als het even kan lig ik er 's avonds op tijd in, rond 9/half 10, om zo toch wat uurtjes mee te pakken omdat thijs nog komt ;s nachts. wie doet dit ook?
Die van mij slaapt meestal door???? Hopen ook vannacht hihi. Maar ga nu toch zeker elke avond rond 11 uur naar me bed heb het echt nodig. Van een nacht braker is niks meer over
Ik lig er elke avond om half 11 in. En dat terwijl mn dochtertje gewoon doorslaapt. Moet echt aan de 8 uur slaapt komen en vind het heerlijk
Ik lig nu altijd al uiterlijk om 10 uur op bed, dus dat kan nog wat worden straks. Ik heb gewoon heel veel slaap nodig. Ik denk dat ik dan inderdaad maar ga 'voorslapen'. En als het kan op vrije dagen een middagdutje meepakken. (Doe ik nu ook wel eens in drukke periodes.)
ik lig ook vroeg op bed. mijn vriend moet elke ochtend om 5.30 opstaan dus wil om 10 uur op bed en ik ga altijd mee, vind het maar niks alleen beneden. als ik echt niet moe ben dan kan ik mooi op de laptop nog ff internetten in bed. maar slaap meestal uiterlijk 11 uur. heb t ook nodig, mn vriend maakt me toch elke ochtend wakker en mn zoontje is meestal ook om 8 uur wakker. vroeger kon ik nooit voor 12en slapen, maar dat is nu echt wel anders!!!!
ik lig er ook altijd om 22uur in. vaak nog veel eerder, maar dat komt door gezondheidsredenen. Ik doe ook vaak mee met de dutjes van finn!
Ja deed ik ook hoor! Sterker nog gisteravond lag ik er al om 9.15 in. Ik was kapot. Zoontje was ziek geweest dus echt nachten in de weer geweest. Vanochtend was hij door het hoesten vroeg wakker 5.00 uur dus was blij dat ik op tijd was gaan slapen. Dus gewoon lekker doen! Dan kan je overdag ook veel meer hebben en van je kindje genieten
Hoi, ik ga veel te laat naar bed. Ben 5 weken geleden bevallen van ons tweede kindje. Hij komt 's nachts ook nog vaak. Maar op de een of andere manier heb ik 's avonds geen zin om naar bed te gaan. Maar 's ochtends baal ik ervan, want komt de laatste nachten maar aan 4 uur slaap. En dat ook nog onderbroken. Kan niet goed komen als ik zo doorga, dus ga er echt wat aan doen. En misschien wat vaker 's middags een dutje. Maar met 2 kindjes is dat toch wat lastiger als je ook nog een huishouden moet runnen.
Ik ga ook meestal rond 22.00 uur slapen. Met een beetje mazzel slaapt Indy tot 8.00 uur en wordt 1 a 2 keer wakker voor voeding. Zo heb ik toch 8 uur slaap
wauw vind het nog best laat dat sommigen van jullie naar bed gaan. Ik lig er meestal tussen 8 - 9 uur in....
Hier is meestal t licht voor 22 uur ook uit. 's morgens om 5.30 gaat mn man z'n wekker.. 7 dagen per week.. Soms drukt ie hem nog een keer of 3 uit maar dan moet ie toch echt.. Dan staan de dames op hem te wachten voor hun massage.... ( voor wie t niet helemaal snapt... hij is melkveehouder..)
doe ik ook hoor, alleen als ik niet hoef te werken de volgende dag dan "durf" ik iets later naar bed te gaan maar zelfs dan hou ik het vaak maar tot 22.30 uur vol.
Ik dus totaal niet....het vroegste dat k in bed lig is 23.00 uur, maar meestal toch pas half 1.... Dochter is rond half 9/9 uur wakker, en sta dan fris en fruitig op..ben wel vaak moe, maar geniet ook van mn 'vrije tijd' als dochter op bed ligt om half 8 's avonds. En daarbij komt dat mijn vriend vaak pas om 22.00 uur binnen is, om dan meteen naar bed te gaan is ook niet echt gezellig! Dat zal wel anders zijn als ik straks werk heb of met mn opleiding al, lol
Hier liggen wij er 's avonds ook vroeg in. Ik lig er vaak rond 21.00 uur in, anders trek ik het totaal niet. Eef had een paar weekjes dat ze maar één keer kwam voor een voeding. Sinds afgelopen week komt ze weer twee keer én een zieke peuter met oorontsteking. Pfff... dan verlang ik 's avonds naar niets anders dan mijn bed.
Wij hebben een hele tijd gehad dat we al rond 21 a 21.30uur gingen slapen omdat onze zoon heel slecht sliep. Toen hij wat beter ging slapen werd dit rond 22.30uur. Nu nog steeds dus maar hij slaapt weer even slechter dus ik denk dat het weer vroeger gaat worden, ben kapot
Ik kruip er ook uiterst om 22u in, soms komt het voor dat ik al om 21uur naar bed ga. Heb de uurtjes slaap zo nodig, anders voel ik me gebroken de volgende dag.
het wordt nu wat later, toen moppie nog 'nachts kwam voor een fles (de eerste 8 weken) ging ik na de 8 uur fles slapen. Toen ze alleen om 11.00 een fles nog dronk rond 9 uur. En een tijdje rond half 10 /10 uur omdat we s nachts vaak voor d'r speen moesten lopen. Vanaf 13 maanden horen we ze eigenlijk nooit meer s nachts en kan ze s ochtends ook lekker slapen tot half 8 en nu ga ik wel rond half 11 ofzo.