Wie heeft er een zitzak, en bevalt deze?

Discussie in 'De lounge' gestart door Melissa122, 1 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melissa122

    Melissa122 Actief lid

    28 jun 2011
    245
    11
    18
    Gelderland
    Wij willen een zitzak aanschaffen waar de kinderen lekker op kunnen loungen. Er zijn echter zoveel verschillende te koop, van hele dure van bijv. het merk Fatboy als hele goedkope.

    Wie heeft er ervaring met zitzakken? We zoeken er eentje waar in ieder geval 2 oudere kinderen (10 jaar) op kunnen zitten.
    Of moeten we er dan 2 aanschaffen als ze er met een vriendinnetje er op willen zitten?
     
  2. puzzelstukje

    puzzelstukje VIP lid

    13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Hier werd het meer een stoeizak, handzak, erop spring zak... dus die is weer weg. We hadden een grote, het merk weet ik niet meer.
     
  3. Ligero

    Ligero VIP lid

    1 aug 2011
    6.805
    1.516
    113
    Ik heb persoonlijk nog nooit een zitzak gezien waar je echt lekker op kon zitten/hangen...
     
  4. NavyCrimson91

    NavyCrimson91 Niet meer actief

    Ik heb als kind een zitzak gekregen voor mijn twaalfde verjaardag denk ik. Ik zat er sporadisch op, en dan meestal alleen wanneer mijn moeder het jammer vond dat ik hem niet gebruikte.
    Het had me van te voren heel leuk geleken, maar toen ik hem eenmaal had, zat ik toch liever op de bank.
     
  5. ButterflyPassion

    ButterflyPassion Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Ik heb een fatboy original gehad een aantal jaar geleden. Zit toch wat irritant eerlijk gezegd.... heb hen dus weer verkocht want was echt een sta in de weg. Maar goed, als je hem wel gebruikt: echt maar voor 1 persoon. Hij vormt namelijk een beetje naar je lichaam en met zn tweeën gaat dat dus niet helemaal goed ;)
     
  6. G89

    G89 VIP lid

    18 sep 2008
    9.910
    1.188
    113
    Nederland
    Ik heb er vroeger één gehad toen ik een jaar of 10 was. Gewoon een simpele met fluffy stof. Ik zat er best vaak op, lekker een boek lezen of tv kijken. Uit eindelijk heb ik hem mee genomen toen ik ging samen wonen en later werd het de mand voor onze hond. Alleen heeft de zitzak dat niet overleefd, met als gevolg dat er overal piepschuim bolletjes in de woonkamer lagen:D
     
  7. iMoeder

    iMoeder VIP lid

    30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Hier werd het een piepschuim bolletjes festijn. Geen succes dus.
     
  8. mam1991

    mam1991 VIP lid

    17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Wij hebben ook de Fatboy origional gehad.

    Vondt het vooral een groot lomp ding wat in de weg lag. Uiteindelijk is hij toen vrij vlot in de tuin beland voor de hond. Binnen no time vlogen toen de balletjes in de ronde Haha.
     
  9. elsie89

    elsie89 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    3.580
    1.203
    113
    randstad
    Wij hebben er een in de speelhoek. Ideale om theekransje mee te spelen of boekje voor te lezen. Is een grote
     
  10. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij hebben een ploff zitzak voor onze jongste. Die is prima. Hij springt er wel eens op en we zitten er samen op als ik hem voorlees.
     
  11. Feye

    Feye VIP lid

    26 nov 2013
    6.043
    3.503
    113
    Vrouw
    Wij hebben een zitzak van Terapy (Elly dacht ik). Ben er blij mee. Kinderen zitten, liggen, springen erop. Ikzelf zit er ook regelmatig op om een boek te lezen, de kinderen voor te lezen en bij verjaardag wordt ie erbij geschoven als 'stoel'.
    Ik zou er eerst 1 aanschaffen en als het goed bevalt een 2e. In je eentje op een zitzak is wel het fijnst.
     
  12. Elisje

    Elisje Fanatiek lid

    18 jun 2006
    3.919
    927
    113
    Ja de zak zit nu weer in zijn stoel WoW te spelen. Ben ik er tevreden over? Ach redelijk wat baalmomenten en zou ook wat attenter mogen zijn maar goed valt algemeen gezien wel mee...
     
    Msee vindt dit leuk.
  13. Huis van Puck

    Huis van Puck Fanatiek lid

    30 jul 2010
    1.414
    52
    48
    Hier toevallig deze week verkocht. Fijn!! Fatboy XXL. Wat n onding, sta in de weg! Weinig gebruik van gemaakt. Piepschuim verlies. Met zn tweeën erop is niet te doen, alleen als de kinderen heel klein zijn (3 en 4). Ik zou t niet doen of tweedehands via Mp aanschaffen.
     
  14. Jedine

    Jedine Bekend lid

    2 okt 2012
    899
    38
    28
    NB
    Wij hebben een nobodinoz, deze is meer in de lengte en niet zo lomp als n Fatboy. Dochter (5) zit en ligt er veel in, erg blij ermee.
    Je kan niet met 2 erin, er staat dat ze mee kunnen tot tienerjaren, nou met verjaardag laatst hing er zelfs n volwassen lekker in
     

    Bijgevoegde bestanden:

  15. Mikhna

    Mikhna Lid

    4 jul 2011
    51
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik zweer bij mijn Terapy. Iedereen die er op gezeten heeft, heeft er daarna zelf eentje aangeschaft. Vormt naar je lichaam toe. kan in zitstand, ligstand, met meerdere. Meestal val ik standaard in slaap zodra ik erop lig :p
     
  16. HooyoShimbir

    HooyoShimbir Fanatiek lid

    20 aug 2009
    4.390
    1.665
    113
    Vrouw
    Randstad

    Wij ook een terapy Super dingen
     

Deel Deze Pagina