Pijn bij het vrijen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Floddertje, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floddertje

    Floddertje Actief lid

    10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Herkent iemand dit?

    De laatste tijd heb ik pijn bij het klussen. Het voelt dan een beetje branderig aan van binnen, ook al ben ik wel 'nat' zeg maar... :oops:

    Het begon twee weken geleden vlak voor m'n ogi eraan kwam, ik dacht nog dat dat misschien de oorzaak was, maar nu na de ongi heb ik het nog steeds.

    Iets van een Soa kan het niet zijn, maar wat is het dan wel? Ik snap er niks van en het is ook best balen.

    Je wil natuurlijk zo veel mogelijk klussen voor een kleine frummel, maar ik wil er ook wel van genieten!
     
  2. Enise

    Enise Fanatiek lid

    4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Schimmelinfectie?
     
  3. Floddertje

    Floddertje Actief lid

    10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, wie weet? Kan ik daar zelf iets aan doen of moet ik dan naar de huisarts?
     
  4. verzorgingsmiep

    verzorgingsmiep Actief lid

    26 apr 2007
    475
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Dordrecht
    Voor een schimmelinfectie moet je naar de huisarts.
    De tekenen van schimmelinfectie zijn:
    - jeuk in en rond je vagina
    - ongewone vaginale afscheiding
    - pijn bij het vrijen en plassen
    - rode gezwollen schaamlippen

    De huisarts schrijft dan creme of vaginale of orale tabletten voor.

    Veel succes.
    Liefs
     
  5. Enise

    Enise Fanatiek lid

    4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Je kan je huisarts bellen en een afspraak maken of de assistent vragen om een recept. Want zonder recept krijg je niets van de apotheek.
     
  6. Floddertje

    Floddertje Actief lid

    10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Maar met m'n afscheiding is niks mis. Althans, die is niet meer of anders. Ik merk juist dat ik de laatste dagen zo droog ben... Ook tijdens m'n ogi kon ik amper een tampon kwijt...

    Nu was m'n ogi ook wel heel raar, normaal gaat er een pak ob doorheen, nu heb ik maar twee dagen een ob nodig gehad. Het was deze maand eigenlijk alleen maar bruine drap...

    Sorry voor alle vieze praatjes hoor! Zo op de vroege ochtend!
     
  7. verzorgingsmiep

    verzorgingsmiep Actief lid

    26 apr 2007
    475
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Dordrecht
    Je kan de huisarts bellen en die kan een inwendig onderzoek doen.
    Maar ik ben geen arts dus weet niet of je een schimmelinfectie hebt.
    Bel dus de huisarts zou ik zeggen.
    Liefs
     
  8. melanietje

    melanietje Actief lid

    19 feb 2007
    288
    1
    0
    als ik er last van heb kan ik gewoon de zalf bij de apotheek gaan halen dien noemt gyno dactarin zalf is heel goed moet je 7 dagen blijven smeren ook al voel je niets meer en dan ben je ervanaf! heb er ook heel makkelijk last van vooral als ik antibiotica ofzo moet innemen dan heb ik het gegarandeerd! geen pretje maar je bent er vlug vanaf als je het goed behandeld! groetjes
     
  9. Joycie02

    Joycie02 Bekend lid

    12 apr 2007
    635
    0
    16
    Heb je al getest?
     
  10. Niet meer actief

    ja floddertje zo te horen ben je nu niet echt ongi geweest ik zou er toch even een testje tegen aan gooien hoor meid want bruin is oud bloed en moet gewoon weg zolang het niet echt rood is geweest ben je volgens mij ook niet echt ongi geweest succes en we horen het wel
     
  11. Floddertje

    Floddertje Actief lid

    10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Niet getest. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat ik zwanger ben. De "ongi" begon drie dagen voor m'n NOD. Het is een dag of zes bruine drap geweest met af en toe wat rood ertussen.

    Ik ga er eigenlijk vanuit dat ik niet zwanger ben en dat ik aan ronde 7 ga beginnen. Ik heb verder ook geen enkel symptoom ofzo...
     
  12. Joycie02

    Joycie02 Bekend lid

    12 apr 2007
    635
    0
    16
    Ik zou toch maar even testen. Je zou niet de eerste zijn.....
     
  13. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Je kunt idd wel een testje wagen hoor, en anders even naar de HA.
     
  14. Niet meer actief

    niet iedereen heeft gelijk al allemaal smtomen wie weet ben benieuwd
     
  15. Cars

    Cars Fanatiek lid

    1 dec 2006
    3.207
    0
    0
    Juffie
    Friesland
    Ik heb ook wel eens pijn bij het vrijen gehad. Heb toen iets van de huisarts gehad. Maar testen zou ik ook doen hoor.
     
  16. Floddertje

    Floddertje Actief lid

    10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Sjeetje, ik begin nu toch wel te twijfelen of ik er niet toch even een testje tegenaan moet gooien...

    Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik zwanger ben. Dan zou die 'soort van ongi' toch niet zo precies rond m'n NOD gekomen zijn?

    Ik weet het niet hoor. Zoals ik al zei; ik heb verder nergens last van. Ja, m'n buikje is wat dikker. Alsof ik naar 't toilet moet voor een grote boodschap en ik krijg de laatste tijd zo snel pijn in m'n onderrug, maar verder voel ik me helemaal oke. Niet anders dan anders.

    Gut... ik ga nog even verder twijfelen en misschien dat ik later vanmiddag toch een testje waag. Ik vind 't alleen zo zonde van m'n geld als 'ie negatief is. Die testen geven ze niet bepaald weg zeg maar.
     
  17. Joycie02

    Joycie02 Bekend lid

    12 apr 2007
    635
    0
    16
    Als je nog twijfelt zou ik eerst eens even op deze site goed rondkijken. Er zijn legio meiden die JUIST rond de NOD (of een paar dagen te vroeg) een paar dagen lichte bloedingen hebben gehad en hartstikke zwanger bleken te zijn. Persoonlijk zou mij mijn gemoedsrust véél meer waard zijn dan die paar euro. Succes!
     
  18. Floddertje

    Floddertje Actief lid

    10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou, ik heb vanmiddag een test gedaan: negatief! Niet zwanger dus. We klussen door in ronde 7.
     
  19. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Ach Floddertje, da's even een teleurstelling zeg.

    Hopelijk deze ronde meer succes.
     

Deel Deze Pagina