Wie heeft 10 februari nog meer n NOD???

Discussion in 'Zwanger worden' started by claire1978, Jan 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. claire1978

claire1978 Actief lid

Jan 5, 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL

Firefly,

GEFELICITEERD!!!!

Oh spannend he???

Geniet ervan en hou ons op de hoogte, oke?

Groetjes Claire

2. claire1978

claire1978 Actief lid

Jan 5, 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL

Hoi Narcisje80,

Bedankt voor de felicitatie!

Ik hoop ook deze uitslag voor jullie hoor!!!

Ik ben vrij snel met testen. Had eigenlijk niet echt duidelijke klachten. 10/2 eigenlijk pas NOD!!!
    Had vorige week wel bij het opstaan steken in liesstreek en sinds een paar dagen behoorlijk pijnlijke borsten. Moet zeggen dat ik dat ook al voor het zwanger worden had, alleen wel wat meer deze maand. Heb vorige maand wel getempt, maar vond het best een opgaaf en nam mezelf voor dit deze maand maar niet meer te doen.
    We heb ik ovulatietest voor t eerst gekocht en die gaf 2 dagen later mijn eisprong aan dan wat ik altijd dacht.

Laat je nog iets weten Narcisje80?

Groetjes Claire

3. firefly

firefly Fanatiek lid

Jan 29, 2010
    1,845
    1
    38
    Hihi, nog voorzichtig hoor met de felicitaties !
    Wil het eerst 100% zeker weten :)
    Maar ik laat het zeker weten, morgen ga ik weer een testje wagen !

4. narcisje80

narcisje80 Actief lid

Oct 22, 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik zal het zeker laten weten, maar op de een of andere manier is al mijn goede hoop vervlogen. Mijn temp is ook gezakt, maar weet niet hoe lang voor ongi dat ongeveer gebeur. Ik wacht maar af. Mijn nod is eigenlijk pas de 12de.

Liefs.

5. firefly

firefly Fanatiek lid

Jan 29, 2010
    1,845
    1
    38
    misschien even een temp-dipje, zie je wel vaker hoor.. En lijkt me sterk dat hij al zo vroeg voor NOD zakt, hopelijk is je temp morgen weer hoger !

6. narcisje80

narcisje80 Actief lid

Oct 22, 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik hoop het. We wachten het maar even af. Dacht gisteren dat hij vandaag misschien ook iets hoger zou worden, maar was weer gezakt. Eergisten 36.9, gisteren 36.7 en vandaag 36.6. Ach ja, wat kunnen we er aan veranderen, he. ;)

7. firefly

firefly Fanatiek lid

Jan 29, 2010
    1,845
    1
    38
    Helaas niks meis...;):(

8. peps

peps Actief lid

Dec 27, 2009
    308
    1
    0
    Hallo dames,

Misschien ben ik wat laat maar ik las al jullie belevingen en dacht, kom laat de mijne ook met jullie delen! Mijn nod is ook 12 feb en leef ook in behoorlijke spanning.
    Ik heb namelijk helemaal geen voortekenen denk ik....soms een klein steekje in de borsten of heel licht ongipijntje maar verder niets...maakt me wel wat ongerust. Zijn er meer van jullie die geen of weinig symptomen hebben?
    Mocht het lukken dan zou dit mijn 4e zwangersch worden, ik heb 2 jongens van 4 en 6 en heb in dec een miskraam/curretage gehad met 12 wk, toen heb ik getempt en testen gebruikt voor het eerst dus dat is mijn vergelijkingsmateriaal.

Narcisje, jou nod is toch ook de 12e dan is het toch nog wat aan de vroege kant voor je temp om te zakken, misschien gaat ie nu wel weer omhoog, je weet maar nooit, leef met je mee.

De meiden die al getest hebben, alvast gefeliciteerd en voor de rest zal ik duimen!!

9. speransa

speransa Actief lid

Oct 30, 2008
    333
    0
    16
    Amsterdam
    hoi dames,
    en hoe gaat het met jullie?

ik hoop dat de meeste van jullie al een positieve test hebben en anders nog gaan krijgen..:)
    ik heb echt geen idee hoe het met mij zit,vandaag zit ik precies14 dagen na ei en op dag 30 van cyclus 28.
    Gisteren had ik de hele dag ongi gevoel en vandaag niet meer...heb steeds lichtte strepen ,hoofdpijn,afscheiding ,trekkerig gevoel in onderbuik..en uitslag op me armen(jeuk).ik weet echt niet meer wat ik er van moet denken...:(
    Word een beetje gek van de onzekerheid...ik heb u zoiets van laat maar komen die ongi of laat me goed knallen ...:)

Liefs s

10. Miertje82

Miertje82 Lid

Jul 22, 2009
    62
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ook ik stap een beetje laat in maar mijn NOD valt ook op 11 februari. Gefeliciteerd aan de meiden die al positief getest hebben! Wat superspannend! Ik denk niet dat het bij mij raak is deze maand. De ovulatietesten waren steeds maar ultralicht positief, lijkt wel of ik helemaal geen eisprong gehad heb. Maar ik had wel eind januari erge steken op een avond dus ga er maar even vanuit dat dat mijn eisprong was. Wachten duurt lang... Ik test maar niet voor de 11e, die dingen zijn zo duur! Nog even uitzitten dus... Heb ook niet echt klachten. Beetje zwaar gevoel onderin de buik maar dat heb ik eigenlijk elke maand wel...

Groetjes

11. peps

peps Actief lid

Dec 27, 2009
    308
    1
    0
    Ben bang dat voor mij het feest al weer tot een einde komt.( NOD 11 febr.)
    Zit nu op cd 26 dpo 11 en had net een licht gekleurd papiertje en mn temp was eergister nog 37,0 gister 36,9 en vandaag 36,7 dus ben bang dat ik in het zelfde schuitje zit als narcisje.

Narcisje, hoe is t nu met jou, is temp nog weer omhoog gegaan toevallig??? Jij zat toch ook nog redelijk ver voor het einde van je cyclus?? Ik moest ook nog 3 dg!!

Mijn vorige zwangsch had ik ook op dg 26 een dip(11dpo) maar geen bloedverlies dus ben nu echt de moed verloren of zijn er toch nog mensen die toch zwanger waren na enig bloedverlies?? Hoop echt dat het hier bij blijft en ikk misschien toch nog een heel klein kansje heb maar voel de pukkels en de pijn in mn buik al aan komen:x

Iedereen die de uitslag nog moet krijgen....succes!

Share This Page