Zijn er ook mensen die echt helemaal geen zwangerschapskwaaltjes hebben gekregen tijdens hun zwangerschap? Dus geen moeheid, last van de darmen, gevoelige tepels en misselijkheid?? Liefs, Nadia
Ongeduldig? Nee hoezo? Tis een vraag uit belangstelling meer niet hoor.. En wat bedoel je met het is bijna maandag? P.S waarom je bericht wijzigen?
sorrrry was ff in de war met Noa! die moest maandag ongi worden. zoals je ziet is mijn berichtje al aangepast. Noa/Nadia was ff in de war. Maar verder ja, die mensen heb je ook. Paar meiden op het forum waren al 6 weken zwanger en kregen pas ergens last van toen ze er achter kwamen, groetjes
Nu begrijp ik het, had al zo'n vermoeden dat je Noa bedoelde Hindert niet hoor meissie... Maar, er zijn echt mensen die hun hele zwangerschap niks voelen vreemd he? Liefs, Nadia
Hallo, ik ben zo iemand! Was zwanger en had echt helemaal nergens last van. Ik wist dat ik zwanger was doordat mijn menstrustie vier dagen was uitgebleven en ik was erg nieuwsgierig. Door de test wist ik dat uik zwanger was.
Ik moest ongesteld worden maar het duurde drie weken voordat ik een test durfde te doen tot die tijd had ik ook nergens last van alleen beetje zere borsten maar dat heb ik altijd voor mijn menstruatie dus ik voelde er toen ook niks van knuffels sylvia
Bij mijn eerste twee zwangerschappen heb ik de eerste 12 weken niets gemerkt ! Alleen de laatste weken wat kleine dingen. Maar er zijn ook vrouwen die 9 maanden lang niets merken : (weten niet eens dat ze zwanger zijn) Dat blijf ik bijzonder vinden Groeten ildri
Ik heb met Nikky de 1e 2 mnd ook niets gemerkt. Totdat ik een abonnement op de wc kreeg Maar die kleine dingen rondom m'n NOD... nee. Ben benieuwd of dat deze keer anders zal zijn