HELP!Mijn zwangerschapssymptomen zijn weg!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Aprilheli, Jun 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aprilheli

Aprilheli Lid

Mar 27, 2009
    8
    0
    0
    Goedemiddag dames,

Sinds vanmorgen voel ik me heel erg onzeker! :(
    Ben als het goed is morgen 8 weken zwanger.

Als ik terug denk, dan heb ik al vanaf vrijdagmorgen geen misselijkheidsklachten meer.
    Ik dacht dit weekend nog van, dat ik mazzel heb, dat het even weg is.

Maar nu begin ik toch een beetje te twijfelen, want werd vanmorgen wakker en kreeg opeens een ingeving, dat het niet goed zit.
    Mijn borsten zijn nog wel groter, dan normaal, maar ze voelen niet meer pijnlijk aan en heb het idee, dat ik me weer normaal voel.

Vanmorgen meteen het ziekenhuis gebeld, want ik ben wel medisch, omdat ik 5 jaar geleden een kindje met 8 maanden zwangerschap ben verloren. Ben toen driekwart jaar daarna weer zwanger geworden en kreeg toen met 6 weken een miskraam.
    Toen had ik precies zo'n gevoel als nu.

Gelukkig 2 maanden later werd ik weer zwanger en nu heb ik een dochter van 3 jaar en 3 maanden. :)

Maar nu mag ik gelukkig eerder komen voor een echo, maar dat is wel morgen pas om kwart voor vier.
    Dat duurt voor mijn gevoel nog heel erg lang,maar alles beter, dan volgende week donderdag, want dat was eigenlijk mijn eerst echo afspraak.

Ben benieuwd of mensen dit ook hebben meegemaakt en of ik dus echt gelijk heb en mijn gevoel en symptomen gelijk heeft, dat het mis is.

Groetjes Danielle

2. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Symptomen komen en gaan wanneer ze willen. Het zegt niets dat je ene keer wel last hebt en andere keer niet. Maar kan me je gevoel wel voorstellen hoor, helemaal gezien je voorgeschiedenis. Probeer je niet te druk te maken, zorg dat je beetje afleiding hebt en voor je het weet is het morgen en heb je je echo. En ik duim voor je dat alles goed is! Succes!

3. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

Feb 4, 2009
    1,493
    0
    0
    noord-holland
    Ik duim voor je dat alles goed is. Het lijkt me super onzeker voor je als je deze gevoelens al eerder hebt gehad, maar misschien helpt het dat elke zwangerschap anders is en dat ik bijvoorbeeld zelf amper klachten had en dat de pijnlijke borsten al heel snel verdwenen. Ik hoop echt het beste voor je!

4. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

Apr 20, 2007
    3,151
    0
    36
    Ik kan je onzekerheid wel goed begrijpen na alles wat je hebt meegemaakt.
    Maar probeer positief te blijven... iedere zwangerschap is anders.
    Kan best zijn dat je je nu even goed voeld maar dat het over een paar dagen weer anders is.
    Zal voor je duimen voor morgen!

5. Aprilheli

Aprilheli Lid

Mar 27, 2009
    8
    0
    0
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes!

Tsjaa, het is nu zekers afwachten.

Gelukkig moet ik morgen werken, want anders had ik er continue mee bezig geweest.

Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes Danielle

Share This Page