Wie had ook bloedverlies?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Queenbaby, 20 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Queenbaby

    Queenbaby Actief lid

    26 nov 2013
    107
    1
    18
    Lieve dames,

    Ik zal even mijn verhaal doen.
    Ik heb sinds een week darmen en maag pijn, eerst instantie dacht ik dat ik een buikgriep had of iets verkeerd had gegeten.

    na 5 dagen nog pijn te hebben kreeg ik op een avond bloedverlies.
    Het voelde alsof iets stroomde in mijn onderbroek. alsof ik kleine beetje urine had verloren.
    Ik ben naar de toilet gegaan en zag bloed in mijn onderbroek door door me legging ging.
    Ik dacht dit is het einde dit zal wel miskraam kunnen zijn.
    ik ben direct naar verloskundige gegaan en zagen dat alles goed uit zag. goeie hartactie en beweegelijke kind. de bloedverlies hield nog aan bij het afvegen. het is niet meer zo hevig gekomen als de eerste keer.
    volgende dag bleef ik nog wat bloed verliezen bij afvegen en heel soms iets meer dan afvegen.
    ik ben opnieuw naar verloskundige geweest en alles zag er goed uit.
    Vandaag is de 2half dag dat ik nog wat bloedverlies.
    Ik maak me zo enorm zorgen.
    Ik heb trouwens ook gisteren antibiotica gekregen voor mijn maag en darm klachten.. waarschijnlijk heb ik een bacterie opgelopen die antibiotica nodig heeft.

    ik ben 10 weken en 5 dagen. ik vraag me af wie dit eerder heeft gehad en hoe was het bij jullie afgelopen.
    ik maak me zooo zorgen dat dit kan eindigden in een miskraam.

    liefs.
     
  2. Jemima

    Jemima Bekend lid

    7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Hi Queenbaby,
    Hoe gaat het nu?
    Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap continu bloedverlies gehad, echt veel. Ik was ook erg bang voor een miskraam. Inmiddels is dat alweer ruim twee jaar geleden en ben ik nu zwanger van de tweede en ook hier weer veel bloedverlies, maar baby doet het goed.

    Hopelijk gaat alles nog steeds goed bij jou. Wil je alleen even een hart onder de riem steken dat bloedverlies dus opzich niks slechts hoeft te betekenen
     
  3. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Ik heb helaas geen positief verhaal. Ik had tussen 6-7 weken bloedverlies. Met 7 weken een eerste echo en tot onze grote verbazing klopte het hartje en zag alles er goed uit volgens de verloskundige. Met 9 weken opnieuw bloedverlies en weer terug voor een echo. Kort na de eerste echo bleek het hartje alsnog gestopt.. ik zit nu midden in m’n miskraam..

    Hopelijk is het voor jou niet zo en loopt het goed af. Ik heb ook veel positieve verhalen gehoord waarbij het wel goed afliep..

    Ik duim voor je!
     
  4. Djoess

    Djoess Bekend lid

    14 dec 2013
    560
    382
    63
    Vrouw
    Haarlem
    Ik heb met 8 weken een flinke hoeveelheid bloed verloren. Flink last van mijn darmen en veel op de wc gezeten, met een soort weeachtige krampen die echt van mijn darmen kwamen, maar die wss wel de oorzaak waren van het bloeden. Alles is zo goed doorbloed dat het best zou kunnen dat het daardoor komt.
     
  5. sas27

    sas27 Fanatiek lid

    1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Hier beiden zwangerschappen bloed verlies gehad heel rot en onzeker
    Heeft tot 16 wk geduurd
     

Deel Deze Pagina