wie heeft er ervaring met romed midstream?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door naatje1982, 11 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naatje1982

    9 sep 2007
    39
    0
    0
    zoetermeer
    de vraag is dus wie heeft er ervaring met romed midstreamtesten?ik heb dus 3 en 2 dagen voor mn nod lichtposi getest met deze testen en er kwam op beide een 2de streep te staan,de laatste was duidelijker dan de eerste.

    hierbij een foto
    [​IMG]
    ik hoor verschillende verhalen erover,dus wilde jullie mening ok graag weten.alvast bedankt in ieder geval.

    liefs nathalie mama van Bodine*

    de testen staan ook nog apart van elkaar in mn album.
     
  2. Moonie

    Moonie Fanatiek lid

    19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Ik heb er geen ervaring mee maar er zijn wel 2 dunne streepjes zichtbaar! Waarom probeer je vandaag niet een ander merk?
     
  3. naatje1982

    9 sep 2007
    39
    0
    0
    zoetermeer
    helaas net een cb gedaan en negatiever kan die niet,wat een domper zeg!
    nu maar wachten op de ongesteldheid en dan weer verder met wachten en hopen.
    ergens heb ik toch de angst dat het niet zonder ziekenhuis gaat lukken.een half jaar hebben we ervoor genomen om het zelf te proberen en dan contact op te nemen met het ziekenhuis voor een nieuwe iui.


    liefs nathalie mama van Bodine*
     
  4. Moonie

    Moonie Fanatiek lid

    19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Wat ontzettend balen zeg!

    Ik hoop voor je dat je toch nog in verwachting raakt voordat het half jaar voorbij is!

    Veel sterkte en probeer goede moed te houden...

    liefs,
    Moonie
     
  5. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Klote testen van romed zijn het, niet anders dan ellende hoor ik hier op het forum erover.
     
  6. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36