Wie gaat er weleens naar een Sample Sale?

Discussie in 'De lounge' gestart door PenK, 3 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenK

    PenK VIP lid

    20 jan 2006
    6.263
    509
    113
    Het lijkt me zo leuk om mee te maken!

    Toevallig hoorde ik vanavond over een Mc Gregor & Gaastra sample sale over twee weken in Waalwijk. Je kunt hier alleen naartoe mits je een uitnodiging hebt.

    Wie gaat er weleens naar een sample sale/monsterverkoop? En hoe kom je aan kaarten? (behalve van Marktplaats want daar staan ze ook op, maar zou ik niet aandurven).
     
  2. Sjakie22

    Sjakie22 Bekend lid

    13 feb 2011
    734
    2
    18
    Noord-Holland
    Ik ben zelf nooit geweest, maar ik zou graag naar een sample sales willen voor kinderkleding in Amsterdam.
     
  3. Inieminie83

    Inieminie83 Actief lid

    11 jul 2013
    351
    74
    28
    NULL
    NULL
    Ik ga regelmatig (2 keer per jaar). Je moet er wel van houden want het is heel druk en chaotisch. Een vriendin van mij werkt bij een kleding distributie centrum en die houden dus 2 maal per jaar een sample sale van voornamelijk Tommy en CK. Daar krijgen alle medewerkers een kaartje en die mogen allemaal 1 introduce meenemen. Ik weet eigenlijk niet hoe je anders aan kaartjes moet komen.
     
  4. biancs

    biancs Fanatiek lid

    12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Wij krijgen ook 2x per jaar een uitnodiging. We zijn via mijn man zijn werk er 1x naar toegeweest, sindsdien krijgen we elke keer een uitnodiging. Vaak zijn de gangbare maten voor mijn man weg. En kom toch ook wel vaak oude collecties tegen. Soms is er ook iets aan de kleding. Maar we slagen ook wel eens hoor.

    We gaan meestal om niet gangbare tijden, zodat het wat rustiger is. Het kan best een chaos zijn.
     
  5. KimK

    KimK Niet meer actief

    Hele rare gedachte hoor maar kun je dan niet beter naar een outlet gaan? Of is het echt héél goedkoop zo'n sample sale?
     
  6. liefkleintje

    liefkleintje VIP lid

    16 jun 2011
    5.620
    1.081
    113
    Vrouw
    Ik ga inmiddels 2x per jaar met mijn zus mee.
    Een vriendin van haar werkt bij een bedrijf dat nieuwe kleding ontwerpt van oa. XS Feet, Little Feet, Salty Dog en Le Chic.

    Zij kan een paar mensen uitnodigingen voor deze avond.
    En het scheelt behoorlijk! Heb een jumpsuit voor mijn dochtertje gekocht voor 12 euro. Deze is normaal 45 euro.
    (heb 'm dus ook maar gelijk in 2 maten gekocht, haha)

    Het is allemaal nieuwe collectie! (wat niet opgekocht is door winkels of internetbedrijven ligt er dus nog!)
     
  7. Yummy

    Yummy Fanatiek lid

    7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ik ben naar sample sales van Superdry en Ralph Lauren geweest. Vond beiden qua aanbod tegenvallen, wel lagere prijzen inderdaad. Ook deze sample sales waren op uitnodiging.
     
  8. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.535
    2.340
    113
    Zijn er bij zo sample sale ook verschillende maten? Ik denk nl dat het alleen mt 34,36 en misschien mt 38 te koop zijn.. Of heb ik dat helemaal mis?
     
  9. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Ja ik ga 2 x per jaar naar de Fashiondays in Amsterdam.
    Kan je gewoon kaarten voor kopen, Google maar eens.
     
  10. Summer2012

    Summer2012 Bekend lid

    11 jul 2012
    652
    2
    18
    Ik ga regelmatig naar de sample sale van Noppies. Dit is alleen op uitnodiging en er is er 1 voor positiekleding (voornamelijk maat S) en 1 voor baby- en kinderkleding (voornamelijk maat 80 en 128).

    Het scheelt echt enorm in prijs en veel is nieuwe collectie.
     
  11. siepie

    siepie Fanatiek lid

    28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Ja wij gaan naar die van mexx via mijn man zijn werk. (gaat op uitnodiging)
    Scheelde heel veel en er hing van alles in verschillende maten.
    Hele leuke kleding gekocht.
     
  12. Mariannetje

    Mariannetje Bekend lid

    6 dec 2006
    975
    247
    43
    Vrouw
    aan de kust
    Oeh sample sales!

    Daar zou ik zo interesse in hebben!

    Vooral voor kinderkleding en gaastra!

    Als iemand nog 2 kaartjes heeft wil ik ze best overkopen hoor! :)
     
  13. Mamvk

    Mamvk Fanatiek lid

    29 sep 2013
    1.043
    0
    0
    Wij gaan sowieso 2x per jaar naar antwerpen; hoogsegment kinder- dames en herenkleding (D&G, Pinko, Cavalli, Michael Kors, Seven for all mankind, Liu Jo, DKNY, Armani etc)
    Altijd érg leuk!
    Daarnaast zijn we nu een paar keer naar de sample sale geweest van Ibana en DNA (leren jasjes, broeken etc)

    En ik ben laatst een keer naar een sample sale van unickz geweest (gepimpte all-stars)

    Allemaal op uitnodiging.
     
  14. pinklady77

    pinklady77 Bekend lid

    31 jul 2009
    671
    0
    16
    Ja ik ga naar die sale in waalwijk! Mijn schoonmama werkt bij DHL, dus vandaar dat wij op de juiste tijden mogen komen en dat is tussen de middag als zij gaat lunchen.. Hihi. Heel druk altijd op de tijden die op de uitnodiging staan. over2 wkn is het weer volgens mij
     
  15. BeebieBeeb

    BeebieBeeb Fanatiek lid

    6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Wat is in godsnaam een sample sale? :) Zijn dat restjes? Een soort uitverkoop?
     
  16. Chiggy

    Chiggy VIP lid

    29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Wauw, dat wil ik ook :D
     
  17. Laika

    Laika Fanatiek lid

    23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ik ben er laatst naar eentje van Vanilia geweest. Was super leuk. Ik had een volle tas voor nog geen 50 euro. Je had een paar uur de tijd, maar door het passen vloog de tijd voorbij. Volgend jaar wil ik op 2 dagen gaan, zodat ik meer tijd heb om alles goed te passen. :D
    Ik had ook een uitnodiging voor die van Tommy en CK, maar daar kon ik helaas niet heen.;)
     
  18. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Toevallig zijn we vrijdag naar de Tommy Hilfiger sample sale geweest. Waren vooral heel veel polo's en t-shirts in alle maten, de rest was wat beperkt in maten. Aangezien ik er zelf werk (bij Calvin Klein dan, maar valt onder dezelfde organisatie), krijg ik vanzelf een mail om me aan te melden. Ik kan dan 5x 2 kaartjes weggeven. Helaas ben je nu dus net te laat ;), zal kijken of ik er volgend jaar aan denk :). Of eerder misschien, weet niet of er eerder nog een sale is. Was in Hoofddorp trouwens.
     
  19. PenK

    PenK VIP lid

    20 jan 2006
    6.263
    509
    113
    Wauw!!!
     
  20. Samama

    Samama Niet meer actief

    Dan mag je ook gerust aan mij denken :) zal mij veel geld schelen, ik koop veel TH
     

Deel Deze Pagina