Wie heeft een 2d echo 28 of 32 wkn in fotoalbum?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door , 1 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Hoi meiden

    Wie van jullie heeft toevallig een foto van een 2d echo met ongeveer 28 of 32 wkn in dr foto-album staan? Ik krijg volgende week een groeiecho met 28wkn en daarna nog met 32 en 36 wkn. Aangezien ik sinds 12wkn geen echo meer heb gehad en van de latere termijnen alleen maar 3d echo's tegenkom, ben ik heel benieuwd hoeveel je kan zien op zo'n echo.

    Dus...heb jij een foto in je album? Let me know, ik=nieuwsgierig :D

    Groetjes
    Joldeg
     
  2. fioon

    fioon Fanatiek lid

    9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Ik heb er een van 26 weken en 5 dagen in mijn album gezet, vond het helemaal geweldig! Heel veel details, je ziet ook (op de dvd dan) z'n mondje open en dicht gaan als hij drinkt!

    Succes met de echo!
     
  3. Neeke

    Neeke Bekend lid

    8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hallo,

    Heb er even eentje voor je ingezet, foto bij pretecho met 28 wkn 5 d (vorige week vrijdag). Omdat we een 3D echo wilden hebben we met name dat gezien, maar je kunt met 2D ook al heel veel zien: slikken, zuigen, organen natuurlijk, noem maar op.

    Veel plezier!
     
  4. Niet meer actief

    Wow meiden, dat zijn mooie plaatjes. Bedankt voor het delen!

    Grtz
    Joldeg
     
  5. Niet meer actief

    Wow meiden, dat zijn mooie plaatjes. Bedankt voor het delen!

    Grtz
    Joldeg
     
  6. Barbabintje

    Barbabintje Fanatiek lid

    28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Mijn plaatjes van vrijdag (27wkn4dgn) komen er morgen aan in mijn album (zowel 2D als 3D). Je kan inderdaad een hoop zien, maar de ligging van de kleine is wel belangrijk. Met 19 wkn en nu bij deze echo weer lag de kleine met zijn gezichtje richting mijn ruggegraat (ipv richting buikwand) en daardoor was zijn koppie lastig te zien.
     
  7. Ik heb ook echo's in mijn album staan van rond de 32w. 't Is 3d, maar naast de 3d, zie je het 2d zicht. Ze staan op de 2de pagina.
     
  8. appeltje

    appeltje Niet meer actief

    Ik heb een paar in 3D van 27 weken in mijn album. Trouwens ook een 2D van 34 weken van het gezichtje.

    Wanneer heb je jouw echo precies?
     
  9. Niet meer actief

    Ik heb vanmorgen mijn echo gehad en dinsdag heb ik een pretecho. Na het zien van jullie mooie plaatjes had ik ook hoop op mooie plaatjes, maar helaas. We hebben 1 foto meegekregen en die is nog harstikke onduidelijk. Ze ging ook best veel heen en weer en bleef amper echter stilstaan zeg maar, dus konden weinig ontcijferen. Maar oke, het was dan ook een groei-echo en geen pretecho dus hopelijk dinsdag meer succes.

    Bedankt voor t delen allemaal
    Joldeg
     
  10. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Zie album.
    Nogmaals...ik vind het echt jammer dat jullie 1 rotfoto'tje hebben gekregen!
    Sommige artsen...grrrr
     
  11. pukpuk

    pukpuk Actief lid

    1 jun 2006
    210
    0
    0
    heey joldeg

    en is je pretecho mooi geworden.
    ik zie wel echt heeeeel veel verschillen hoor, de ene heeft een hele duidelijke foto en de ander weer minder. bij die van ons zie je wel wat maqar ik had er meer van verwacht. over 2 weekjes mogen wij nog een keer komen omdat ze dan hoopt dat de baby beter ligt en we een duidelijkere foto van het gezichtje kunnen maken.
    groetjes
     
  12. Niet meer actief

    Dankje! Ja de pretecho was geweldig! Sowieso was het geweldig om mee te maken, de vrouw nam zeer uitgebreid de tijd voor ons en legde veel uit en t was super om te zien. De kleine had zijn/haar handje tegen t hoofdje aan, zo schattig! We hebben 4 fotootjes meegekregen, niet super duidelijk, maar wel heel erg gaaf! Ik heb ze nog niet ingescand, zal ik binnenkort even doen.

    Grtjs
    Joldeg
     
  13. Andrea mv Ryan

    Andrea mv Ryan Fanatiek lid

    31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik heb gisteren (Dus 36 weken + 6 dagen) nog een echo gehad, helaas geen foto van, maar de echo was heel duidelijk. Als we goed keken (Wat ons niet zo lukte), konden we zelfs de mond zien bewegen.
    Van mijn 32 weken echo heb ik alleen foto's van het geslacht. :)
     
  14. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    hier 2x een 3D foto in het album maar wel iets korter dan gevraagd, (22 wkn) maar wel heel duidelijk...

    gr.smoekie
     

Deel Deze Pagina