wie heeft er ervaring met romed midstream?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door naatje1982, 11 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naatje1982

    9 sep 2007
    39
    0
    0
    zoetermeer
    de vraag is dus wie heeft er ervaring met romed midstreamtesten?ik heb dus 3 en 2 dagen voor mn nod lichtposi getest met deze testen en er kwam op beide een 2de streep te staan,de laatste was duidelijker dan de eerste.

    hierbij een foto
    [​IMG]
    ik hoor verschillende verhalen erover,dus wilde jullie mening ok graag weten.alvast bedankt in ieder geval.

    liefs nathalie mama van Bodine*

    de testen staan ook nog apart van elkaar in mn album.
     
  2. Moonie

    Moonie Fanatiek lid

    19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Ik heb er geen ervaring mee maar er zijn wel 2 dunne streepjes zichtbaar! Waarom probeer je vandaag niet een ander merk?
     
  3. naatje1982

    9 sep 2007
    39
    0
    0
    zoetermeer
    helaas net een cb gedaan en negatiever kan die niet,wat een domper zeg!
    nu maar wachten op de ongesteldheid en dan weer verder met wachten en hopen.
    ergens heb ik toch de angst dat het niet zonder ziekenhuis gaat lukken.een half jaar hebben we ervoor genomen om het zelf te proberen en dan contact op te nemen met het ziekenhuis voor een nieuwe iui.


    liefs nathalie mama van Bodine*
     
  4. Moonie

    Moonie Fanatiek lid

    19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Wat ontzettend balen zeg!

    Ik hoop voor je dat je toch nog in verwachting raakt voordat het half jaar voorbij is!

    Veel sterkte en probeer goede moed te houden...

    liefs,
    Moonie
     
  5. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Klote testen van romed zijn het, niet anders dan ellende hoor ik hier op het forum erover.
     
  6. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Nou, dat is even balen zeg! Ik vind 't vreemd, want ik zie duidelijk een streep op die romed-test. Er verschijnt toch geen streep zonder ucg? Heb je CB-digitaal getest?
     
  7. Miepie80

    Miepie80 VIP lid

    6 mei 2007
    8.101
    3
    0
    Hoor er inderdaad ook alleen negatieve verhalen over. Hij schijnt vaak positief aan te geven, zonder dat je zwanger bent. Zou het nog een paar dagen wachten en dan met een andere test nog een keer testen... Succes!
     
  8. naatje1982

    9 sep 2007
    39
    0
    0
    zoetermeer
    he meiden,

    bedankt voor jullie reacties.
    ik heb getest met de normale cb.,zat wel te twijfelen of ik de digi zou nemen,omdat ik de vorige keer goede ervaring ermee had.
    met de zwangerschap van Bodine had ik 14 dagen na de iui een heeeeeeel licht streepje op de etostest(qua uiterlijk vergelijkbaar met de clearvieuw),dit was met ochtendurine. toen smiddags getest met de digi en nog een keer mte een etos en weer een heeeel licht streepje op de etos en de digi gaf aan zwanger.

    ik heb nog testen liggen,maar heb me voorgenomen om niet meer te testen voordta ik overtijd ben. vandaag is officieel mn nod.ik ben altijd heel regelmatig geweest ook na de bevalling was dit snel weer op orde.

    hoe dan ook,ik moet het maar afwachten,als ik niet ongi wordt dan denk ik dat ik op zn vroegst pas vrijdag weer een test doe,omdat ik dan weer op de 14 dagen mn ei zit.

    normaal gesproken wordt ik 12 dagen na mn ei ongi.dus vandaag.

    ik wacht het af,maar hoe dan ook is het een vreselijke domper dat de romed wel positief aangeeft en de andere niet.je hoopt zo dat ze wel goed zijn en dat het waar is wat de test aangeeft,mede ook omdat tie donkerder werd.maar goed,achteraf denk ik dan,ik ben niet iemand anders dan de andere meiden die er mee testen,dus waarom zou die bij mij wel kloppen dan.

    hoe dan ook,het deed me gister best zeer dat de cb nega was,had ergens toch wel goede hoop. nou goed zo lang er geen ongi is,is er een klein sprankje hoop denk ik.

    ik hou jullie op de hoogte.

    liefs nathalie mama van Bodine*
     
  9. Moonie

    Moonie Fanatiek lid

    19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Ik zie aan je banner dat je overtijd bent en blijkbaar nog geen :evil: in aantocht!

    Ik duim voor je...
     
  10. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

    Maar das maar één bepaalde soort van Romed, toch (denk de stripjes of de cassette)?Omdat je voor die test 2 gelijke streepjes moet hebben voor hij positief is.

    Dit is niet het geval met de Midstream test!

    http://www.premom.nl/mitstream.php3?VID ... 4Vtl79S1CC

    Ik geloof trouwens wel dat-ie ook gevoeliger is als een CB, dus ik zou binnenkort nog eens proberen!

    Ik duim duim duim! ;)
     
  11. Soraya

    Soraya Bekend lid

    30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Op de bijsluiter die ik er destijds bij kreeg stond wat anders. Ik was in verwarring omdat ik het bovenstaande ook had gelezen. Voor mij nooit meer Romed, zou dan zeker al 4 zwangerschappen achter de rug hebben ;) .

    Matcare voor mij, nog nooit een onjuiste uitslag mee gehad!
     
  12. Soraya

    Soraya Bekend lid

    30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Oh ja, in die bijsluiter staat ook dat ie gevoelig is bij 25 ?/?... Dat vond ik vreemd wat je zou hem (zogezegd) 6 dagen na conceptie kunnen gebruiken. Terwijl de matcare ook zo'n gevoeligheid heeft (meen ik) en die kun je vanaf 4 dagen voor NOD gebruiken.

    Kortom, ik geloof er niet zo in! :D
     

Deel Deze Pagina