wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    lilly
    nou veel suc61 en een grote beurt hoeft niet!
    mag ook een snelle zijn of niet dan?
    ennuh dat denk ik zeker!

drumman...
    als het maar kriebelt

{hihi jah sorry die zin gebruik ik altijd hihhihihi}

runner
    uhm weet niet of ik het echt zo erg vind als mijn baby in de zomer geboren wordt! alleen vind ik gewoon dat ik erover na moet denken. ik zou het niet leuk vinden om jarig te zijn als iedereen op vakantie is! dus tja ik ben zo'n nadenk miep dus vind dat dat het minste is wat ik kan doen! maaruh snap wel dat niet iedereen het met me eens is hoor....

djezelf
    en als je nu zelf eens "nadenkend" bent?
    ik ben meestal hiero degene die denkt; jah joh geen geneuzel en getreuzel hahahah :oops:

zomaar
    hihi moet wel steeds lachen om jou hoor! hihi

bah bah heb nog steeds pijn aan mijn giegel! wordt er niet goed van! en nu ook nog ongi erbij en een kyana die niet wil slapen!

2. veertje

veertje Fanatiek lid

Waaah ben ik ffies weg en zie ik een man voorbij komen :D
    Mijn mannetje en ik hebben er omgelachen hoor :D
    Van ons mag hij blijven hoor, is weer eens wat anders.
    Zo is mijn mannetje nou weer niet :D

3. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @anniek; tuurlijk maar het is toch de bedoeling ook dat je samen zorgt dat je er samen lol in hebt?!

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    wahahaha jah djezelf
    samen opkiepen is ook veel leuker! :)

5. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @zomaar: ik heb er ook 1 uit '73 maar het bonnetje ben ik kwijt :)

@runner: ja ze noemt mijn vriend papa, met mijn ex heeft ze een mindere band, hij(ex) is onberekenbaar (psychische problemen) en da's voor een kind erg belangrijk, ze ziet mijn ex alleen met mij er bij. Met mijn huidige vriend is ze twee handen op 1 buik :) hartstikke fijn is dat, er zijn zelfs mensen die zeggen dat ze op hem lijkt qua uiterlijk.

@anniek: misschien helpen Arnica D6 druppels van vogel tegen je pijn, mijn vriend had er veel baat bij toen ie een kaak ontsteking had.

O jee als drumpapa, die van mij maar niet op ideeen brengt om zich op het forum te vertonen :confused: Voor je het weet allemaal mannen-spam :)

Nou ik ga maar eens mijn bedje op zoeken en mijn mannetje...
    Truste voor @llemaal!

6. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Justfem, is toch alleen maar super dat je dochter zo vertrouwd is met hem! :)

Veertje, jou mannetje komen we niet tegen hier op het forum?
    Houd hij niet zo van onder de hormonen zittende rare wijven? ;)

Anniek, je moet gewoon doen waar jij je het lekkerst bij voelt.
    Maar ik kan niet wachten op een volgend kindje!
    Ennuh, volgens mij is Ruub ook in een vakantie geboren. ;)
    Sterkte met je mond!

Djezelf, val jij niet eens op je knieen op commandevoor je man? ;)

Zomaar, jij houd het dan goed uit bij je mannetje, als ie alleen de 1e 8 maanden zo gezellig was. ;)
    Heeft ie verder wel leuke kwaliteiten?

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    runner
    hier is mijn ventje degene die niet kan wachten!
    ik baalde van de week wel heel erg hoor maar ben wel nog zo dat ik denk; ik kan nog wel wachten en ík heb die keuze om te wachten... snappie? of niet? hihi ben een raar mens!
    waarom hebben mijn gevoel en mijn verstand toch zo vaak ruzie?

8. veertje

veertje Fanatiek lid

Haha nee denk niet dat we hem hier tegen gaan komen.
    Hij kruipt af en toe (lees 1 keer per week) achter mijn laptop of ffies op het internet te neuzen voor de rest niet, hij heeft nog niet eens zijn eigen pc aangesloten hier in huis, zoals hij zelf zegt, ik zit al genoeg achter dat ding op mijn werk :D

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    pfff lees net in een topic iemand die al 33 cyclussen bezig is! en ochgerm die persoon heeft ook nog cyclussen van ruim 35 dgn!
    pfff daar kan ik echt medelijden mee hebben

10. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Anniek, jammer genoeg heeft niet iedereen het voor het zeggen...
    Klote is het wel.
    Als jij kan wachten moet je dta toch lekker doen.
    Ik wil wel voorgaan. ;)
    Maar zal je net zien dat die ene keer dat jij zin hebt, het meteen raak is. :)

Veertje, relaxt om geen ruzie te hebben om dat ding, das hier wel anders. ;)

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    runner
    dat is het hem nou juist wachten wil ik ook weer niet!
    ik zeg toch; ik ben erg! hihi hou op schei uit!
    maja we gaan deze maand gewoon verder :oops:
    volgende maand is pauze maand! hihi erg he! hihi

ga zo maar eens snurken

12. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @veertje: :confused: whaha dat is wel fijn zo'n vent die niet zo nodig internet! Wij zitten toch regelmatig "gezellig" naast elkaar op de bank te laptoppen. :)

@anniek: jeetje 33 cyclussen....pfff zet alles weer even in een ander perspectief he!

