt oppassen want we gaan koniginnendag vieren in den bosch. fijne koninginnendag allemaal kuzz
Jaaaaaaaaaa....ik zit onder mijn streefgewicht en de 6 is weer in beeld. Ben zo blij! Heb de laatste week een beetje mijn eigen manier van Sonja gedaan en dat bevalt erg goed. Blijf er nog steeds kleine beetjes van afvallen. En nu zien dit gewicht te behouden. Alle anderen veel succes. Kwebbel
wat goed van jullie, ga zo door! tot nu toe valt sonja bakker mee! ik heb er echt voldoende aan, het is geen honger lijden.
Een klein beetje eraf, 0,3 kilo. Deze week maar echt volgens het boekje doen Ik ben erachter gekomen dat als je met het boekje dicht wel snoept, dat je dan wel aankomt... Sorry Sonja, ik zal je boek weer openen en de menu's weer volgen. Erewoord. Groet van Kiki
maandag op de weegschaal staan ik ben erg benieuwd of ik dan afgevallen ben. ik vind wel dat je veel mag eten met het sonja bakker dieet, s'avonds heb ik echt ruim voldoende met het avond eten.