Fijn meid! Doe jij dat voor mij, doe ik dat voor jou! Moet nu gaan! Bedankt voor je snelle en geruststellende reactie!!!! Liefs!
Hee Loesie, ik zit eigenlijk met dezelfde soort onduidelijkheid. Mijn menstruatie start altijd ongeveer een week na mijn eisprong al door bruin gedrup. Pas na een paar dagen zet dan mijn ongeteldheid echt door. Ik was aldoor bang dat mijn luteale fase niet lang genoeg was: dat mijn bmslijmvlies te snel afbrak en een evt embryootje niet genoeg tijd kreeg om in te nestelen. Ik ben gerustgesteld door de ivfartsen dat de fase na de eisprong hormonaal ondersteund wordt. In mijn geval door Pregnyl af en toe te moeten prikken. Anderen volgens mij door van die bolletjes en jij kennelijk door Suprefact. Je arts weet echt wel wat ie voorschrijft. Die med. zorgen ervoor dat het bmslijmvlies niet vroegtijdig afbreekt, dus dat je emmy('s) goed te tijd en kans krijgen om in te nestelen. Naar mijn idee stelt het bij mij het druppen nu uit. Als et mis is, breekt het ongetwijfeld vanzelf door straks (ik moet ook dinsdag de laatste pregnylshot zetten) en als het goed zit ga ik net als jou weekend positief testen Ik zou het als ik jou was positief zien als je nu nog niet menstrueert: je Emmy's krijgen de kans goed te nestelen! Ik heb trouwens wel gisteren een drup bruin verlies gehad, dwars dor de pregnyl heen. Sindsdien weer gestopt: mijn lijf maakt het spannend. Succes, ik duim voor je!
Hoi hoi, Irma belde net. (assistente van dr. S) Maar stond onder de douche. Stond namelijk in de bijsluiter van suprefact dat het schadelijk kon zijn voor ongeboren kind enz enz. Dus daar had ik mail over gestuurd en natuurlijk over het uitblijven van menstruatie. Had een voicemail, dat dr S mijn mail had gelezen en dat de dosis die ik gebruikte absoluut niet schadelijk was... Maar ze vertelde niks over uitstellen van menstruatie. Ze zei, mocht u vragen hebben, dan belt u maar rustig. Dus ik net meteen terug gebeld en vraag voorgelegd van suprefact. Ze dacht niet dat suprefact menstruatie tegen hield. Ze had het in ieder geval nog nooit gehoord. Ik vertelde ook dat vrouwelijke arts die tp had gedaan ook zei: als u over 2 weken niet ongesteld ben, mag u een test doen, dus dat ik er vanuit ging dat als suprefact ongi tegen zou houden, ze dat verteld zou hebben. Zei Irma: Nou, dat denk ik ook hoor mevrouw, ik denk echt niet dat het de menstruatie tegen houdt! Ze zou dr S voor de zekerheid vragen en als ik niks hoorde, dan was alles oke! ppppffff...ben wel weer opgelucht! Fijn dat ze even belde! Ik ga weer!!! Liefs