Mijn vent zullen jullie hier ook nooit vinden! hij vind het allemaal geneuzel dit....Whahaha :)
    (maar wil wel altijd weten hoe er over sommige dingen gedacht word hier...! :rolleyes: )

13. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    @Zomaar, de mijne is van 1974. Ik heb geen bonnetje meer, mag een trouwboekje ook? :)

@Velobabe, beterschap meid!

@Anniek, jij ook beterschap met je giegel.

eh...verder weet ik hte even niet meer. De hormoontjes doen hun werk al volgens mij...

14. kimmie3

kimmie3 Lid

17 sep 2008
    18
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Mijn mannetje zullen jullie hier ook niet vinden, maar als ik erachter zit wil hij vaak wel even weten wat er allemaal geschreven word.

Geeuw, slaap, zucht.. mijn mannetje heeft een korte nacht achter de rug. Hij is bezig met tandjes, en de eerste is door. Gisteren 5 zure luiers ( ieeeeh) en werd rond 00:00 brullend wakker, duurde 45 minuten, en om 03:30 deed hij het nog eens. Meneertje is nu vrolijk aan het spelen in de box.

Straks maar even naar buiten als het weer het toe laat!

Liefs

15. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @anniek, jarig zijnin de vakantie is idd niet altijd even leuk, maar het ligt er ook aan denk ik. Ik was vroeger vaak jarig in de paasvakantie dus vierde het partijtje ervoor of erna. Nu heb ik erg weinig familie dus op de dag zelf was het idd vaak een rustige bedoeling :(

Maar als jij een grote familie hebt dan zal dat toch wel goedkomen? Misschien dat je ouders hun vakantie wel om de verjaardag heen kunnen plannen? Naja, als jij niet wil dat je kindje in een bepaalde maand geboren word dan moet je idd gewoon ff wachten.

@Marlieke, je hebt een goed excuus ;)

@Zomaar, wist dat het een grapje was hoor. Jammer van je leif dat het na 8maanden minder werd met die grapjes. Heeft ie veel stress of zo?
    Mijn man veranderd ook als hij erg onder stress staat hoor (toevallig niet zo lang geleden nog meegemaakt, en nu ging alles weer op rolletjes en dan moet zo'n stomme muts hem aanrijden. Kan er af en toe wel om janken maar ja, daar schieten we ook niks mee op dus we gaan gewoon maar door he ;) ).

mmmmmmmmm........ik weet het ook ff niet meer...........

Nou, vandaag ik dag 28 en nog geen :evil: :evil: :evil:
    Wel steeds af en aan zeurende buikpijn in mijn onderbuik :rolleyes:
    Verder weinig kwaaltjes, heb wel een pijnlijke klier in mijn rechter (.) maar dat had ik vorige ronde ook dus dat zegt niks (of juist dat mijn ongi eraan komt).

Iemand van jullie wel eens zo'n pijnlijke plek in je borst gehad? Voor de dames die bv hebben gegeven; het voelt een beetje als een verstopte klier, alleen kan ik het nu niet wegmasseren.

Vraag me af of ik hiermee naar de dokter moet.......

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.103
    3.879
    113
    @Velobabe, beterschap!

Vanmorgen Robin voor de ochtend naar het kdv gebracht, de afgelopen dagen werd ze 's middags steeds niet lekker, dus haal ik haar gewoon tussen de middag op. Kan ik tenminste nog wat dingen voor mezelf doen.
    Moet straks ook naar de dierenarts, want de nagel van de hond is er half afgescheurd en stak in haar andere teen. Arm beestje.
    Voor mijn gevoel ben ik niet zwanger deze maand, nou ja, nog een paar dagen, dan zullen we meer weten!

17. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @kimmi, ik leef met je mee! Ruben is bezig met zijn laatste kiezen en hier hetzelfde verhaal. Veel zure luiers en 's ochtends vroeg brullen :( Hoe oud je kleine?

18. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.103
    3.879
    113
    @Kimmie, sterkte met je kleine mannetje!
    @Lilly, geen idee of je ermee naar de dokter moet, voelt het ook warm aan, wie weet is het dan wel ontstoken? Wel ervaring helaas met borstontsteking, maar dat was idd toen ik BV gaf, toen gloeide het ook.

19. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @jo, succes bij de dierarts!

20. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goede smorgensss

nou kyana hier vanacht weer wakker en weer bij ons in bed gelegd! grr naja

jo suc6 bij de da

lilly geen idee hoor... zou het wel even in de gate houden en als je je zorgen maakt idd even naar de huisarts

Deel Deze Pagina