Wie heeft een wit aanrechtblad?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamamijn, 16 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamamijn

    Mamamijn Fanatiek lid

    14 feb 2013
    1.039
    365
    83
    Vrouw
    wie van jullie heeft een witte keuken met een wit aanrechtblad? En wat voor materiaal is het. Wij zijn met een keuken bezig en we weten al dat het een witte keuken gaat worden alleen twijfelen we over het aanrecht blad. Ik vind het zo gaaf helemaal wit maar vind het ook een beetje eng dat het niet tè wit wordt. We krijgen een wand met een eiland ervoor. Nou ben ik op zoek naar mensen die dit ook hebben of wat er op lijkt en die mij misschien een foto willen sturen(in topic of privé)
     
  2. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    In ons nieuwe huis is een wit aanrecht blad.

    Ik vind het zelf onwijs lelijk. Je ziet alles.
    Die van ons gaat er zo snel mogelijk als onze bankrekening het toelaat uit.
     
  3. Mamamijn

    Mamamijn Fanatiek lid

    14 feb 2013
    1.039
    365
    83
    Vrouw
    Ohw Haha ja voor jullie dus het tegenover gestelde. Staat jullie huis nog op funda?
     
  4. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Ik denk dat dit de beste foto is die ik er van heb. Funda is hetzelfde.

    Nu vind ik de kastjes ook lelijk, maar dat witte al helemaal ..
     
  5. Koekie1

    Koekie1 VIP lid

    31 jul 2013
    5.629
    1.979
    113
    Vrouw
    Wij hebben dan wel een matzwarte keuken maar wel een wit aanrechtblad. Ik ben er nu nog steeds na 5 jaar superblij mee! We hebben een extra dikke van geperst laminaat (ofzo iets?) Van de IKEA. Na 5 jaar nog geen vlek of kras te bekennen!
    Maar met witte frontjes word het wel heel wit denk ik. Wat voor kleur heeft de muur?
     
  6. Mamamijn

    Mamamijn Fanatiek lid

    14 feb 2013
    1.039
    365
    83
    Vrouw
    Oehhh ja heel fout:eek:
     
    Bubblez vindt dit leuk.
  7. Mamamijn

    Mamamijn Fanatiek lid

    14 feb 2013
    1.039
    365
    83
    Vrouw
    Dat weten we nog niet. Moet nog gebouwd worden
     
  8. CuppyCake

    CuppyCake Lid

    3 mrt 2017
    16
    1
    3
    Vrouw
    Wij hebben een wit aanrechtblad van graniet. Deze zat al in het huis. Ik zou er zelf nooit voor gekozen hebben. je ziet er alles op en vlekjes gaan er lastig af. Helemaal koffievlekken, als ik die niet op tijd schoon maak trekt het er een beetje in.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • keuken.jpg
      keuken.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,9 KB
      Weergaven:
      154
  9. Mamamijn

    Mamamijn Fanatiek lid

    14 feb 2013
    1.039
    365
    83
    Vrouw
    Oh super mooi, ik vind het echt wel wat hebben, met mooie accessoires kan je het leuk aankleden. Het is wel hygiënisch ;) graniet zou ik ook niet voor kiezen, we willen eens opvragen wat keramiek kost
     
  10. Krulpeterselie

    Krulpeterselie Fanatiek lid

    27 apr 2015
    2.485
    1.093
    113
    Graniet trekt alles in ook in zwart of welke kleur dan ook. Onze keuken is al 30 jaar oud maar ook met wit blad van hout met zn laagje fineer. Vlekken gaan er makkelijk af. Het nadeel is dat je er geen hete pannen op kunt zetten. De volgende keuken wordt toch echt met een zwart blad.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  11. Gold

    Gold Actief lid

    14 mei 2011
    135
    2
    18
    Wij hebben een wit aanrechtblad, van composiet. Hebben het een jaar of 7 en bevalt prima! Vind het nog steeds mooi.

    Juist handig dat je er alles opziet, dan word het ook goed gepoetst haha. Alleen idd beetje opletten met vlekken, dus wel vrij vlot even doekje erover. Al werkt Dasty ook heel goed voor als het wat meer ingetrokken is.
     
  12. MamaOktober13

    MamaOktober13 Bekend lid

    15 feb 2013
    869
    31
    28
    Noord-Brabant
    Keramiek echt doen! Dit is zooooo fijn! En ontzettend makkelijk schoon te houden, het is wel vrij prijzig. Ik vind een witte keuken met wit blad wel leuk. Ik zou dan bijvoorbeeld de achterwand in een mooie grijs of tapeu kleur verven. Wij hebben een witte hoogglans keuken met licht grijs keramiek blad.
     
    Mamamijn vindt dit leuk.
  13. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Wij hebben net een nieuwe keuken. We hebben ook lang getwijfeld over een wit aanrechtblad, maar het uiteindelijk niet gedaan. Vooral omdat ML het niet zo mooi vindt. Wij hebben nu een hoogglans strakke witte keuken, greeploos, met een betonkleurig aanrechtblad van keramiek. Ook heel gaaf vind ik zelf!
     
    Mamamijn vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina