miffy wat spannend! ik hoop dat het raak is..heb de foto van je test nog zo 123 niet kunnen vinden..ben erg benieuwd! Hier net ook een testje gedaan en positief! Ik weet alleen niet goed of dit nog van de vorige zwangerschap kan zijn of dat het toch een nieuwe zwangerschap is (streepje lijkt namelijk wel weer donkerder geworden te zijn), spannend!!
@isis welkom terug, en wat fijn dat je een heerlijke vakantie hebt gehad en wat spannend voor jou!!! ik duim voor je dat het een nieuwe zwangerschap is!!
@monique Ah jammer dat je ongi geworden bent! Wel fijn dat je zon mooie cyclus hebt! op naar n nieuwe ronde. @isis Fijn dat je van je vakantie genoten hebt.. En wat spannend voor je nu! hoop dat je echt zwanger bent! @liefde88 Jammer dat je nega testte, maar het was misschien gewoon nog veel te vroeg Hoop ook voor jou dat je met een paar dagen posi test!
@ isis ; welkom terug! hopen dat de posi uitslag komt door een nieuwe zwangerschap.. t is nu ongeveer 4 weken geleden toch? dan zou je denken dat het hcg alweer gedaalt is..
Dankjulliewel meiden! De vakantie was heerlijk, lekker uitgerust Heb net met de assistente van de gyn gebeld en die vond het wel raar dat ik 2 weken geleden bijna negatieve testen had en dat het nu nog steeds positief is. Ze denkt dat het inderdaad misschien een nieuwe zwangerschap is! ze adviseerde om even af te wachten en het volgende week met de gyn te bespreken.. maarrr..heb nog wel weer testjes gekocht, dus ga vanmiddag toch weer testen denk ik
ja..enorm!! heb net de huisarts nog even gebeld, was benieuwd wat zij zouden zeggen. De de ha zegt dat de hcg met 2 a 3 weken wel weer uit je lichaam moet zijn en wil vandaag nog een echo laten maken
haha ja echt wel... vanmiddag om half 3 een echo dit had ik ook even niet zien aankomen sta te trillen van spanning!
wauuuww isis! wat spannend zeg! ben echt benieuwd... hopen dat het goed nieuws is! Vandaag nog niet ongi... heb geen kwaaltjes meer ofzow. Vorige week wel. Nu alleen wat harde tepels maar niet heel gevoelig ofzow.. @ miffy wanneer ga e weer een testje doen? zaterdag? ga morgen ochtend gelijk op de site kijken als ik wkker wordt!
hey meiden, ben weer terug! Ja, het is enorm snel gegaan, schrok er zelf ook wel een beetje van Maar al met al niet heel veel wijzer. In het ziekenhuis zeiden ze dat ze pas wat met 5 weken kunnen zien (via de buik) en als ik zwanger ben is het pas 4 weken. Wel zeiden ze (net als de huisarts) dat het hcg met 2 a 3 weken wel uit je lichaam is en dat de kans dat ik opnieuw zwanger ben er zeker is! In principe kan ik van de vorige zwangerschap niet meer posi testen, dus zouden de positesten waarschijnlijk idd van een nieuwe zwangerschap zijn! Even afwachten dus maar... en binnenkort weer een testje doen om te kijken of de streep donkerder wordt.
@liefde88 ik wacht het weekend even af wil eerst even aankijken of ik ongesteld word en anders doe ik maandag een testje had vanmorgen getest en die was echt omo wit!! dus wacht het even af @isis blijft nog even spannend dus!! ik duim voor je!!
miffy, had even teruggelezen bij het topic over tests..en vind je test er veelbelovend uitzien! Heb je vandaag nog getest?