Zoals de kop tekst al aangeeft wie heeft deze Prénatal Dect PB-19 baby foon en wat vinden jullie er van.
heb je mss een plaatje ervan? of een link naar een pagina? op Google kan ik hem niet vinden. Ik weet namelijk dat prenatal een babyfoon heeft die veel op die van philips lijkt die wij hebben.
Ik kan je deze link geven. want een foto kan ik ook even niet vinden. http://www.prenatal.nl/ProductsAndServi ... =Babyfoons
Lijkt veel op die van ons die staat er onder weet alleen niet wat je met de zaklamp zou doen op de ouderunit als er wat is doe je toch het licht op de gang of een klein lampje op de kamer aan... tenminste wij wel. wat ik wel heel prettig vind is het instellen van de gevoeligheid...je kan hem zo instellen dat je evt alle zuchtjes hoort of alleen als hij/zij echt wakker is en huilt of praat... wij hebben hem gekocht via de frieslandshop op internet was hij in november 2006 80 eurie
Ik heb deze net vanmidag gekocht.en het lijkt me een supper handig ding. laat inderdaat de tempratuur zien. en je kan er mee spreken je heb er liedjes en een lampje op wat je ook kan bedienen van af de ouder unit. en je heb op de ouder unuit ook lichtjes die bewegen als de kleine geluid maakt.dus als je in een druke omgeving ben kan je het zien. en dan trilt hij ook.
wij hebben hem nu een jaar ingebruik . erg handig vooral dat je vanaf de ouderunit de liedjes aan kunt zetten .gr gerda